Työsuhde sähköpyörät

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemusta työsuhdepyörän palautuksesta vapaus.io :lle?

Heidän mukaan pyörä pitäisi palauttaa uusilla ajamattomilla kulutusosilla. Kuulostaa hieman oudolle? Lisäksi iskarit pitäisi olla juuri huolletut.

9

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin ihminen tarvitsee sähköpolkupyörää?

Polkupyörä on helppo ilman sähköä. Eikä sen tarvitse kulkea mopon vauhtia.

Kun olen itse lenkillä ja näen sähköpyörän, ajattelen joka kerta "laiskuri". Yleisemmin sähköpyörä on keski-ikäisellä miehellä.

Liikunta polkupyörällä on lapsellisen kevyttä. Pitää olla kyllä iso ylämäki, että sen voi luokitella kuntoiluksi.

• Anonyymi

Jokainen tulee autuaaksi uskossaan ja toisille ei kuulu sen uskon arvosteleminen.

• Anonyymi

Kaikilla ei kunto riitä. Mitä vanhemmaksi ihminen tulee, niin sitä rankemmaksi kuntoilu muuttuu.

• Anonyymi

Sähköllä saan lisää pyöräilyvuosia. Kroppa ei enää antaisi tehdä haluamani pituisia lenkkejä, mutta vähän avustettuna menee edelleen mukavasti se satanen päivässä.

Jos joku on tuosta kateellinen, olkoon. Ei ole minulta pois. Nivelrikko tulee kaikille aikanaan, kun tarpeeksi pitkään elää.

• Anonyymi

No mitä sopimuksessa lukee????

• Anonyymi

Ihan muuta😅

• Anonyymi

Muistakaa sitte kaapia ylimääräiset vaseliinit takasin purkkiin,niistä työsuhdepyöristä ettei seuraava pääse nauttimaan ilosta.

• Anonyymi

Näyttää olevan firman nettisivut sellaiset, että tietoa ei ole saatavilla. Mitään faktaa et saa muuten kuin antamalla sähköpostiosoitteen tai enemmänkin tietoja. Tietosuojakäytäntöä en viitsinyt avata, kun en aio sinne ensimmäistäkään tietoa antaa.

Kannattaa tosiaan lukea ennen allekirjoittamista ne pienellä präntätyt , jos tällaisen toimijan kanssa aikoo sopimuksen tehdä.

• Anonyymi

Minä löysin paljon tietoa kirjautumatta. palautuksesta sanotaan mm.
        "
        -Pyörän jarrut toimivat ja niissä on kulutuspintaa jäljellä;
        -Voimansiirron komponentit ovat ehjiä, eikä esimerkiksi ketjun ja rattaiden kuluneisuus haittaa normaalia käyttöä;
        -Renkaat ovat ehjät ja niissä on kulutuspintaa jäljellä;
        jne.
        Pssst. Katsomme, että pyörän normaaliin käyttöön kuuluvat joskus pienet naarmut tai kolhut maalipinnassa. "

Ei kuulosta ihan uusien ajamattomien kulutusosien vaatimukselta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60