Laitan, että MINÄ VOIN KORVAUKSENA OTTAA MÖKIN KESKELTÄ ERÄMAATA jossa on vain sähköt ja muut mukavuudet, mutta EN KYLLÄ HALUA NETTIÄ vaan minulle riittää pelkkä RADIO josta voin kuunnella uutiset. Auton tarvin siihen, että minä käyn kaupassa ja haulikon niin minä voin ampua SUOLA PANOKSILLA PERSEELLE JA HUUTAA: TÄNNE EI TARVI TULLA, KOSKA MINÄ OLEN ERAKKO JA ERAKON ELÄMÄÄ EI TARVI HÄIRITÄ VAAN PAINU SAATANA KYLILLE SIITÄ!
Minä kyllä osaan jutella linnuille ja helvetti vaikka MÄNNYN KÄYVILLE, KIVILLE ja kaikille mahdollisille mitä luonnosta löytyy ja heidän kanssa EI AINAKAAN TULE RIITAA SIITÄ, ETTÄ JOS MINÄ OLEN ERI MIELTÄ ASIOISTA.
Minä ilmoitan HOVIIN jos sieltä tuli sähköpostia.
Anonyymi-ap
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152950- 392547
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381413- 841340
- 631221
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124873- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606