Miksi sinä pieni Vilma-neiti uskot että kaikki aloitukset on pahaa tarkoitettua sinusta?
En ole itse ainkaan aloituksissani sinua ajatellut.
Et sinä ole mielestäni teennäinen, mutta käyt puremassa kaikkia kiukkuisesti peppusta. Ei sinusta teennäinen tule mielee, vaan pikku Myy.
Sellainen mielikuva tulee sinusta, mutta toki voit kertoa ihan vapaasti kuinka minun tulisi ajatella sinusta.
Tällainen aloitus ei ole kuitenkaan paras tälle alustalle, kun kuka tahansa trolli voi käydä kakkimaan päälle.
Ajattelin kuitenkin, että näkisin sinut paremmin ja itse tulisit näkyvämmäksi, koska tuntuu että sinulla on paljon asiaa sanottavana kaikille.
ap. on ArvaaKuka :)
Vilma-neidille oma aloitus
47
418
Vastaukset
Ai. Minulla on täysin päinvastainen kuva Vilmasta. Mukava likka. Ehkä se vaan metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan?
- Anonyymi
15:06
Tuollaistahan se vuorovaikutus on. Ymmärryksestä kiinni.
Ajatus generoi jonkin toisen ja sitten siinä möyhitään jotain a s i a a ei ihmisiä.
Vilma
Sarjiksista olen eniten Majava.
- Anonyymi
Tämä on niin jonninjoutava aloitus.
Apua. Et osaa lukea kirjoituksia.
Mielestäni kirjoitan yleisellä tasolla. Osoitan tekstin toki jollekin kommentoijalle.
Nostit minut piruuksissasi tikunnokkaan. En tiedä motiivejasi.
Tulevatko 'siskot' mukaan myöhemmin?
Vilma- Anonyymi
Ihan tälleen täysin sivusta totean, että mulla on vähän samankaltainen kuva sun tavastasi kirjoittaa, kuin aloittajalla. Jostain syystä sä tunnut ottavan henkiöökohtaisesti kirjoituksia, joita ei ole edes osoitettu sinulle. Mä olen useamman kerran kirjoitellut jonkun aloituksen aloittajalle ja vastannut nimeenomaan siihen aloitukseen ja sitten sä olet tullut siihen mouhoamaan ja kuvittelemaan tekstini olevan sinulle. Etkä osaa sitten edes todeta, että sori ja käsitit väärin, kun asia sulle oikaistaan, että viesti ei koskenut lainkaan sinua. Jäät silti siihen mäyhäämään ja mouhoamaan, vaikka sulle ei ole edes "puhuttu".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tälleen täysin sivusta totean, että mulla on vähän samankaltainen kuva sun tavastasi kirjoittaa, kuin aloittajalla. Jostain syystä sä tunnut ottavan henkiöökohtaisesti kirjoituksia, joita ei ole edes osoitettu sinulle. Mä olen useamman kerran kirjoitellut jonkun aloituksen aloittajalle ja vastannut nimeenomaan siihen aloitukseen ja sitten sä olet tullut siihen mouhoamaan ja kuvittelemaan tekstini olevan sinulle. Etkä osaa sitten edes todeta, että sori ja käsitit väärin, kun asia sulle oikaistaan, että viesti ei koskenut lainkaan sinua. Jäät silti siihen mäyhäämään ja mouhoamaan, vaikka sulle ei ole edes "puhuttu".
Vilma on vähän besserwisseri.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette osaa lukea ollenkaan. No, aloittaja sitten 'siskon' mukaan. Parjaamaan?
Tiedättekö, kun minua ei liikuta ollenkaan, mitä kirjoitatte.
En tunne teitä. En motiivejanne.
Vilma
Jatkakaa vaan. Paljastatte itsestänne paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma on vähän besserwisseri.
-sivusta15:31
Tämä voi pitää vähän kutinsa. Mutta en ole kieltänyt oikomasta, jos olen jonkun asian suhteen väärässä.
Voi yrittää todistella.
Vilma
Oli muuten kiva tavata hyvä ystävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:31
Tämä voi pitää vähän kutinsa. Mutta en ole kieltänyt oikomasta, jos olen jonkun asian suhteen väärässä.
Voi yrittää todistella.
Vilma
Oli muuten kiva tavata hyvä ystävä.Sä olisit jossain baaripöydässä sellainen päälle puhuja ja keskeyttäjä.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olisit jossain baaripöydässä sellainen päälle puhuja ja keskeyttäjä.
-sivusta20:11
Olen pahoillani, etten ole syntynyt Naappoliin! Ihan totta.
Introvertti baaripöydässä voi jäädä pelkäksi korvaksi.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20:11
VilmaEi jää. Vaihtaa vaan pöytää ja keskusteluseuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jää. Vaihtaa vaan pöytää ja keskusteluseuraa.
Ei välttämättä.
-introvertti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20:11
VilmaTykkäätkö muuten alkoholisteista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä.
-introverttiJos on nössö introvertti nauliintuu kiusaantuneena kuuntelemaan jonkun ei niin kiinnostavia juttuja.
-niin nähty- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö muuten alkoholisteista?
En hirveästi pidä dokailijoista, koska heille ryystäminen aiheuttaa terveydellisiä ja taloudellisia ongelmia.
Oikeastaan yritän ymmärtää.
Mutten jaksa mitään sönkötyksiä ja tekosyvällisiä humalaisia ajatuksia kauan kuunnella.
Kadulla olen soittanut ambulanssin aina, jos joku tienposkeen on jäänyt.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hirveästi pidä dokailijoista, koska heille ryystäminen aiheuttaa terveydellisiä ja taloudellisia ongelmia.
Oikeastaan yritän ymmärtää.
Mutten jaksa mitään sönkötyksiä ja tekosyvällisiä humalaisia ajatuksia kauan kuunnella.
Kadulla olen soittanut ambulanssin aina, jos joku tienposkeen on jäänyt.
VilmaVoisiko kumppanisi olla ihminen, joka juo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko kumppanisi olla ihminen, joka juo?
23:03
En usko.
Jokin malja, satunnainen olut tai ruokajuoma menettelee.
Selvä ihminen on kivempi ja juttuissa on jotain järkeä.
Vilma
- Anonyymi
Kiva aloitus minusta, en voisi nokkia noin sympaattista aloitusta. Toisekseen eihän aloituksesta voinut tietää, kenelle se on.
- Anonyymi
Teennäinen aloituksesta siis ;)
- Anonyymi
15:23
Niin. Luetun ymmärtäminen o n taito.
Ei sitä lahjaa kaikille anneta saati kykyä generoida ajatuksia.
Voivoi.
Vilma
Nyt on joillain nutturat kireällä.
Lähden tapaamaan ystävääni. Meillä on aina hauskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15:23
Niin. Luetun ymmärtäminen o n taito.
Ei sitä lahjaa kaikille anneta saati kykyä generoida ajatuksia.
Voivoi.
Vilma
Nyt on joillain nutturat kireällä.
Lähden tapaamaan ystävääni. Meillä on aina hauskaa.Taitoa vaatii myös kirjoittaa niin, ettei tule väärin ymmärretyksi.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitoa vaatii myös kirjoittaa niin, ettei tule väärin ymmärretyksi.
-sivustaNiin tai edes suurin osa ymmärtäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitoa vaatii myös kirjoittaa niin, ettei tule väärin ymmärretyksi.
-sivusta15:39
Enhän minä nyt toisten ymmärryksestä vastuuta ota.
Oikeasti. Älytöntä.
Otatteko te kaikkien maailman ihmisten ymmärryksestä vastuun?
Eräänkin maan pressavaalit (ei meidän).
Vilma
Minä luulen, että Vilma välillä tusauttaa vaan jonnekin kommentin, eikä se aina osu just sille kirjoittajalle, mille hän sen tarkoitti.
Tämä suomi24;n systeemi on monelle uudemmalle varmaan vaikeaselkoinen, kun mainoksiakin tuupataan joka väliin.- Anonyymi
Disse.
Osuit aivan oikeaan.
Jos epäteennäiset olisivat hyvätahtoisija, niin antaisivat olla tai anteeksi.
Eksytäänhän me kaupoissa kaduilla, metsissä, jne.
Vilma
Kiitos D. Luet oikein. Anonyymi kirjoitti:
Disse.
Osuit aivan oikeaan.
Jos epäteennäiset olisivat hyvätahtoisija, niin antaisivat olla tai anteeksi.
Eksytäänhän me kaupoissa kaduilla, metsissä, jne.
Vilma
Kiitos D. Luet oikein.Joo. Lisäksi jos joku asia menee täällä vähän tunteisiin, ei sitä toisen huomautustakaan ehkä osaa ottaa hyvällä.
Mutta kannattaa aina valita siitä kommentista mihin aikoo vastata, tuo oikean alakulman kommentoi-näppäin. Siitä pitäisi mennä oikein.
Olikohan niin, että kun kahdesti näppää, se jopa laittaa lainauksen siitä viestistä vastaukseen? 🤔
Mutta on tää omituinen....ennen oli paljon selkeämpi...
- Anonyymi
Vilma on pop <3
- Anonyymi
Älä naurata.
Mitä muuten tarkoittaa tuo vähemmän kuin kolme? 2,999999?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä naurata.
Mitä muuten tarkoittaa tuo vähemmän kuin kolme? 2,999999?
VilmaTaidat juksata.... Sehän on sydän. Kai sen kaikki vähänkään netissäpyörineet tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat juksata.... Sehän on sydän. Kai sen kaikki vähänkään netissäpyörineet tietää?
Mä olen pyörinyt todella vähän.
En uskalla käyttää hymöistäkään montaa.
Apinat kaikkein mieluisimpia ja kuvaavia.
Vilma
- Anonyymi
No tuota
Täältä sivusta sivun marginaalista tarkastellen arvostelun kohde on eri paria kuin suurin osa kirjoittajista. Hän on positiivinen, aktiivinen, kirjoittaa pelkillä viitesanoilla ilman lauseita ja lyhyen ytimekkäästi.
Valtavirta taas mielestäni toimii eri tavalla.
Itselleni hänen tavastaan kommentoida tai kirjoittaa päällepuhumisesta mainitsemattakaan tuskin saan ongelmaa aikaiseksi.
Päin vastoin. Hauskaa lukea lyhyitä, ytimekkäitä ja ken tietää... totuuden mukaisia kommentteja.
Itse vältän pitkiä ketjuja ja viiden tuhannen merkin kommentteja lukemasta.
Oppikoulussa meillä oli sijaisena äidinkielessä erään tunnetun kirjailijan pojanpoika ja sitten toisena sijaisena nykyisin erittäin arvostettu runoilija. He molemmat neuvoivat ytimekkäästi meille pojankosseille, miten virkkeistä kuoritaan lauseet!
Mies 65 - Anonyymi
Nämä henkilöön negatiivisesti osoittelevat jutut on varsin edellistä sesonkia, varsinkin Vilman tapaista säällistä kirjoittajaa kohtaan.
Tee arvaakuka ap. nyt positiivinen juttu jostain.
M - Anonyymi
Eikö ne enää muuta keksi kuin ottaa yhden parhaimmista silmätikukseen?
- Anonyymi
Urheilusta tuttu käsite. Häviölle joutunut tai tappion kokenut välttää myöntämästä itselleen epäedullisia asioita.
- Anonyymi
Joo. Elämä on otettava sellaisenaan karvoineen päivineen.
Vilma
Kiitän puolustajiani. Toivottavasti en ylpisty ja hyppää hybrikseen. Hahhah.- Anonyymi
Olet palstan valopilkku. Täällä on aivan tarpeeksi perusnegatiivisia loosereita kirjoittelemassa "mielipiteitään".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet palstan valopilkku. Täällä on aivan tarpeeksi perusnegatiivisia loosereita kirjoittelemassa "mielipiteitään".
Voi kuule. Pelkkä kirpun paskatahra kartalla.
Vilma
- Anonyymi
Vilman kirjoitustyyli herättää tunteita puolesta ja vastaan. Itse olen kokenut, että hän on rationalisti, joten en tunneihmisenä edes pystyisi puhumaan hänen kanssaan samaa kieltä.
- Anonyymi
9:53
Hassu kommentti.
Kirjoitamme molemmat suomenkielellä.
Elämään mahtuu paljon erilaisia tunteita, mitkä ohjaavat.
Torjuntaankin liittyy tunteita.
Tykkäät kovasti määritellä - nyt r"ationalisti" ja perustuu sinun kokemukseesi.
Hmmmmmmm.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassu kommentti.
Hmmmmmmm.
Vilma-sivusta
Olet kuitenkin nyt hahmottunut.
Kuin tuntematon raahausjälki merenpohjassa,
jossa yhteys meni poikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hassu kommentti.
Hmmmmmmm.
VilmaLuepa Vilma huvikseen "idiootit ympärilläni" -kirja, niin saat ehkä kiinni mitä tarkoitan tuolla, että emme puhu samaa kieltä. Siinä kerrotaan hyvin tunneihmisen (esim. keltaisen) ja rationalistin (esim. sinisen) ihmisen eroavaisuudet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepa Vilma huvikseen "idiootit ympärilläni" -kirja, niin saat ehkä kiinni mitä tarkoitan tuolla, että emme puhu samaa kieltä. Siinä kerrotaan hyvin tunneihmisen (esim. keltaisen) ja rationalistin (esim. sinisen) ihmisen eroavaisuudet.
Dunderfelt?
Olen lukenut häneltä joitain kirjoja.
Väreillä ihmisluonteita selittäen taisikin olla ainut, mikä nappasi.
Puhtaita värejähän ei kukaan ole. On sitä ja tätä piirrettä joukossa.
Jotenkin kyllästyin tähän julkkispsykologiin, koska niissä oli jotain, mikä tökkii.
Sama kuin filosofi Saarisen "Kyse on sinusta" alkoi tökkimään, koska itse asiasta olisi saanut pikkuvihkosen.
Liikaa lörpöttelyä.
Furmansa luin jossain vaiheessa (varmaan silloin, kun oli enempi julkisuudessa), mutta hänhän on psykiatri (hueman enempi).
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta
Olet kuitenkin nyt hahmottunut.
Kuin tuntematon raahausjälki merenpohjassa,
jossa yhteys meni poikki.Puhkesit esteetikoksi, lyyrisine värssyineen.
Vilma
Mut mut.
No en kyllä mikään Novosipirskin ankkuri.
Olipas hölmö aloitus ja yhtä hölmöjä vastauksia. Mikä siinä on, kun nykyisin vain pääasia näyttää olevan muiden haukkuminen?
Samalla vähätellään omaa ja samanmielisten käytöstä. Tuskin teistä kukaan uskaltaa todellisuudessa käyttäytyä samoin, kuin täällä "netissä"?
Ja joo, kirjoittakaa toki, että ite oot! Kyllä meidän isi voittaa sun isin! Ei kiinnosta pätkääkään.- Anonyymi
Osuit asian ytimeen.
Millä referensseillä täällä kukaan muita arvostelee?
Mielestäni tällaisessa toimintaympäristössä pitää yrittää käyttäytyä kuten elävässä elämässä livekohtaamisissa.
Mies 65 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuit asian ytimeen.
Millä referensseillä täällä kukaan muita arvostelee?
Mielestäni tällaisessa toimintaympäristössä pitää yrittää käyttäytyä kuten elävässä elämässä livekohtaamisissa.
Mies 65Näin sitä osuu ytimeen väärin päin,
kun naulaa asiat nurinpäin.
- AnonyymiUUSI
Mielenkiintoinen keskustelu. En koe itse mitään hengenheimolaisuutta tämän ihmisen kanssa. :)
- AnonyymiUUSI
Myös aloituksen demonisointi on erikoista. Puolueiden valitseminen jonkun ihmisen ympärille on vain typerää 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2258934Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.426782Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1694759- 1263051
- 1021848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2661824Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81558Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191297Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751291- 821254