Työsuhde sähköpyörät

Anonyymi-ap

Onko muilla kokemusta työsuhdepyörän palautuksesta vapaus.io :lle?

Heidän mukaan pyörä pitäisi palauttaa uusilla ajamattomilla kulutusosilla. Kuulostaa hieman oudolle? Lisäksi iskarit pitäisi olla juuri huolletut.

9

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihin ihminen tarvitsee sähköpolkupyörää?

Polkupyörä on helppo ilman sähköä. Eikä sen tarvitse kulkea mopon vauhtia.

Kun olen itse lenkillä ja näen sähköpyörän, ajattelen joka kerta "laiskuri". Yleisemmin sähköpyörä on keski-ikäisellä miehellä.

Liikunta polkupyörällä on lapsellisen kevyttä. Pitää olla kyllä iso ylämäki, että sen voi luokitella kuntoiluksi.

• Anonyymi

Jokainen tulee autuaaksi uskossaan ja toisille ei kuulu sen uskon arvosteleminen.

• Anonyymi

Kaikilla ei kunto riitä. Mitä vanhemmaksi ihminen tulee, niin sitä rankemmaksi kuntoilu muuttuu.

• Anonyymi

Sähköllä saan lisää pyöräilyvuosia. Kroppa ei enää antaisi tehdä haluamani pituisia lenkkejä, mutta vähän avustettuna menee edelleen mukavasti se satanen päivässä.

Jos joku on tuosta kateellinen, olkoon. Ei ole minulta pois. Nivelrikko tulee kaikille aikanaan, kun tarpeeksi pitkään elää.

• Anonyymi

No mitä sopimuksessa lukee????

• Anonyymi

Ihan muuta😅

• Anonyymi

Muistakaa sitte kaapia ylimääräiset vaseliinit takasin purkkiin,niistä työsuhdepyöristä ettei seuraava pääse nauttimaan ilosta.

• Anonyymi

Näyttää olevan firman nettisivut sellaiset, että tietoa ei ole saatavilla. Mitään faktaa et saa muuten kuin antamalla sähköpostiosoitteen tai enemmänkin tietoja. Tietosuojakäytäntöä en viitsinyt avata, kun en aio sinne ensimmäistäkään tietoa antaa.

Kannattaa tosiaan lukea ennen allekirjoittamista ne pienellä präntätyt , jos tällaisen toimijan kanssa aikoo sopimuksen tehdä.

• Anonyymi

Minä löysin paljon tietoa kirjautumatta. palautuksesta sanotaan mm.
        "
        -Pyörän jarrut toimivat ja niissä on kulutuspintaa jäljellä;
        -Voimansiirron komponentit ovat ehjiä, eikä esimerkiksi ketjun ja rattaiden kuluneisuus haittaa normaalia käyttöä;
        -Renkaat ovat ehjät ja niissä on kulutuspintaa jäljellä;
        jne.
        Pssst. Katsomme, että pyörän normaaliin käyttöön kuuluvat joskus pienet naarmut tai kolhut maalipinnassa. "

Ei kuulosta ihan uusien ajamattomien kulutusosien vaatimukselta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      129
      4616
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3911
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3310
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3047
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2482
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      18
      1860
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe