Eivät voi laittaa makkarissakaan mitään "lihaista" suuhunsa. Ja jos kananmunatkaan ei maistu aamupalalla, niin ei kyllä ota muutakaan munaa suuhunsa.
Mitä tällaisella naisella tekee? Ei mitään..
Kannattaa välttää ottamasta kasvissyöjää tyttöystäväksi
7
465
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle käy kyllä kun en niistä hommista välitä . Tyttöystäväni on hyvin oloissaan kun ostan hälle munakoison lahjaksi . Tulee halvaksi .
- Anonyymi
Voit tulla munattomaksi itsekin, jos joudut tekemisiin himokkaan makkaransyöjän kanssa.
- Anonyymi
Jutuistasi päätellen tyttöystävät ovat sinulle enemmän teoriaa.
Vaihtoehtosi taitaa vain olla vasen ja oikea. - Anonyymi
Tulevat lapset kärsivät
"Tutkijaryhmä havaitsi, että vaikka rasvan saanti pysyi vakiona, vauvoille rintamaidon kautta siirtyvien rasvojen tyyppi muuttui vain kuuden päivän kuluessa kummankin ruokavalion muutoksesta.
Kasvipohjaista vaihtoehtoa käyttäneet äidit tuottivat maitoa, jossa oli alhaisemmat pitoisuudet pitkäketjuisia monityydyttymättömiä rasvahappoja. Ne ovat ravintoaineita, jotka on yhdistetty lapsen aivojen ja immuunijärjestelmän kehitykseen"- Anonyymi00008
Takavuosina oli joku tapaus Ruotsissa jossa kasvissyöjäperhe syötti vauvallensa kasvisruokaa niin vauva kuoli . Tapaus herätti laajaa huomiota. Sitä ei voi tietää tappoiko kasvisruoka vauvan. Jotkut uskoivat että se saattoi tappaa .
- Anonyymi00006
Noh, noh! Onpa asennevammaa kerrakseen! Minä olen ollut kasvissyöjä n. 45 vuotta ja elänyt avoliitossa metsästäjän kanssa 36 vuotta. Ei se yhteinen ruoka ole se juttu parisuhteessa. Me ollaankin hoikkia, kun emme ole kuluttaneet yhteistä aikaamme ruokapöydässä.
- Anonyymi00007
Siemeniä ei voi syödä, koska ne ovat kasvisten vauvoja.
En halua, että puolisoni olisi näin julma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972