21vuotta taitaa olla nyt suhde kaatumassa

Jos mies ei jaksa selvittää kun rikkoo sopimuksia niin vaihto ehto hänelle on mielummin ero kuin keskustella miksi rikkoi sopimuksia tai edes miten yrittää korjata mutta mitään lupailua vaan olla asiasta keskustelematta. Se ei ole enää oikein eikä kunnioittavaa minua kohtaan. Tämä sattuu ja liikaa minua.

Mies on antamassa lapset minulle tai valtio saa pitää.

60

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22vuotta tulisi täyteen 2024/3.

Mietin oikeasti onko ihmistä joka oikeasti pitää sopimuksista kiinni eikä selän takana toimi siten että hakeutuu naisen kun naisen seuraan tai näkyvästi tarjomalla tuolia . Esim lähtee kauniin naisen toiveita toteuttaa silmieni edessä tai kuka tahansa nainen sanoo menee kuin käskytetty orja. Minua kohtaa hän osaa hyvin sanoa ei räjähtäen lyömällä kädelle jos koskenkin kun sanoo olemme erottu ole silloin aika valmis? Kun ei muuta halua kuin haluaa mielummin nukkua eli erota kun ei halua keskustella.

En usko että saan pidettyä lapsiani tai takaisin niitä yksin.

En usko että mies on lapsista luopumassa ja uskon että minun lähteminen parantaa miehen oloa mutta siltikin hän taas oli itseänsä tappamassa muutama päivö sitten vaan koska aloin taas puhumaan tästä.

Uskon että hän toimii tällein muiden naisten kanssa miten on toiminut silmieni edessä ja en halua tuollaista suhdetta ja siltikin 21vuotta siltikin toimii samoin ja asua sattuu minua. Muuten hän esittää minulle että poistaa liittymät ja muuta eikä pidä kontaktia mutta juurikin sitä en halua.

Eli uskon lopulta ettei hän vain halunnut minua ja kaikki pidetty vaan silmälumetta kun en näe.

• Haluan vain ihmisen ja rakastaa ihmistä mihin luotan ja sydämeni särkynyt totaallinen hajoaminen enkä voi edes yksin enää tätä suhdetta korjata. Miehen yksinkertaisia esim pitää päällä kameroita ei onnistu saati anna katsoa miten toimii perhetyöntekijän kanssa leikkien lapsieni kanssa. Ja sekin sattuu minua kun hakeutui hänen seuraan samalle sohvalle istumaan.

Minä taas välttelen sohvissakin istumatta samalla sohvalla

• valtakunta kirjoitti:

Haluan vain ihmisen ja rakastaa ihmistä mihin luotan ja sydämeni särkynyt totaallinen hajoaminen enkä voi edes yksin enää tätä suhdetta korjata. Miehen yksinkertaisia esim pitää päällä kameroita ei onnistu saati anna katsoa miten toimii perhetyöntekijän kanssa leikkien lapsieni kanssa. Ja sekin sattuu minua kun hakeutui hänen seuraan samalle sohvalle istumaan.

Se että tämä oli vain valhetta 21vuotta näen tämä sellaisena. Enkä tajua hän haukkuu niitä nähteni mutta toimii toisin heidän läsnä. En luota enää häneen.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Haluan vain ihmisen ja rakastaa ihmistä mihin luotan ja sydämeni särkynyt totaallinen hajoaminen enkä voi edes yksin enää tätä suhdetta korjata. Miehen yksinkertaisia esim pitää päällä kameroita ei onnistu saati anna katsoa miten toimii perhetyöntekijän kanssa leikkien lapsieni kanssa. Ja sekin sattuu minua kun hakeutui hänen seuraan samalle sohvalle istumaan.

Salakuvaaminen on rikos.

https://yle.fi/a/3-9483580?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp

• Anonyymi

Miehelläsi on peruskäytöstavat ja se loukkaa sinua. Olet mustasukkainen ja pettynyt kun hän ei vihaa kaikkia ulkopuolisia eri mieltä olevia niin kuin sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehelläsi on peruskäytöstavat ja se loukkaa sinua. Olet mustasukkainen ja pettynyt kun hän ei vihaa kaikkia ulkopuolisia eri mieltä olevia niin kuin sinä.

” hän ei vihaa kaikkia ulkopuolisia eri mieltä olevia niin kuin sinä.”

Minä olen edes rehellinen😑 ollut aina kun jotain vihaan. En ole salannut sitä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Voi olla ihan fiksua käyttäytyä korrektisti sossun läsnäollessa, he kun tekevät jatkuvaa arviota teidän vakaudesta. Kovin räyhähenki tuskin edistää asioita, vaan päinvastoin alleviivaa ettei ipanat takas tuu.

Jasu

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

” hän ei vihaa kaikkia ulkopuolisia eri mieltä olevia niin kuin sinä.”

Minä olen edes rehellinen😑 ollut aina kun jotain vihaan. En ole salannut sitä.

No näinpä. Tee itsestäsi aikuisempi, äläkä näytä rehellisyyttäsi. Saavat sinusta vain epävakaan vaikutelman.

Vastuullisuutta on osoittaa olevansa yhteistyökykyinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla ihan fiksua käyttäytyä korrektisti sossun läsnäollessa, he kun tekevät jatkuvaa arviota teidän vakaudesta. Kovin räyhähenki tuskin edistää asioita, vaan päinvastoin alleviivaa ettei ipanat takas tuu.

Jasu

Ja täytyy muistaa, että ne sossut on myös vaan ihmisiä ja ihmiset on vaikutusherkkiä arvioissaan ihan sen mukaan miten yhteistyö sujuu. Vaikka ei saisi omat fiilikset työntekijällä vaikuttaa, se on silti osa hänen työkaluaan. Fiilistellä asiakasperheen ilmapiiriä ja asioihin suhtautumista.

Kannattaa tsempata hammasta purren joskus, edes siksi että myötä vaikutus olisi positiivisempi. Pitää vitutus omana tietonaan. Pelisilmää joo.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Noh voin sanoa päiviä on että olen vihainen että haluan vain sanoa etten lähde tähän mukaan, että enää en jaksa kuunnella valheita. Se on erillaista se on vain poistumista paikalta ja odottaa sitä aikaa kun asiaa käsitellään oikeudessa. En jaksa sitä henkistä väkivaltaa mitä koen niiltä.

Elämäni on muutenkin raskas kun pyrkinyt tekemään kaiken oikein.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja täytyy muistaa, että ne sossut on myös vaan ihmisiä ja ihmiset on vaikutusherkkiä arvioissaan ihan sen mukaan miten yhteistyö sujuu. Vaikka ei saisi omat fiilikset työntekijällä vaikuttaa, se on silti osa hänen työkaluaan. Fiilistellä asiakasperheen ilmapiiriä ja asioihin suhtautumista.

Kannattaa tsempata hammasta purren joskus, edes siksi että myötä vaikutus olisi positiivisempi. Pitää vitutus omana tietonaan. Pelisilmää joo.

Jasu

Ne on ihan samoja kuin täällä😑 että viedään ihmisoikeudet toimia toisin ja sananvapaus.
        Teen eri asioita kuin moni ja kulkenut eri reittejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Myös sinuakin voivat syyttää esim hoidit lapsia kotona.😑

Esim sinun jutuista kroonisesta päänsärystä yms. Jos lapsellasi toistuu esim sama migreeni vääntävät senkin joksikin sinun aiheuttavaksi viaksi ettet päästä lastasi kouluun yms.

Eli kaikki valheellisesti tällein väännetty.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh voin sanoa päiviä on että olen vihainen että haluan vain sanoa etten lähde tähän mukaan, että enää en jaksa kuunnella valheita. Se on erillaista se on vain poistumista paikalta ja odottaa sitä aikaa kun asiaa käsitellään oikeudessa. En jaksa sitä henkistä väkivaltaa mitä koen niiltä.

Elämäni on muutenkin raskas kun pyrkinyt tekemään kaiken oikein.

Ymmärrän kyllä, että sapettaa. Se on normaalia, varsinkin jos kokee tulleensa väärin syin silmätikuksi joutuneensa.

Mutta niin ärsyttävää kun varmasti onkin, koita hillitä kiukkusi heidän nähden, kun heillä on valtaa jota käyttää, niin käytä sinä päätä ja näytä, että pystyt tekemään hyvän kodin. Tsemiä toivotan. 👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että sapettaa. Se on normaalia, varsinkin jos kokee tulleensa väärin syin silmätikuksi joutuneensa.

Mutta niin ärsyttävää kun varmasti onkin, koita hillitä kiukkusi heidän nähden, kun heillä on valtaa jota käyttää, niin käytä sinä päätä ja näytä, että pystyt tekemään hyvän kodin. Tsemiä toivotan. 👍

Jasu

Vau Jasu, kunnioitan lähestymistapaasi suhteessa Valtakunnan ongelmiin, ottaen huomioon teidän yhteisen palstahistorian. Sinä Jasu olet kasvanut jo viisaaksi naiseksi.

Itse kun ajattelen kaikkea elämää ollen nyt vain yhden lapsen isänä, lapsen joka tarvitsee minua koko ajan tukemaan elämäänsä. Tänään minulla oli vaikea päivä, lapset ovat kyllä viisaita kun tytär tuli halaamaan tietämättä edes mistä minun elämässä on kysymys. Ei tarvinnut syytä tai sanoja, hän vaistosi kaiken. Ja tuo koskettaa.

Elämä ei tosiaan ole helppoa, ei yksin, ei yhden lapsen kanssa ja haasteita asettaa se mitä useampi lapsi olisi perheessä. Se oma aika, vastuu...ne ovat vain joskus aika raskaita taakkoja elämän kokonaisuudessa. Tänään koin sen, yksi halaus avasi paljon sitä miksi jaksan yhä tässä oravanpyörässä. Hmm...ilmaista ja voimauttavaa.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau Jasu, kunnioitan lähestymistapaasi suhteessa Valtakunnan ongelmiin, ottaen huomioon teidän yhteisen palstahistorian. Sinä Jasu olet kasvanut jo viisaaksi naiseksi.

Itse kun ajattelen kaikkea elämää ollen nyt vain yhden lapsen isänä, lapsen joka tarvitsee minua koko ajan tukemaan elämäänsä. Tänään minulla oli vaikea päivä, lapset ovat kyllä viisaita kun tytär tuli halaamaan tietämättä edes mistä minun elämässä on kysymys. Ei tarvinnut syytä tai sanoja, hän vaistosi kaiken. Ja tuo koskettaa.

Elämä ei tosiaan ole helppoa, ei yksin, ei yhden lapsen kanssa ja haasteita asettaa se mitä useampi lapsi olisi perheessä. Se oma aika, vastuu...ne ovat vain joskus aika raskaita taakkoja elämän kokonaisuudessa. Tänään koin sen, yksi halaus avasi paljon sitä miksi jaksan yhä tässä oravanpyörässä. Hmm...ilmaista ja voimauttavaa.

AV

No ei mulla ole koskaan aiemminkaan ollut syytä tai tarkoitusta hänen elämää vaikeuttaa tai olla häijy. Kyllä mä vaikeuksia ymmärrän hyvin ja osaan myötäelää, vaikka joskus valikoin tarkoituksella terävemmät sanat pehmeämpien sijaan. Ei se silloinkaan tarkoita, että haluan pahaa tms. Tavallaan vaan haluan korostaa asian vakavuutta sanomalla nasevammin. Toki minut voi moni ymmärtää veemäiseksi, kun meen suoraan asiaan ja ytimeen.

En hirveesti rakentele pehmennyksiä asian ympärille, vaikka tiedän että moni ihminen mielummin lukee ja kuulee lempein sanoin kaiken. Jätän ne lempeydet niille, jotka tykkää toimia puskureina asiassaan. 😊

Mutta tarkoitan aina hyvää, silloinkin kun sanon kainostelematta. Pitää vaan nähdä asia, eikä ottaa henkilöön.

Jasu

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se että tämä oli vain valhetta 21vuotta näen tämä sellaisena. Enkä tajua hän haukkuu niitä nähteni mutta toimii toisin heidän läsnä. En luota enää häneen.

Kuka haukkuu ketä ja miten toimii?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Sehän on hyvä koti ja kiukkuni näkyy vain kuin sanoin sanomalla vain takaisin kuinsanoin kantelusta sanoin ”ei se ole uhkailua sehän vaan tarkastaa onko rikollista tehty ja jos on se pistää tutkintaa”

Siinä sitten kokevat sen uhkailuna. Olisi ollut vain järkevämpää anta se oikea tuki mitä pyydettiin jo siirtoneuvottelusta asti. Eli käsiä aamuun.

• Anonyymi

Kuulostaa tosiaan siltä, että miehesi ei enää kunnioita sinua pätkän vertaa. Siinä vaiheessa, kun kunnioituksen menettää syystä tai toisesta ei mielestäni ole enää mitään tehtävissä. Minulla ei ole viisaita neuvoja tilanteeseesi, mutta toivotan sinulle paljon voimia ja lähetän lämpimän halauksen.

• Anonyymi

Millaisia sopimuksia?

• Anonyymi

Haluaisin myös tietää.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin myös tietää.

Niih mitään ei saa tehdä seläntakana edes kontaktia ottaa muihin naisiin, jos vaikka sitten kiinnostaa kovin ja haluaa sen kanssa elämän sitten tuen hänen päämääriä kunhan auttaa minut jaloilleen etten ole vain osa häntä. Vain minun läsnä kontaktia mutta tottakai minkälainen kontakti on merkittävä miten siedän sitä ja opin sietämään.

Joo ei kiitos en halua että mieheni on onneton oli sitten onni toisen kanssa mutta en siedä sitä että voi edes kysyä mitään ilman että kokee syytöstä. Minua sitten vain sattuu. Enkä saanut siihen apua etten syyllistä sitä.

• Anonyymi

Mikä suhde?

• Anonyymi

Joskus voi olla viisaampaa luovuttaa kuin taistella tietäen, ettei mitään voitettavaa ole. Jossain kohtaa se tilanne voi olla edessä parisuhteessa. Ilman molemminpuolista kunnioitusta parisuhde tuskin enää palaa inhimilliseksi ja onnelliseksi. Sama koskee parisuhdeväkivaltaan (henkinen ja fyysinen). Kuluttamalla omat akkusi tyhjäksi ja loppuun, on mahdollisuutesi saada lapset takaisin lyhyessä ajassa heikkenee! Mieti sitä, mieti tarkkaan.

Sinulla on ollut palstalla tapana juttua aivan älyttömiin juttuihin, ja pitää omasta totuudestasi kiinni jääräpäisesti. Luovuttaa ei saa, jankutus jatkuu kunnes se uuvuttaa sinut. Tuo toiminta on tyypillistä jossain nepsy-haasteissa siis ehkä siihen on vaikeampi vaikuttaa kuin monella meistä muista. Pystyt kuitenkin, jos itse haluat!

Anteeksi, että sanon suoraan ja anteeksi, että se loukkaa. Haluan kuitenkin ravistella sinua ja suora teksti on ainoa keino saada sinut pysähtymään ja katsomaan sen tuhoavan looppisi ulkopuolelle.

Jotta voit saada lapsesi takaisin, on sinun otettava apua vastaan itsellesi, Viha kuuluu eron normaaleihin tunteisiin, mutta lapset ei saisi sille altistua. Jos raivoat viranomaisille, annat kuvan että olet itse vaaraksi lapsillesi. Mieti hyvä nainen mikä on tärkeintä, se että mies jää, vai se että saat lapset vaikka vuodessa takaisin kun olet ensin päässyt itse jaloillesi? Haluatko altistaa itsesi ja samalla lapsesi perheenne parisuhdemallille? Kuinka kauan kuvittelet jaksavasi itsensä vahingoittamisella uhkailua? Sinuna miettisin asian puhtaalta pöydältä ja sen jälkeen, jos lapsesi on oma prioriteettisi, soittaisin viranomaisille ja sanoisit suoraan, että lapsien menettäminen on ollut todella raskasta ja uhattuna et (ehkä?) ole käyttäytynyt asiallisesti kaikissa kohdin ja haluaisit nyt keskittyä siihen, että saat itsesi kuntoon lapsiesi takia.

Et muuten ymmärrä ja tulkitse lakeja oikein, vedät johtopäätöksiä oikeuksistasi ja velvollisuuksistasi erilailla miten lainhaltija on ne tarkoittanut, Lasten vastuu on käydä koulussa ja opiskella. Vanhempien vastuu on heitä siinä tukea. Jos lapsi on tietyn määrän poissa koulusta, on koulu velvollinen tekemään lasun. Lapsen syrjäytyminen koulusta ei ole leikin asia. Jos lapsi ei kykene käymään isossa luokassa koulua vaikka nepsy-ongelmiensa takia, hänet kuuluu saada erityisentuen päätös (joka ilmeisesti on korvattu 2025 jollain toisella tukimuodolla?) ja saada paikka pienluokasta tai erityiskoulusta tai sairaalakoulusta tuen tarpeen mukaan. Valitettavasti tuen ja avun saaminen usein kestää ja vanhempien aggressiivinen käytös ei ainakaan auta asiaa. Kodilta usein myös vaaditaan, että perusasiat on kunnossa (säännöllinen elämä, ruoka, uni, peliajan rajoittaminen tms) ennen kuin apua annetaan. Koska muuten muuten hoito tuskin auttaa. Samoin, jos perhe ei sitoudu hoitoon, on se yhteiskunnan kannalta turhaa. Vaikutus jää pieneksi. Joskus vaikka vanhempien ADHD-lääkitys tai käytännön apu tai perheterapia voisi auttaa perhettä eniten. En tiedä osataanko niitä edes tarjota?

• Loistava kirjoitus 👍🏻

Asia ei takuulla ole helppo, mutta tilanteessa, jossa lastensuojelu on vahvasti mukana kuvioissa, vanhemman on toimittava oikein, vaikka se itsestä miten tuntuisi epäreilulta ja nostattaisi turhautumisen ja vihan tunteita. Vanhemman on keskityttävä itsensä hoitamisen lisäksi siihen, että lapsille pystytään takaamaan turvallinen kasvuympäristö. Se ei aina valitettavasti ole vanhempien luona.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Loistava kirjoitus 👍🏻

Asia ei takuulla ole helppo, mutta tilanteessa, jossa lastensuojelu on vahvasti mukana kuvioissa, vanhemman on toimittava oikein, vaikka se itsestä miten tuntuisi epäreilulta ja nostattaisi turhautumisen ja vihan tunteita. Vanhemman on keskityttävä itsensä hoitamisen lisäksi siihen, että lapsille pystytään takaamaan turvallinen kasvuympäristö. Se ei aina valitettavasti ole vanhempien luona.

Palsta on turvallinen kasvuympäristö!!!

• Anonyymi

Aloittaja raivoaa kaikille, jotka eivät ole hänen kanssaan samaa mieltä, ei osaa keskustelun alkeitakaan. Mikään terapia ei siihen auta.

• Anonyymi
        UUSI

"ADHD-lääkitys tai käytännön apu tai perheterapia voisi auttaa perhettä eniten. En tiedä osataanko niitä edes tarjota?"

Niin, tai ottaa vastaan.. lastensuojelun avusta perheelle ei ole mitään hyötyä jos vanhemmat eivät osaa ottaa apua vastaan, vaan väittävät vastaan kaikessa. Lastensuojelun tehtävä ei myöskään ole vanhempien mielenterveys- ym ongelmien hoitaminen.

- Sheena

• Anonyymi

lrlsoy''m mi,etposya lotkaO,OA KA YALAOSOMÅOLOM RÖÖO LORKAO,OSTA MI,ERPOTA KPÖÖPOM AÖÖI KAEÖLÖI UJYEERM SPÅÅOOO ERSO,

• Anonyymi

EOJ'M MUY EÖ',' UJYRRM OJ,OSRRM LAADU, PITÄISI EHKÄ KIRJOITTAA dONALD tRUMPIN TYTTÄRELLED uVANKA tRUMPILLE JOTAIN KUN KIRJOITIN EDELISENKIN KERRAN KUN ISÄNSÄ TULI VALITTUA PRESIDENTRIKSI

• Anonyymi

pitäisi nyt pikimmiten punpara aw lasrtfi ne tonnit A1-Jet uelia pois pikimmitwen tankkweeisra koska on mwrikelvoton, todettu

• Anonyymi

Matpkpyaom eyy' Destoyreer-luokan tuollaisen jonkin ohjusaluksen katsomaan vähän..

Swareitwe.kyijjam ouwbuö nytta buub,,

• Anonyymi

valtakunta no älä ole surullinern, oiy ehkä muixtaa minutykin jodxtain vuosien takaa kun väittelitte jonkin toisen keskusrelijan kandda ja yritin...

• UUSI

minulla on pahoja ihmisiä minua vastassa ja heistä eroon pääseminen vaatisi ihme tekoja. Toivoisin miehestä lähtevän sen verta kovin vahvuutta että käyttäisi aivoja heidän pieksemiseksi uralta pois. Kuin pyysin viimeksi silkasta huijauksesta tekemään kantelu, josta jäi pahasti kiinni.

• UUSI

Toivottavasti uran loppu tulee olemaan heille, tuollaiset on vaarallisia ihmisiä jotka käyttää väärin aikaisempia tietoja. Ehkäpä hallinta oikeus putsaa menneisyyteni kerralla. En ole koskaan ollut tietoinen mitä roskaa minusta on laverreltu edes kukaan ei ole suoraan kertonutz

• Anonyymi

Eroa heti

• Anonyymi

Auttaisiko uusi vauva tai pari suhteen elpymisessä?

• Anonyymi

Auttaisi varmasti, uskokoon ken haluaa.

• Anonyymi

Sori, mutta mies alkaa tulla järkiinsä. Teidän parisuhde ja suhteesi lapsiisi on karsea, et vain itse tajua sitä, sehän siinä vaarallisinta. Lisää lisää lapsia vaan on "toiminut" ratkaisuna parisuhteenne ongelmiin. Nyt hoidat itsesi kuntoon etkä väittele lasun kanssa mistään.

• Anonyymi

Oletko varma, ettet itse ole rikkonut sopimuksia?

• UUSI

En ole.😑 erikseen sovittiin hän voi myös kirjoittaa nettii ilmannettä näkevät tai kohtaatte ja senkin vuoksi ei nämä ole verrattavissa.
        En ole ketään koskaan netistä nähnyt livenä.

Ja toiseksi myös sovittu jos löytää jonkun kertoo minulle ilman että se tapahtuu seläntakana toiseen tutustuminen.

• Anonyymi
      UUSI

Suhteenne ja perhe-elämänne on ollut kaatumassa jo pitkän aikaa.

• UUSI

Eipä ole kaatunut.😑

• UUSI

Toivotan voimia ja jaksamista parisuhdekumppanillesi.

• UUSI

Sitä se tarvitseekin. Minä näen vain hänen nurjan puolen. Sain hänet vihaiseksi kun luvannut pistämässä hänelle onnellisia kuvia perhetyöntekijän kanssaan onnen ja ilon hetkistänsä. 😑

Ja tukemassa heidän yhteistä taivalta. 😢

• Anonyymi
      UUSI

No kaikkeahan ei voi sanoa ääneen, mutta tästä on kirjoitustesi perusteella muodostunut selkeä mielipide. Järki taitaa olla voitolla.

• UUSI

Järki vai tunteet. Minä en pysty kantaa toisen kuolemaa kontollani myös kävin läpi onko ihastunut, että tuen heitä sitten mutta sain vain vihaiseksi hänet.

En siedä valehtelua.

• Anonyymi
      UUSI

olin parisuhteessa 23vuotta ,niin lehdessä oli että pitkässä liitossa tunne yhteys loppuu, näin ainakin meillä kävi,

• UUSI

Minulla tunteet on hyvin latautuneet hänen kanssaan. Eihän minulla muita elämässäkään ole.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö mies halua enää seksiä? Vai mistä tuossa on kyse?

• UUSI

Kyse on siinä käsittelee muita paremmin kuin minua. Lähtee varmasti kaikki temput tekemässä kun ulkopuolinen nainen sanoo.

Minulle se on opetellut ei sanomaan ja tuon toin ilmi. Hyvä esimerkki on kun lapset riiteli puuttuu kun täti täällä kun lapset riiteli ei puutu vaan minun on puututtava kun naapuri voi ilmiantaa paksua valhetta äänistä.

• Anonyymi
      UUSI

ERÄS HAuska pwli.. maailman ympäri 80-päivässä tuo on toiaewll KONWWELL aika hauska puzzle-tyypinen

• UUSI

Sellaista voi käydä, että toinen lyö hanskat tiskiin ja suhde loppuu kuin seinään. Luultavasti se mahdollisuus on ollut tiedossa aina, mutta sitä on kumpikin peitellyt, selitellyt, työntänyt maton alle ja ties mitä, mutta se on vain fakta.

Itse elin lasten äitin ksnssa aikalailla zombiena viimeiset 5-6 vuotta. Sanoipa hän hyvää tai pahaa, ne menivät siinä arjen kestämisessä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Kunnes työn vaihdoksen myötä minulla oli kerrankin aikaa miettiä elämääni. En voinut suhteessa hyvin. Enkä ollut hyvä isä lapsilleni. Mietin lapsia ja ajattelin, että mun pitää pitää itseni edes kunnossa ja erosin.

Mä luulen, että tälläkin otannalla mitä nyt on erosta 10-11 vuotta, että pelastin mridät kaikki.

Kova tiehän tää kaikille on ollut, vaan paljon psrempaa mitä se sitä ennen oli... olen ainskin parempi idä lapsilleni nyt. 😊

• Anonyymi
        UUSI

Jos olet parempi isä lapsillesi nyt, oli se varmasti hyvä päätös. Arvostan ihmisiä, jotka ajattelevat lasten parasta aina.

kommentti sivusta

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet parempi isä lapsillesi nyt, oli se varmasti hyvä päätös. Arvostan ihmisiä, jotka ajattelevat lasten parasta aina.

kommentti sivusta

Kyllä olen. Jos minä olen zombie, olen sitä lapsillekin.... koetan vaan kulkea eteenpäin ja selviytyä itse... miten voisin olla lapsellekaan tukena, jos itse olen ihan tööt?

Se on se kuuluissa lentokoneen pelastautumisohje! Ota maski naamalle ensin itsellesi ja vasta sitten auta muita... oikeasti tehokasta.

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Kyllä olen. Jos minä olen zombie, olen sitä lapsillekin.... koetan vaan kulkea eteenpäin ja selviytyä itse... miten voisin olla lapsellekaan tukena, jos itse olen ihan tööt?

Se on se kuuluissa lentokoneen pelastautumisohje! Ota maski naamalle ensin itsellesi ja vasta sitten auta muita... oikeasti tehokasta.

Mutta... en minä uskonutkaan, että elämä helpottuisi.

Voisin eron myötä vslita suunnan rlämälleni itse, mutta lapset on yhä velvollisuuteni ja odin joudun tekee jopa enempi työtä, kun sitä ei jaeta sitten.

Mutta en mä työtä ole ikinä pelännyt...eihän se ole kuin tekee vaan. 😁

Pahinta on ollut ehkä se jälkeenpäin, että exäni ei suhtaudu lapsiini samoin kuin minä. Käytti aseena alkuun ja on törkeästi kohdellut kumpaakin. Alkuun varsinkin siitä tuli sellainen vääntöase.. kunnes lopetin sen vääntämisen.. lapsia se sattui... kumpikin rakastaa meitä kumpaakin.... en minä voi siitä exästä tehdä ymmärtävää.

Kannatti keskittyä olemaan vain se mitä itse on ja olrmaan siinä hyvä. ☺️

• Anonyymi
      UUSI

olen miettinyt että mitähän tarkoittaisi joku Xenia oizko.... joku ukrainalainen ukko, voisin kysyä mirä luulisir wrrä raekoiraisi jos keksitty nimi

itselläni kaikki musiikit aivan sekaisinjoossain, kun siivosin kone-tietoani

• Anonyymi
      UUSI

Oho. Voimia! Jos tuollainen asenne, niin onpa ymmärtänyt keskinäisen kunnioituksen ja virheiden korjaamisen täysin väärin tai ei välitä niistä tippaakaan.

Virheet kuuluu korjata ja toista täytyy parisuhteessa kunnioittaa.

Jos ei anna arvoa ja katsoo ratkaisuksi vain eron, niin onpa varmaan muuttunut siitä, minä häntä pidit mennessänne yhteen. Joskus noinkin voi valitettavasti ihmiselle käydä.

Yritä jutella vielä. Jos ei auta, älä syytä itseäsi. Olet yrittänyt parhaasi. Et voikaan olla mikään superihminen ja virheetön itsekään, jos toinen yrittää jotenkin perustella omia näkemyksiään. Se tekee sinusta jo parhaan mahdollisen, kun yrität selvittää ja sopia toisen kanssa. SInun puoleltasi kunnioitus olisi kunnossa.

Yritä jaksaa ja kaikkea hyvää kaikesta huolimatta! Kaikki kirkastuu vielä ja voihan toinenkin osapuoli vielä alkaa toden teolla ajattelemaan asioita. Toivotaan näin.
      (m. sivusta)

• Anonyymi
      UUSI

Dissellä on rentoutuspätkää, jolloin hän hyväksyypi jotta etelä-pohjamaalla ei ole miesä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe