Kannattaa välttää ottamasta kasvissyöjää tyttöystäväksi

Anonyymi-ap

Eivät voi laittaa makkarissakaan mitään "lihaista" suuhunsa. Ja jos kananmunatkaan ei maistu aamupalalla, niin ei kyllä ota muutakaan munaa suuhunsa.
Mitä tällaisella naisella tekee? Ei mitään..

8

495

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle käy kyllä kun en niistä hommista välitä . Tyttöystäväni on hyvin oloissaan kun ostan hälle munakoison lahjaksi . Tulee halvaksi .

• Anonyymi

Voit tulla munattomaksi itsekin, jos joudut tekemisiin himokkaan makkaransyöjän kanssa.

• Anonyymi

Jutuistasi päätellen tyttöystävät ovat sinulle enemmän teoriaa.
      Vaihtoehtosi taitaa vain olla vasen ja oikea.

• Anonyymi

Tulevat lapset kärsivät

"Tutkijaryhmä havaitsi, että vaikka rasvan saanti pysyi vakiona, vauvoille rintamaidon kautta siirtyvien rasvojen tyyppi muuttui vain kuuden päivän kuluessa kummankin ruokavalion muutoksesta.

Kasvipohjaista vaihtoehtoa käyttäneet äidit tuottivat maitoa, jossa oli alhaisemmat pitoisuudet pitkäketjuisia monityydyttymättömiä rasvahappoja. Ne ovat ravintoaineita, jotka on yhdistetty lapsen aivojen ja immuunijärjestelmän kehitykseen"

• Anonyymi00008

Takavuosina oli joku tapaus Ruotsissa jossa kasvissyöjäperhe syötti vauvallensa kasvisruokaa niin vauva kuoli . Tapaus herätti laajaa huomiota. Sitä ei voi tietää tappoiko kasvisruoka vauvan. Jotkut uskoivat että se saattoi tappaa .

• Anonyymi00006

Noh, noh! Onpa asennevammaa kerrakseen! Minä olen ollut kasvissyöjä n. 45 vuotta ja elänyt avoliitossa metsästäjän kanssa 36 vuotta. Ei se yhteinen ruoka ole se juttu parisuhteessa. Me ollaankin hoikkia, kun emme ole kuluttaneet yhteistä aikaamme ruokapöydässä.

• Anonyymi00007

Siemeniä ei voi syödä, koska ne ovat kasvisten vauvoja.

En halua, että puolisoni olisi näin julma

• Anonyymi00009

Olga ymmärsi, että sekasyönti on viisainta

"Kolme vuotta sitten Heikkala päätti, ettei hän voinut jatkaa enää syömisen kontrollointia. Sen myötä hän otti lihan takaisin ruokavalioonsa päästääkseen irti rajoitteista.

– Huomasin, että oloni kohentui. Kun vapautin ruoan, pystyin alkamaan syödä tosi monipuolisesti, ja se oikeasti auttoi minua ihan super paljon"

IS

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      68
      1105
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1064
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      933
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      65
      875
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      860
    6. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      134
      817
    7. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      20
      770
    8. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      57
      766
    9. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      741
    10. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      676
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      661
    12. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      623
    13. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      617
    14. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      612
    15. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      48
      610
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      129
      609
    17. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      82
      596
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      594
    19. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      590
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      569
    Aihe