https://www.lansivayla.fi/paikalliset/8127069
rajan yli näitä myös lappaa ja
huumeita
Onko lapin asukkaat kuulleet tästä?
9
631
Vastaukset
- Anonyymi
ei törniö ole vielä oikeata lappia.
- Anonyymi
juu-oulussa se vasta ongelma onkin
- Anonyymi
jengit lappi
- Anonyymi
Ei hätää- Monta jopparia on jäänyt jo kiinni ja kuolleitakin on useita.
Liian väkevät pulverit.- Anonyymi
ahaaa
- Anonyymi
Onkohan kenellekään tullut mieleen, että nämä kuriirit voivat olla aikoinaan ruotsiin muuttaneiden suomalaisten jälkeläisiä jotka nyt kulkevat suomessa mummolassa.
Siis aivan tavallisia työläisiä joilla työpaikka, mutta elintaso vaatii kuninkaalliset olosuhteet johon kuluu kruunuja runsain määrin.
Näillä konsteilla voi leveillä korkeaa elintasoaan suomen köyhille sukulaisille.
Tämä on todettu tosiasia. - Anonyymi
poliisi Taponen kuullut asiasta?
- Anonyymi
lähi-idän kieli ja kulttuuri sanoi PS Koponen
- Anonyymi
Kun katsoin poliisi tv huomioin seikan jonka painoin mieleeni,
Ratsiassa kun pollari aukaisi auton oven, hän huomasi heti, että autossa oli huumeita.
Paljastaja oli haju.
No niin se haju herätti minunkin epäluuloni, kun eräs naapurimaan asukas tuli lähelleni ja aukoi suutaan.
Hän haisi kummalliselle joka oli minulle tuntematon.
Lopulta tajusin, että haju liittyi huumeisiin.
Kaikki muutkin merkit aineista siinä tilanteessa tulivat julki, minulle maalaistollikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030