Mitä tarkoittaa "en ole sinkku tällähetkellä"

Anonyymi-ap

Eräs mies kirjoitti että " en ole sinkku tällähetkellä "
Mitä se teidän mielestä tarkoittaa? Huonoa parisuhdettako?

33

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta parisuhdetta, jossa on toivoa paremmasta?

• Anonyymi

Ihan toisinpäin menee irl ajattelet ihan vinksahtaneesti

• Kohtelias tapa sanoa ei kiitos. Tai sitten se on vaan parisuhteessa.

• Anonyymi

Tai esim. pitkää erovaihetta, joka on Suomessa ainakin 7 kk.

• Anonyymi

Siis tapaaminen ei käy juuri nyt, kun on pallo jalassa. Mutta pidetään yhteyttä.

• Anonyymi

Miksi suhde olisi huono, jos noin sanoo. Ihsn neutraali ilmaus sille, että ei ole vapaa.

• Anonyymi

Se tarkoittaa, ettei hän ole sinkku. Kenties hän on ollut ja voi osallistua omien kokemustensa näkökohdilla eri asioihin.
      Vilma

• Anonyymi

Sitä ettei ole sinkku tällä hetkellä. Sitä se tarkoittaa. Miksi yrittää lukea rivienvälejä?

Jasu

• Anonyymi

Sitä että sille toiselle osapuolelle olisi hyvä ilmoittaa asiasta että hän on suhteessa vain tällä hetkellä

• Anonyymi

Eräs mies on vaan sisäistänyt sen ajatuksen että kaikki on määräaikaista.

• Se riippuu kysyjästä, että ollaanko sinkku vaiko ei. 😊

• Anonyymi

Kun ei ole ketään jonka kanssa seurustelee, on sinkku.
      Viime viikon olin sinkku, kun edellisellä viikolla loppui kolmen vuoden seurustelu, jossa loppuaikana oli riitaisaa on-offia. Kumppani petti. Jo silloin aloin katselemaan netistä uutta.

Kun on joku jota tapailee, ei ole sinkku. Nyt tällä viikolla taas on uusi, en siis ole sinkku. Olemme tavanneet kerran kahvilassa. Kohta lähdemme ulkoilukeskukseen viettämään tämä päivä. Olemme soittaneet lähes päivittäin ja näin tutustuneet toisiimme. Muutaman päivän päästä menen yökylään. Tämä vaihe taas voi kestää 3 viikkoa, 3 kk, 3 vuotta tai loppuelämän. Mistä sen tietää, niin kauan en ole sinkku.

Mikä teille on tässä on epäselvää.

• Anonyymi

Tarkoittaa sitä, että sinun pitäisi laihduttaa 20 kiloa.

• Anonyymi

Sitten painoni olisi alle 40 kg.

• Anonyymi

Onhan tuo vähän erikoinen sanavalinta, mutta todennäköisesti se on vain sitä, eli hieman arveluttava sanavalinta. Valtaosa ihmisistä ei tunnu juurikaan miettivän mitä suustaan päästävät ja miltä se kuulostaa. Itse kiinnittäisin tuohon kyllä huomiota, jos oma kumppanini käyttäisi tuollaista sanavalintaa, mutta jos se olisi joku muu, niin toteaisin hänen olevan siis varattu ja että oudohkon sanavalinnan tulkitseminen ei onneksi ole minun ongelmani.

• Anonyymi

No niinpä, oleellisinta on kuitenkin se kohta "en ole sinkku". Siihen tarttuisin itse, vaikka sanailun muoto olisikin outo.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä, oleellisinta on kuitenkin se kohta "en ole sinkku". Siihen tarttuisin itse, vaikka sanailun muoto olisikin outo.

Jasu

Niin. Itse kiinnittäisin sanavalintaan huomiota, jos se tulisi oman kumppanini, koska mä tunnen hänet. Häneltä tuo olisi hätkähdyttävä sanavalinta. Muut tietysti tuntevat omansa paremmin ja tiedän kyllä, että moni ei mieti yhtään mitä suustaan päästelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Itse kiinnittäisin sanavalintaan huomiota, jos se tulisi oman kumppanini, koska mä tunnen hänet. Häneltä tuo olisi hätkähdyttävä sanavalinta. Muut tietysti tuntevat omansa paremmin ja tiedän kyllä, että moni ei mieti yhtään mitä suustaan päästelee.

Sama, mäkin kiinnitän sanamuotoon herkästi huomiota, vaikken kyllä osaa itsekkään aina oikein muotoilla. Sitten selittelen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama, mäkin kiinnitän sanamuotoon herkästi huomiota, vaikken kyllä osaa itsekkään aina oikein muotoilla. Sitten selittelen.

Jasu

Nimenomaan, kysyisin selitystä 😆 . Ja tietenkin sammakoita pääsee joskus jokaiselta. Eikä väärinymmärryksiltä voi aina välttyä, vaikka yrittäisi valita sanansa miten tarkkaan tahansa. Jo pelkästään se, että ihmiset ovat tottuneet erilaiseen kielenkäyttöön, aiheuttaa usein selittelyntarvetta. Mä itse olen esimerkiksi kotoisin maakunnasta, jossa puhutaan ehkä vähän liiankin suoraan ja vaikka olen asunut yli puolet elämässäni muualla, niin kyllä mä sen edelleen toisinaan huomaan, että osa kokee suoruuteni joskus töksähtävänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, kysyisin selitystä 😆 . Ja tietenkin sammakoita pääsee joskus jokaiselta. Eikä väärinymmärryksiltä voi aina välttyä, vaikka yrittäisi valita sanansa miten tarkkaan tahansa. Jo pelkästään se, että ihmiset ovat tottuneet erilaiseen kielenkäyttöön, aiheuttaa usein selittelyntarvetta. Mä itse olen esimerkiksi kotoisin maakunnasta, jossa puhutaan ehkä vähän liiankin suoraan ja vaikka olen asunut yli puolet elämässäni muualla, niin kyllä mä sen edelleen toisinaan huomaan, että osa kokee suoruuteni joskus töksähtävänä.

Juu. Miehelläni on sama homma, täällä Lahden seudulla se suorapuheisuus ja naljailu tyyppinenkin heitto äkkiä tulkitaan vittuiluksi. Meilläkin miehen kanssa välillä kolisee kallot yhteen, kun hän töksäyttää ja nauraa päälle ja minä otan sen vittuiluna mikä heillä päin otetaan leikillä.

Mutta noinhan se on kuten kirjoitit. Itse huomaan joskus kun en saa omasta mielestäni asiaa perille, että alan selitellä ja toistaa vähän eri sanoin samaa asiaa ja toiset hermostuu kun jankkaan. 🤣

Se on vaan se oikein ymmärtämisen tarve itselläni. Ja ärsyttää jos jää itelle tunne, ettei osannu selkokielellä sanoa. 😃

Onhan se täälläkin nähty, sitten mun käämit käryy. Alkaa tulee voimasanoja.

Jasu

• Anonyymi

Naapurimmuija tosi verevä mutta parempi kahtella vaan luhtiparvelta

• Anonyymi

Voi tarkoittaa sitäkin monen muun tulkinnan lisäksi
      Tai hän asustelee kimpassa ja etsii omaa asuntoa.
      Tai käy sisäisiä tunnefiiliksiä läpi edellisestä suhteesta.
      Tai muitakin selityksiä saattaa olla.

• Anonyymi

Niin no, jotkuthan etsvät myös jatkuvasti seuraavaa eksää. Eiköhän tuo menen pitkälti samaan kategoriaan.

• Anonyymi

Poistettiin, kun kysyin aloittajalta, onko hän sarjaseurustelija?
      Uusi jo kiikarissa ennen kuin edellistä on päätelty?
      Tutkiskelisit hieman itseäsi.
      Vilma

• Anonyymi

Vaikkapa seuraavaa "Et ole tarpeeksi kiinnostava minulle"

• Anonyymi

Saa riittävän hyvää ja paljon seksiä tällä hetkellä, ettei tarvitse vielä panostaa uuteen. Sitten jos alkaa kyllästyttämään niin on taas sinkku.

• Anonyymi

Sitä että on jonkinlaisessa suhteessa.

• Mitä lie? Mutta sen, ettei ole saatavilla...

Tai ei ole uskollinen js etsii pettäjätoveria avoimin kortein.... (ehkä ei joka suuntaan avoimin kortein)

• Mies kertoo olevansa varattu. Hän ei ilmeisesti osaa sanoittaa tilannettaan oikein. Tuo maininta "tällä hetkellä" on tarpeeton.
      Olisi helpompaa sanoa "olen varattu" ja jättää muu ylimääräinen pois.

Haluatko laittaa hänelle viestiä: "Mikäli tilanteeseen tulee muutoksia, muistathan ilmoittaa välittömästi"?

• Riippuu varmaan asiayhteydestä, missä mies noin totesi. - Ensimmäiseksi tulee mieleen, että hän ei ole kiinnostunut jonkun tietyn henkilön yhteydenotosta ja kertoo sen kohteliaasti näin.
      Toisessa tilanteessa se voi kertoa vaikka hiljattain alkaneesta suhteesta, mistä mies on vielä hieman epävarma, mutta toiveikas.

• Anonyymi

Tuo "tällähetkellä" voi tarkoittaa myös ettei ole se penaalin kaikkein terävin vaan on sellainen möläyttelijä.

• Anonyymi

Joko ei miettinyt mitä se meinaa tai haluaa pitää optiot avoinna, jos nykyinen suhde sattuukin loppumaan. t. mies

• Anonyymi

Rouva kotona ja rakastajatar naapurikylässä?
      Voi tarkoittaa kyllä jotain muutakin.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe