Vasemmistolasiet täällä sanoo ettei saa keskustalaiset tänne kirjoittaa, ilmoittavat ylläpitöön ja keskustalaisten kirjoituksia poistuu, Tämä kuin Yle vasemmiston äänitorvi. Monet on kirjoitukset lähteneet jotka ei vasemmistoa kehu. Ihmettelen miksette toverit mene toisianne kehumaan omille palstoillelle.
Ei minulla ole teille kehuja antaa, kun historiaanne katselee se ollut verinen omille kansalaisille. SDP aseellinen kapina Venäjän kanssa 1918 teki vainajia kaikkiaan 60000. Häiriöitä.. häiriötä tovereilla edelleen mm lakot jatkuu jopa putkena. Poliittiset lakot hallitustakin vastaan. Kuin Putinin kasakoita !
Tämä keskustan palsta
11
150
Vastaukset
- Anonyymi
Ilkka Lavas on kuin Asser Siuvatti.
- Anonyymi
Öyh persutrolli öyh .
- Anonyymi
öyh Lasisilmä punikki öyh.
- Anonyymi
Vasemmisto on enemmän innokasta ja kaikkea rakastavaa, kaiken aikaa ja kaikkialla, uskokoon kuka haluaa, minä en.
- Anonyymi
En nyt kyllä kommunistista Keskusta-puoluetta kehuisi liiasta innostuksesta, paitsi ystävyysseuroissaan itänaapurin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt kyllä kommunistista Keskusta-puoluetta kehuisi liiasta innostuksesta, paitsi ystävyysseuroissaan itänaapurin kanssa.
Antifa vasureille tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antifa vasureille tärkeä.
Ja kepulaisille, kun oppositiossa hekin istuvat.
- Anonyymi
Niin persutrolli, tämä on tosiaan Keskustan palsta, joten poistu HETI!!
- Anonyymi
Se on sinun tehtäväsi poistua, jos ei jutut miellytä.
Ossi, ulosheittävä SOTILAS
Olet Lydian nalkissa Pankkomajuri.
- Anonyymi
Lydian nalkissa.. Tiukka on tavara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 952993
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201684
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61468Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364