Tuli vissiin HOVIOIKEUDESTA sähköpostia

Anonyymi-ap

Minä kyllä laitan nyt, että; Jonna Hyväri oli mielenterveystoimissa minun hoitajana ja hän ei suostunut soittamaan lääkärille eikä psykiatrille vaikka minä sanoin, että tämä lääke ei ole riittävä vaan annosta pitää nostaa.
Lääkkeet otettiin vankilassa pois, koska minä kävin sitä varten kotona. Minä sanoin vartijalle, että: Ota nuo adhd lääkkeet pois, koska minä en TARVI NIITÄ JA OLEN MIELUUMMIN VAIKKA ILMAN.

Adhd lääkkeet oli määrätty HELPOTTAMAAN minun elämää ja minä kävin lääkärissä terveyskeskussa ja siellä sanottiin, että: Mielenterveystoimissa hoidat tämän lääke asian kuntoon.

Jonna Hyväri on LÄÄKÄRIÄ JA PSYKIATRIKIN PÄTEVÄMPI, mutta onneksi hänellä on sentään Attendolla TYÖPAIKKA joten hänen työnantaja maksaa KORVAUKSIA, KOSKA TUSKIN HE SENTÄÄN MIELISAIRAITA OVAT TÖIHIN PALKANNEET VANHUKSIA HOITAMAAN.

2

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just.

• Anonyymi00003

Holo lääkärinä, kun minä lääkärille ja sanoin, että : Minut yritettiin tappaa töissä.
        Se kohdistu myös häneenkin, koska he tiesivät että lääkärinä on myös Holo, mutta eivät sitä että myös Holoja on poliisina.

Tämä on syy miksi hän on myös KUNNIATON PASKA, koska MIELENTERVEYSTOIMISTON AIKA OLIS PITÄNYT PERUA EIKÄ SOPIA, ETTÄ HÄN ON SIELLÄ VARTIJANA KUN MINÄ MENEN KÄYN TERAPIASSA.

Minä ilmoitin mielenterveystoimistoon tekstiviestillä, että : Minä en tule enään sinne, koska FB kunniallisten mielestä on kunnian loukkaus, kun minä käyn siellä.

Kyllä FB:N kunnialliset käyttäjät MIELENTERVEYSPALVELUJA TARVII!

Lääkäri Holon mielenterveys hoituu hyvin äkkiä kotona, koska minulla on sentään hänen VAIMONA KOKEMUSTA MITEN FB MIELISAIRAUDESTA PARANEE.

Minä en ole velvollinen hoitamaan muita vaan he hoitaa jotka OPISKELLEET ALALLE JA OVAT SIELLÄ TÖISSÄ.

Jonna Hyväri kyllä pääsee myös töihin, koska hän on sentään PSYKIATRIA JA LÄÄKÄRIÄKIN PÄTEVÄMPI.
        Isännän vastuulaki on semmonen laki jolla voidaan velvoittaa eli MÄÄRÄTÄ TAKAISIN TÖIHIN JA KORVAAMAAN TYÖNANTAJALLE AIHEUTTAMANSA VAHINGOT.
        Hän teki tietoisesti ja tahalleen.

Hän oli facebookista hakenut tietoja niin saa tietää kuka minä olen. Tietojen urkkijat toimii noin ja varsinkin jos on julkisuuden henkilön sukunimi.

Antti Holma on ilmoittanut julkisuuden henkilönä, että : SOME ON TÄYTTÄ PASKAA!

KEITIS KEPPIN PASKAN KEHITYS UNELMA AINAKIN TOTEUTUI VAIKKA HÄNET ON VARMAAN HAUDATTU AIKA PÄIVIÄ SITTEN!

El SAA MUISTELLA HAUSKOJA ASIOITA, KOSKA FB KUNNIALLISET EIVÄT OLE OLLEET EDES PAIKALLA.
        HEILLE TUSKIN OLIS TUO SEURA EDES KELVANNUT.

Jos olis niin minäkin olisin TAVALLINEN IHMINEN ENKÄ KUNNIATON PASKA!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      236
      2634
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1124
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1068
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      992
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      897
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      821
    8. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      237
      780
    9. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      35
      720
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      116
      708
    Aihe