Laittakaa joukolla palautetta. Lidl ahneus ei ole hyvä asia. Ne jotka punalappuja tarpeesee metsästävät, ovat todellisia arjen sankareita. Ja hävikin pienentäminen on kaikkien hyödyn mukaista. Linkistä alla voi palautetta laittaa . ( huom , Lidl muutti alennuspolitiikkansa kun viimeksi vaihtoivat raha-alennukset tavara-alennuksiin ja siitä annettiin palautetta ja tuli raha-alennukset takaisin ;)
https://asiakaspalvelu.lidl.fi/SelfServiceFI/s/contactsupport
Lidl alensi hinnanalennuksen 30% - 20% tuotteilla joiden vimeinen käyttöpäivä
15
288
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin huomaa että esim kalliit kalkkunaleikkeleet ja leivät jää myymättä sillä alennuksella, 70% olisi parempi hinta kuin ei mitään.
- Anonyymi
Ei tuollaisesta asiasta voi laittaa palautetta. Kauppiaalla on oikeus hinnoitella tuotteensa haluamallaan tavalla
- Anonyymi
Oikeus tietysti on, mutta aina saa mielipiteensä kertoa tai äänestää jaloillaan. Käsky voinut tulla ylempää, mutta näkyy siellä vieläkin joskus myös 50% alennuksia.
- Anonyymi
Minä jätän 20% alennukset tiskiin, ihan periaatteesta. S-kaupassa on 30% päivällä ja 60 % illalla ja bonukset päälle. Taitaa olla k-kaupoillakin vakio. Laitoin tosiaan valitusta Lidl edellisestä systeemistä jossa raha-alennus äpillä, muuttui tavara-alennukseksi. En halunnut epäterveellisiä ja minulle hyödyttömiä tuotteita ollenkaan joten poistin äpin käytöstä, aika pian palasi raha-alennukset.
AP- Anonyymi
Olet sinä vaikutusvaltainen asiakas. Hoida vielä asiat niin, että saadaan tuo raha käteisenä kassasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä vaikutusvaltainen asiakas. Hoida vielä asiat niin, että saadaan tuo raha käteisenä kassasta
Vielä parempi kun halukkaat saa kortin appin tilalle, itse en sitä hanki ikinä, ei tosin ole hirveää hinkua korttiakaan, mutta sen vielä voisi ottaa. Isot bonukset ostosmäärän mukaan ovat epätasa-arvoisia yksin eläviä kohtaan.
- Anonyymi
En halua käteistä, alennuskuponkeja tulee ostoillani 91€ vuodessa ( 200 kk ostoilla)
Jokainen asiakas on markkinavoima. Kyllä , harrastusmielessä kyttään kaikki tarjoukset ja nytkin oli juhlamokka tarjous 3,50 paketti s-kaupoissa, hain 2x2 fillarilla.
Lidlistä ei saa suomalaista kirjolohta ja harvoin naudan ulkopaistia n 12€ kg ja kun vain kotimaista lihaa ostan, niin pitää muualla käydä. Lidl kotimainen halpa puuro muuttui brittiläiseksi, joten haen suomalaisen extra- puuron s-kaupasta 0.45€ 500g.
Tänään ostan SSAB B osakkeita säästöillä, firma maksaa n 10% osinkoja. Aloin taas osakekauppaan loppuvuonna 2021 ja tappiolla ollaan, mutta kun osinkoja tulee tasaisesti, luulen pääseväni voitolliseksi tänä vuonna. Toisaalta vuosina 23 ja 24 oli edullinen sähkösopimus.- Anonyymi
Se onkin mukavaa jälkeläisille tai valtiolle jos jätät tuottoisat osakkeet, minä käytän rahat itse.
- Anonyymi
Nuo osakkeet tulevat pienen eläkkeeni rinnalle. Tietoisesti jätin yel- maksuni pieniksi ja vastaavasti maksoin yksityisiä eläkevakuutuksia. Nyt nostan vakuutuksia ja laitan ne OST-tilille. Eläkevakuutuksien nostoissa on vuosi/ kk rajoitteita ja taas OST-tilillä ei ole rajoitteita, jos auto menee romuksi , voi OST-tililtä myydä osakkeita ensimmäisenä arkipäivänä käytetyn auton verran. ( ajan n 7000 km vuodessa, vanha bensa-auto sopii minulle hyvin ;)
- Anonyymi
Ruuan hinta voisi olla puolet vähemmän kaupoissa useimmissa tuotteissa. Kukaan ei muuta ketjussa jossa kerätään voittoa. Myynti laskee ja vähenee kun pienempi osa ostaa ns turhia tuotteita, leikkeleitä, makkaroita, juustoja, jugurtteja, mehuja, erikoisia lihoja jne.
Keitin juuri 2kg perunoita joiden hinta minulle alle 10c.
Kaupasta ostettuna sama määrä maksaa noin 2 euroa.
Tuossa esimerkki mitä markkinatalous ja useiden välissä olevien ihmisten, omistajien tahot tekee hinnalle.- Anonyymi
Ja tietysti vielä korkea lisävero valtion taholta jonka päättäneet 200 ihmistä, enemmistön kansan tukea alville ja sen tasolle ei ole.
Oikea demokraattinen päätös on sellainen jossa oikeasti kysytään jokaisen ihmisen kanta mitä tehdään. - Anonyymi
Niinpä, pitäisi hakea tuotteet suoraan pellolta kun ollaan ne tukiaisina jo maksettukin, parempi tietysti kotiin tuotuna.
- Anonyymi
Peruna vertaus oli hauska. Klapit on myös ikuisuus asia. Klapini teen omalta maalta ja ne ovat ilmaisia? Jos teen saman ajan palkkatyötä, niin saanko saman määrän palkkaa, mitä klapeihin menee työtunteja ja niillä lämmittämiseen. Oikeasti vain pääomatulot tulevat ilman työtä. Se ,että kasvattaa itse perunansa on aika pienipalkkasta hommaa, toki kiva harrastus. Kun tekee itse ruuan, säästää paljon. Einekset maksavat ( Lidl- kuvaston kasvislasagne 10€/ kg) Itsetehty lihaversio n 3,3€/kg ja kasvisversio 2,33€/kg Nopeasti laskettuna saa 66% halvemmalla parempaa ruokaa.
- Anonyymi
Klapit voi hyvin hakea tukijullin metsästä ja lomailla sen mökillä.
- Anonyymi
Asiakas on myös markkinavoima!
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000010940410.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin355089Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342324Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71808Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141800- 821512
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641126
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341102Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018