Laitan, että MINÄ VOIN KORVAUKSENA OTTAA MÖKIN KESKELTÄ ERÄMAATA jossa on vain sähköt ja muut mukavuudet, mutta EN KYLLÄ HALUA NETTIÄ vaan minulle riittää pelkkä RADIO josta voin kuunnella uutiset. Auton tarvin siihen, että minä käyn kaupassa ja haulikon niin minä voin ampua SUOLA PANOKSILLA PERSEELLE JA HUUTAA: TÄNNE EI TARVI TULLA, KOSKA MINÄ OLEN ERAKKO JA ERAKON ELÄMÄÄ EI TARVI HÄIRITÄ VAAN PAINU SAATANA KYLILLE SIITÄ!
Minä kyllä osaan jutella linnuille ja helvetti vaikka MÄNNYN KÄYVILLE, KIVILLE ja kaikille mahdollisille mitä luonnosta löytyy ja heidän kanssa EI AINAKAAN TULE RIITAA SIITÄ, ETTÄ JOS MINÄ OLEN ERI MIELTÄ ASIOISTA.
Minä ilmoitan HOVIIN jos sieltä tuli sähköpostia.
Anonyymi-ap
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362624- 611418
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621197Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137- 1001102
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871098Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985