Selasin vanhoja valokuvia

Anonyymi-ap

Luulin, että olin poistanut sen kuvan jonka minä olin ottanut siitä Facebookin Mese viestistä josta hän teki KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSEN.
Tuli vastaan ja minä luin sen uudelleen.
Miten hän voi loukkaantua jos minä kysyin: Kukahan tästä KEHITYSVAMMAISESTA ON VASTUUSSA?
Hän itse VÄITTI MINUA ELÄIMEKSI JA KIELSI KÄYTTÄMÄSTÄ IHMISTEN NIMIÄ.
Minä en saa edes MOITTIA ihmisiä, koska he eivät ole tehneet minulle mitään.

Minusta he kyllä ovat TEHNEET, koska HE VAATIVAT MINULTA IHMISISTÄ KÄYTÖSTÄ VAIKKA MINÄ OLEN HULI VILI HURTTA JOKA ILOISESTI RÄKSYTTÄÄ.
En tietenkään HEILUTA HÄNTÄÄ, KOSKA ISÄNTÄ ON MEILLÄ HÄN JOKA HÄNTÄÄ ILOISESTI HEILUTTAA.
EN MINÄ OLE ISÄNTÄÄ NÄHNYT, KOSKA MINÄ OLEN NIIN, KUIN LASSIE JOKA PALAA KOTIIN AINA JOS HUONOSTI KOHDELLAAN.

6

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä sain TRAUMAN, kun menin hakemaan koiraa löytöeläinhoitolasta.
      Koira oli löytänyt uuden ystävän jonka kanssa se tuli rohkeasti minun eteen. Istui vielä oikein minun eteen sekä katsoi suoraan silmiin ja minä olin hänen koko maailma.
      Koira oli YSTÄVYSTYNYT 500 kiloisen SIAN KANSSA ja minä sanoin, että: Minä kyllä harkitsen jos kuitenkin LUOVUN KOKO KOIRASTA.

Kyllä me oltiin muutama päivä vielä yhdessä ja minä sanoin koiralle, että: Ehkä on parempi, kun minä vien sinut takaisin SIKA YSTÄVÄSI LUO KOSKA MINÄ EN NÄE TULEVAA SINUN JA SIAN KANSSA, KOSKA MINÄ EN PÄÄSE EDES PORTISTA SEN JÄLKEEN ULOS ILMAN, ETTÄ TE LÄHETTE PINKOMAAN PERÄSSÄ.

Minä olin koirasta luopunut ja hän jonka pihassa asuin otti kanoja ja kukon kesäksi. Kyllä kai nekin olisivat kylille lähteneet minun kanssa, mutta ei ne osanneet kiikkua aidan yli.
      Kanat oppivat juoksemaan kukon kanssa portille vastaan, kun minä tulin kerran kämpille ja niitä ei näkynyt missään.
      Minä kävin viemässä käsilaukun mökin portaille ja lähdin katsomaan.
      Minä löysin ne talon takaa ja sanoin: Saatana suunta on tuo ja jos ette pysy siellä niin seuraava osoite on PATA!
      Kyllä ne kanat ja kukko oli aina pihalla minua portilla vastassa, kun minä tulin jostain.
      Minun kana oli ruskea ja minä annoin sille nimeksi KULTSI KULTA KANANEN.
      Minä en ottanut ikinä syliin, mutta ei ollut mitään tekemistä niin minä sen kanan kanssa leikin ja opetin tekemään temppuja.
      Välillä kävelin pulla kädessä edellä ja kana käveli nätisti perässä.
      Kerran ei ollut muuta tekemistä niin minä testasin miten KORKEALLE se kana pystyy hyppäämään. Kyllä se 150senttiä hyppäsi, kun minä PULLAA ilmassa ja sanoi, että : Hyppää niin saat tämän pullan.
      Kyllä se hyppäsi, mutta minä palasin kotia niin en ehtinyt kouluttamaan siitä AITA HYPPÄÄJÄÄ.

• Anonyymi

Minä en sinne LAGERIN KOIRAHOITOLAAN lähde, koska ELÄINLÄÄKÄRI ON ANTANUT MONELLE KOIRALLE TAPPO TUOMION, kun LAGERI ON VIENYT KOIRAN OMILLA LUVILLA ELÄINLÄÄKÄRILLE TARKISTETTAVAKSI.

Yksi oli vielä ilmoittanut, että: HÄN EI AMMU IHMISIÄ VAAN ELÄIMIÄ!

Minähän olen HENGENVAARASSA, koska MINÄ OLEN ELÄIN JOLTA VAADITAAN ENEMMÄN MITÄ ELÄIMILTÄ!

Miksi kukaan ei voinut sanoa, että: Saatanan HULIVILI HURTTA OOT JOUTUNUT IHMISTEN KÄRÄJILLE JA SINUN KOIRUUKSIA EI KUULU EDES HOITAA SIELLÄ!

Minua kyllä vähän PELOTTAA jos joku keksii, että hän voisi ottaa minut kotiaan.
        Minua ei ole edes käytetty lenkillä joten en minä jaksa edes juosta karkuun.

Pentujen isät ovat jo PIEKSÄNEET niin, että EN HELVETTI KYLLÄ HEIDÄN HOITOON TAKAISIN LÄHE!
        Heidän kanssa tulevaisuus on KUONOKOPPA JA KAULAPANNASTA KIINNI PATTERISSA.

Kyllähän tällä jutulla JULKISUUTTA SAA, kun ottaa johonkin LEHTEEN YHTEYTTÄ.
        Ei käräjille saa ottaa edes ELÄIMIÄ MUKAAN.

Ei Tarzan Janen kanssa ollut vaan hän valikoi CHEETA SIMPANSSIN jonka kanssa hän jäi VIIDAKKOON, koska hän ei sopeutunut kaupunkiin.

Simpanssit ovat sentään älykkäitä ja HEILLE VOI PUKEA SENTÄÄN VAATTEITAKIN PÄÄLLE!
        SUOMALAINEN APINA VOI TUODA ONNEA!

Minä olen aina sanonut omille PENIKOILLE, että: VITUN APINA JA ETKÖ TAAS MUUTA KEKSINYT!
        Tuo kyllä on liittynyt johonkin kotona tehtyyn BRÄNKKIIN. Kyllä minä olen tuo joka tietenkin olen aloittanut.

Penikat tuli koulusta ja he väittivät, että he osaavat muka laskea. Minä sanoin, että: En kyllä usko, että koulussa olette oppineet laskemaan.
        Minä kysyin: Paljonko on YKSI PLUS YKSI?
        Penikka alkoi väittämään, että se on muka KAKSI!
        Minä sanoin, että: Ei ole vaan se KOLME, mutta voi olla vielä enemmänkin, koska ÄITI ODOTTAA VAUVAA.
        En minä heti voinut alkaa MILJOONIAA OPETTAMAAN EKA LUOKKALAISILLE joka oli vasta oppinut laskemaan 10:neen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en sinne LAGERIN KOIRAHOITOLAAN lähde, koska ELÄINLÄÄKÄRI ON ANTANUT MONELLE KOIRALLE TAPPO TUOMION, kun LAGERI ON VIENYT KOIRAN OMILLA LUVILLA ELÄINLÄÄKÄRILLE TARKISTETTAVAKSI.

Yksi oli vielä ilmoittanut, että: HÄN EI AMMU IHMISIÄ VAAN ELÄIMIÄ!

Minähän olen HENGENVAARASSA, koska MINÄ OLEN ELÄIN JOLTA VAADITAAN ENEMMÄN MITÄ ELÄIMILTÄ!

Miksi kukaan ei voinut sanoa, että: Saatanan HULIVILI HURTTA OOT JOUTUNUT IHMISTEN KÄRÄJILLE JA SINUN KOIRUUKSIA EI KUULU EDES HOITAA SIELLÄ!

Minua kyllä vähän PELOTTAA jos joku keksii, että hän voisi ottaa minut kotiaan.
        Minua ei ole edes käytetty lenkillä joten en minä jaksa edes juosta karkuun.

Pentujen isät ovat jo PIEKSÄNEET niin, että EN HELVETTI KYLLÄ HEIDÄN HOITOON TAKAISIN LÄHE!
        Heidän kanssa tulevaisuus on KUONOKOPPA JA KAULAPANNASTA KIINNI PATTERISSA.

Kyllähän tällä jutulla JULKISUUTTA SAA, kun ottaa johonkin LEHTEEN YHTEYTTÄ.
        Ei käräjille saa ottaa edes ELÄIMIÄ MUKAAN.

Ei Tarzan Janen kanssa ollut vaan hän valikoi CHEETA SIMPANSSIN jonka kanssa hän jäi VIIDAKKOON, koska hän ei sopeutunut kaupunkiin.

Simpanssit ovat sentään älykkäitä ja HEILLE VOI PUKEA SENTÄÄN VAATTEITAKIN PÄÄLLE!
        SUOMALAINEN APINA VOI TUODA ONNEA!

Minä olen aina sanonut omille PENIKOILLE, että: VITUN APINA JA ETKÖ TAAS MUUTA KEKSINYT!
        Tuo kyllä on liittynyt johonkin kotona tehtyyn BRÄNKKIIN. Kyllä minä olen tuo joka tietenkin olen aloittanut.

Penikat tuli koulusta ja he väittivät, että he osaavat muka laskea. Minä sanoin, että: En kyllä usko, että koulussa olette oppineet laskemaan.
        Minä kysyin: Paljonko on YKSI PLUS YKSI?
        Penikka alkoi väittämään, että se on muka KAKSI!
        Minä sanoin, että: Ei ole vaan se KOLME, mutta voi olla vielä enemmänkin, koska ÄITI ODOTTAA VAUVAA.
        En minä heti voinut alkaa MILJOONIAA OPETTAMAAN EKA LUOKKALAISILLE joka oli vasta oppinut laskemaan 10:neen.

Minä olen rapu, leijona, kauris, raha maailma pyörittää itsepäinen härkä, mutta kiinalainen KOIRA on tuo joka vanhemmiten puskee minusta esiin ja koira on VAAKA.
        Minun VAAKA on harvemmin tasapainossa, koska NAISELLINEN NEITSYT on tuo joka voi KEIKAUTTAA KAIKEN TUOSTA VAAN YMPÄRI JA SANOA: PIDÄ VITTU PASKAS.
        Kyllä kai jo kaikki jotka minut tuntee ovat oppineet minun tavat.
        Minähän olen aina ollut SAMANLAINEN, mutta MIEHET EIVÄT VAAN OLE KOSKAAN VOINEET SIETÄÄ NAISELLISTA NAISTA JOKA ELÄÄ MINUN SISÄLLÄ HE OVAT HAKENEET MIESTÄ JOTEN MINÄ OLEN TAIPUNUT HEIDÄN TAHTOON!
        Kuka oikeesti jaksa TAPELLA HOMON KANSSA KOTONA JOS VOI ELÄÄ RAUHASSA MYÖS ILMAN SEKSIÄ!

Koirana elämä on kyllä OIKEESTI PALJON HELPOMPAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen rapu, leijona, kauris, raha maailma pyörittää itsepäinen härkä, mutta kiinalainen KOIRA on tuo joka vanhemmiten puskee minusta esiin ja koira on VAAKA.
        Minun VAAKA on harvemmin tasapainossa, koska NAISELLINEN NEITSYT on tuo joka voi KEIKAUTTAA KAIKEN TUOSTA VAAN YMPÄRI JA SANOA: PIDÄ VITTU PASKAS.
        Kyllä kai jo kaikki jotka minut tuntee ovat oppineet minun tavat.
        Minähän olen aina ollut SAMANLAINEN, mutta MIEHET EIVÄT VAAN OLE KOSKAAN VOINEET SIETÄÄ NAISELLISTA NAISTA JOKA ELÄÄ MINUN SISÄLLÄ HE OVAT HAKENEET MIESTÄ JOTEN MINÄ OLEN TAIPUNUT HEIDÄN TAHTOON!
        Kuka oikeesti jaksa TAPELLA HOMON KANSSA KOTONA JOS VOI ELÄÄ RAUHASSA MYÖS ILMAN SEKSIÄ!

Koirana elämä on kyllä OIKEESTI PALJON HELPOMPAA!

Ens kesänä EHKÄ olen VEDEN NEITONA, koska en ole vielä tilannut hiuksia.
        Minä olen vasta katsellut ja kyllä tarkoitus on saada ENSI KESÄKSI NIIN PITKÄT HIUKSET, että EN TARVI EDES UIMAPUKUA, kun menen uimaan ja tulen uimasta pois.

Minun unelma on PUKEUTUA KAAMASJOKEEN ja en ole varma TARVINKO KUVAAJA, koska onhan minulla puhelin jolla voi kuvata vaikka VEDEN ALLA, mutta en ole vielä testannut millaisia kuvia saan.

Jos tulee hyviä niin minä TEETÄN ITSESTÄNI TAULUJA joita laitan kotini seinälle ja jos joku kysyy: Mistä tämän olet ostanut/saanut?
        Voin sanoa, että: Minä olen ihan itse tuon tehnyt, mutta KYLLÄ ÄITI JA ISÄ AUTTOI. Ei he koskaan sanoneet " Ei sinun hommista tule mitään" vaan he sanovat, että: Siivoa vaikka sen aikaa kunnes tiedät mitä haluat tehdä!

Toiset EIVÄT ANNA TEHDÄ MITÄÄN VAAN NYT HE PAKOTTAVAT OLEMAAN ELÄIN!

Minä sanoin PENIKOILLE, kun he homottelivat toisiaan kotona ja minä en jaksanut kuunnella heidän homo tappelua.
        Minä ratkaisin riidan sillä, että sanoin : Homo on lyhenne sanasta HOMOSABIENS eli VIISAS IHMINEN joten ole homo!
        Homottelu loppu meillä, koska homo sana menetti merkityksen ja jäi vain IHMINEN.

Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisin sanonut: Hauku LÄTÄRI LESBOKSI takaisin.
        Minä koin jo, kun Inarissa asuttiin että maailma muuttuu ihan täysin ja lapset puhuvat ihan eri kieltä mitä me AIKUISET.

Kyllä minä silloin, kun lapset asuvat vielä minun kanssa ymmärsin heidän kieltä, mutta en ymmärrä enään.

Minä joudun turvautumaan URBAANIIN SANAKIRJAAN. Minä kirjoitin nuorimmalle viestin niin hän vastasi mulle: GOOFY
        En ole edes tuolla enään missä olin hänen kanssa tekemisissä, koska KOIRAT LOUKKAA IHMISTEN KUNNIOITA FACEBOOKISSA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ens kesänä EHKÄ olen VEDEN NEITONA, koska en ole vielä tilannut hiuksia.
        Minä olen vasta katsellut ja kyllä tarkoitus on saada ENSI KESÄKSI NIIN PITKÄT HIUKSET, että EN TARVI EDES UIMAPUKUA, kun menen uimaan ja tulen uimasta pois.

Minun unelma on PUKEUTUA KAAMASJOKEEN ja en ole varma TARVINKO KUVAAJA, koska onhan minulla puhelin jolla voi kuvata vaikka VEDEN ALLA, mutta en ole vielä testannut millaisia kuvia saan.

Jos tulee hyviä niin minä TEETÄN ITSESTÄNI TAULUJA joita laitan kotini seinälle ja jos joku kysyy: Mistä tämän olet ostanut/saanut?
        Voin sanoa, että: Minä olen ihan itse tuon tehnyt, mutta KYLLÄ ÄITI JA ISÄ AUTTOI. Ei he koskaan sanoneet " Ei sinun hommista tule mitään" vaan he sanovat, että: Siivoa vaikka sen aikaa kunnes tiedät mitä haluat tehdä!

Toiset EIVÄT ANNA TEHDÄ MITÄÄN VAAN NYT HE PAKOTTAVAT OLEMAAN ELÄIN!

Minä sanoin PENIKOILLE, kun he homottelivat toisiaan kotona ja minä en jaksanut kuunnella heidän homo tappelua.
        Minä ratkaisin riidan sillä, että sanoin : Homo on lyhenne sanasta HOMOSABIENS eli VIISAS IHMINEN joten ole homo!
        Homottelu loppu meillä, koska homo sana menetti merkityksen ja jäi vain IHMINEN.

Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisin sanonut: Hauku LÄTÄRI LESBOKSI takaisin.
        Minä koin jo, kun Inarissa asuttiin että maailma muuttuu ihan täysin ja lapset puhuvat ihan eri kieltä mitä me AIKUISET.

Kyllä minä silloin, kun lapset asuvat vielä minun kanssa ymmärsin heidän kieltä, mutta en ymmärrä enään.

Minä joudun turvautumaan URBAANIIN SANAKIRJAAN. Minä kirjoitin nuorimmalle viestin niin hän vastasi mulle: GOOFY
        En ole edes tuolla enään missä olin hänen kanssa tekemisissä, koska KOIRAT LOUKKAA IHMISTEN KUNNIOITA FACEBOOKISSA!

Koirana saan sentään vaikka PURRA jos joku tulee liian lähelle.
        Ei voi tietää vaikka alkaisin leikkimään sitä NAKKI PIILOA, koska koirat tykkää etsiä nakkeja joita omistaja piilottaa.
        Koirat ovat semmosia, että HE PÄÄTTÄVÄT ITSE KENEN KOIRIA HE HALUAVAT OLLA.
        Minä olen sekä sohva- että sänkykoira ja minä kyllä SÄNGYSTÄ LÄHDE vaikka isäntä sanoo: Et voi meille tulla, koska vaimo on kotona.
        Minä voin sanoa, että: Koira on paljon USKOLLISEMPI SEKÄ HALVEMPI PITÄÄ MITÄ VAIMO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koirana saan sentään vaikka PURRA jos joku tulee liian lähelle.
        Ei voi tietää vaikka alkaisin leikkimään sitä NAKKI PIILOA, koska koirat tykkää etsiä nakkeja joita omistaja piilottaa.
        Koirat ovat semmosia, että HE PÄÄTTÄVÄT ITSE KENEN KOIRIA HE HALUAVAT OLLA.
        Minä olen sekä sohva- että sänkykoira ja minä kyllä SÄNGYSTÄ LÄHDE vaikka isäntä sanoo: Et voi meille tulla, koska vaimo on kotona.
        Minä voin sanoa, että: Koira on paljon USKOLLISEMPI SEKÄ HALVEMPI PITÄÄ MITÄ VAIMO!

Hän on ollut saamelaisena SUOMALAISTEN OPISSA.
        UTSJOEN KUNNASSA EI PUHUTA EIKÄ KIRJOITETA NOIN HUONOA SUOMEA MITÄ HÄN KIRJOITTAA.
        SIELLÄ ON ELÄIMET ELÄIMIÄ JA IHMISET IHMISIÄ.
        MINÄ OLEN KYLLÄ KUULLUT, ETTÄ HE PUHUVAT SELVÄÄ SUOMEA SUOMALAISTEN KANSSA JA SAAMEA KESKENÄÄN.
        EN MINÄ KOE LOUKKAAVANA VAIKKA MINÄ EN OSAA ENKÄ YMMÄRRÄ.
        MITÄ MINULLE KUULUU SAAMELAISTEN ASIAT JA MITÄ HE KESKENÄÄN PUHUVAT.
        EN MINÄ OLEN SUOMALAINEN KOIRA SUOMEN LAPISSA JOTEN KYLLÄ MINÄ YMMÄRRÄN SEN MITÄ TARVII YMMÄRTÄÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3491
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1548
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1473
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1265
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      883
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      858
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe