Minkälainen ihminen on niin alhainen rotta, että jaksa jatkaa ja jatkaa tuota? Sairasta ja halveksittavaa käytöstä kiusaajalta!
Itse en aio enää kommentoida yhtään kertaa, enkä edes lukea noita viestejä, ohitan nuo kiusaamisviestit kuin mielenkiinnottoman roskan. Jos haluan ilmoittaa mielipiteeni kiusaamisesta, en keskustele kiusaamisketjuissa.
Pyydän täysjärkisiä kanssakirjoittajia liittymään samaan periaatteeseen, ei tälläistä palstaa viitsi vapaaehtoisesti lukea. Täällä kaipaa aikuista keskustelua.
Alkaa riittää tuo kiusaamisen seuraaminen
155
1011
Vastaukset
Mikä kiusaaminen?
Kysytkö sä ihan tosissasi mikä kiusaaminen?
Ei tää ollut mun aloitus mutta kiusaaminen liittyy itteenikin joten siks kysyin ton mitä kysyin.originalpieninainen kirjoitti:
Ei tää ollut mun aloitus mutta kiusaaminen liittyy itteenikin joten siks kysyin ton mitä kysyin.No oikeasti kun mietin, niin jokainen on täällä kirjoittamassa on sitä vapaaehtoisesti... jos joku sanoo kerran pahasti, tarvitseeko sitä hakea lisää?
Tökin sua jo joku ilta... vähän tahallaankin... mutta siinä olet taas.
Luuletko, että muutun kivaksi?
En varsinaisesti kiusaa, mutta minua ärsyttää uhriutujat....martyyrit. Se on osa minunkin persoonallisutta. Heikkoina hetkinä valun siihen p.skaan ja marisen surkeuttani... mikä ei ole totta. En ole surkea...
Inhoan kuitenkin kiusaajia ja uhriutujia yhtä paljon...- Anonyymi
Ei ole mitään kiusaamista. Mustasudella oli joku häiriintynyt perskärpänen, mutta sekin näyttäisi kadonneen.
Jos taas jollain muulla palstalla tappelee, niin ei sitä kannata tänne tuoda, täällä koko ajan valittaa...
Tai sitten on nämä valtikset ja muut erityiset, joiden mielestä ihan kaikki jotka eivät ole samaa mieltä ja vain nuoleskele ovat kiusaajia.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään kiusaamista. Mustasudella oli joku häiriintynyt perskärpänen, mutta sekin näyttäisi kadonneen.
Jos taas jollain muulla palstalla tappelee, niin ei sitä kannata tänne tuoda, täällä koko ajan valittaa...
Tai sitten on nämä valtikset ja muut erityiset, joiden mielestä ihan kaikki jotka eivät ole samaa mieltä ja vain nuoleskele ovat kiusaajia.
xLinerMisyäs sä tähän tähän aikaan pöllähdit?😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Misyäs sä tähän tähän aikaan pöllähdit?😁
No heräain hiukan liian aikaisin. Ja sen verran myöhään, että jos nyt vielä nukahtaisin, ilisi tosi raskasta herätä kellon soittoon.
Niinpä, reippaasti ylös ja tehoilemaan päivä käyntiin! ..😳
No heräain hiukan liian aikaisin. Ja sen verran myöhään, että jos nyt vielä nukahtaisin, ilisi tosi raskasta herätä kellon soittoon.
Niinpä, reippaasti ylös ja tehoilemaan päivä käyntiin! ..😳
xLinerPöhelö...
Ootko vetänyt jotain palsternakkaa niin että heräsit piereskelyysi? 🤣Anonyymi kirjoitti:
xLinerNiin asiaan, kun pääsin sun pöllähtämisestä nyt ohi...
En mäkään usko, että täällä mitään kiusaajia on... siis trolleja mitkä koittaa tuota ätmi-ideologiaa tuoda esiin...
Harmis ja sveekin oikeesti taitaa kaatua omaan hulluuteen...menivät yli, kuten superatm;t jne.,.
Ihmiset alkaa osata median lukemisen...jopa me "pierut". 😃- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Pöhelö...
Ootko vetänyt jotain palsternakkaa niin että heräsit piereskelyysi? 🤣Äh.. mulla on huono tapa herätä kesken unien, kun tulee joku tekemätön tai korjaamista vaativa työasia mieleen. Vähän hanurista kyllä sekin.
Olen tyypillinen burnouttaaja...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh.. mulla on huono tapa herätä kesken unien, kun tulee joku tekemätön tai korjaamista vaativa työasia mieleen. Vähän hanurista kyllä sekin.
xLinerEi mulla nyt mitään loppuunpalamista ole näköpiirissä, mutta lahjoja siihen löytyy.
Äh.. mulla on huono tapa herätä kesken unien, kun tulee joku tekemätön tai korjaamista vaativa työasia mieleen. Vähän hanurista kyllä sekin.
xLinerPääh... jotain kummsllista sössöö oot vetänyt ja riblistää. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla nyt mitään loppuunpalamista ole näköpiirissä, mutta lahjoja siihen löytyy.
xLinerLuuletko rttä mä slkaisin ripittää...etköhän sä jo tiedä tuohon ikään, mitä teet. Ja varmaan ei multa löytyis parempia neuvoja. 😃
Senkus valvot, hönö! Mä oon lomilla vihdoin. 😃- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin asiaan, kun pääsin sun pöllähtämisestä nyt ohi...
En mäkään usko, että täällä mitään kiusaajia on... siis trolleja mitkä koittaa tuota ätmi-ideologiaa tuoda esiin...
Harmis ja sveekin oikeesti taitaa kaatua omaan hulluuteen...menivät yli, kuten superatm;t jne.,.
Ihmiset alkaa osata median lukemisen...jopa me "pierut". 😃Juu. Kyllä keskustelussa saa tulla esille vastakkaisiakin näkökulmia.
Eikä siinä, hyvä trollaus on oikein hauskaa. Huono taas lähinnä tympii.
Juu. Kyllä keskustelussa saa tulla esille vastakkaisiakin näkökulmia.
Eikä siinä, hyvä trollaus on oikein hauskaa. Huono taas lähinnä tympii.
xLinerNo täällä trollauksien taso tippuu kokoajan... ennen jopa saattoi hetken uskoakin jotain....
Ite pitäis varmaan tuokin hoitaa...😤- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Pääh... jotain kummsllista sössöö oot vetänyt ja riblistää. 🤣
Voi muuten ollakin. Ostin ja söin eilen kaupan hampurilaisen! Ei kuulu normaalisti ruokavalioon. Punainen liha ei ole oikein koskaan kuulunut mun ruokavaliooni ja nykyään syön hyvin vähän enää broileriakaan. Syön enemmän rehuja. Tuntuu toimivalta (myös masu, vaikkei siinä mitään isompaa vikaa ole ollut ennenkään).
Voi muuten ollakin. Ostin ja söin eilen kaupan hampurilaisen! Ei kuulu normaalisti ruokavalioon. Punainen liha ei ole oikein koskaan kuulunut mun ruokavaliooni ja nykyään syön hyvin vähän enää broileriakaan. Syön enemmän rehuja. Tuntuu toimivalta (myös masu, vaikkei siinä mitään isompaa vikaa ole ollut ennenkään).
xLinerKatsoin Kata (kärkkäisen) Sourin haastattelua Futucastissa hetken... se sanoi, että mies pärjää rehuilla, nainen ei. 😃
Hyviä juttujs puhui, mutta sit höpätti että suolibakteerit menee seksissä sekaisin ja jotain sellaista, että parempisuolistobakteerinen menettää etuaan jne...sit piti jo vaihtaa muuhun...😃
Bakteerit voi levitä, mut ei ne poistu jos on evästä...😃Disseisback kirjoitti:
No oikeasti kun mietin, niin jokainen on täällä kirjoittamassa on sitä vapaaehtoisesti... jos joku sanoo kerran pahasti, tarvitseeko sitä hakea lisää?
Tökin sua jo joku ilta... vähän tahallaankin... mutta siinä olet taas.
Luuletko, että muutun kivaksi?
En varsinaisesti kiusaa, mutta minua ärsyttää uhriutujat....martyyrit. Se on osa minunkin persoonallisutta. Heikkoina hetkinä valun siihen p.skaan ja marisen surkeuttani... mikä ei ole totta. En ole surkea...
Inhoan kuitenkin kiusaajia ja uhriutujia yhtä paljon...Uhriutuja juu nii tietty....
Eihän se tietty mitään oo jos uhkaillaan,
ja sanotaan että sitä saa mitä tilaa, et ansaitsen raiskauksen ja jokaisen kerran mitä sain myös turpaani, että mun pitää t*ppaa itteni enneku joku muun tulee sen, niin tai se kun soitellaan ja laitellaan mun lapselle viestejä ja sellasta...
Mähän vaan uhriudun...
Asia selvä....
Ei kun joo,
Munhan pitää vaan mennä osastolle
ja syyä lääkkeitä...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Katsoin Kata (kärkkäisen) Sourin haastattelua Futucastissa hetken... se sanoi, että mies pärjää rehuilla, nainen ei. 😃
Hyviä juttujs puhui, mutta sit höpätti että suolibakteerit menee seksissä sekaisin ja jotain sellaista, että parempisuolistobakteerinen menettää etuaan jne...sit piti jo vaihtaa muuhun...😃
Bakteerit voi levitä, mut ei ne poistu jos on evästä...😃Itselleni vähän yllätyksenä pidän Sourin taiteesta. Ravintoasiantuntijana en sitä kylläkään pidä.
No, bakteerit leviää missä vaan...
xLiner originalpieninainen kirjoitti:
Uhriutuja juu nii tietty....
ja sanotaan että sitä saa mitä tilaa, et ansaitsen raiskauksen ja jokaisen kerran mitä sain myös turpaani, että mun pitää t*ppaa itteni enneku joku muun tulee sen, niin tai se kun soitellaan ja laitellaan mun lapselle viestejä ja sellasta...
Mähän vaan uhriudun...
Asia selvä....
Ei kun joo,
ja syyä lääkkeitä...Ollaankos tuollaisista mitään nyt vaikka puhuttu?
Minäkin voin msrista täällä exäni tekemisistä, mutta ei ne sun vika oo...
Ei noikaan sun kertomasi...
Kumpaakin kohtaan joku on tehnyt väärin...mutta ei se oo muiden vika...
Kun minäkin kannsn kaunaa mukanani, UHRIUDUN ja muiden pitäisi ymmärtää se jonkinlaisena meriittinä....mutta ei muut niin koe...
Mäkin voin olla pahoillaan miyä oot kokenut, mutta mun omat kokrmukset mrnee mulla ohi...lopulta. Ei niitä vertailla...Anonyymi kirjoitti:
Itselleni vähän yllätyksenä pidän Sourin taiteesta. Ravintoasiantuntijana en sitä kylläkään pidä.
xLinerLeviää, mutta ei ne siirry vain pois... 😄
Ne kyllä kuolee jos ei oo millä elää.
Tietysti jos panee jotain antivakteerityyppiä.... mikäs se olikaan? Täällähän ol se pöpökammotyyppi. 🤣- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselleni vähän yllätyksenä pidän Sourin taiteesta. Ravintoasiantuntijana en sitä kylläkään pidä.
xLinerJa siis suolistobakteerit ovat tosi tärkeitä! Niitä saa muokattua ainakin ravinnolla.
Tavallaan mielenkiintoinen ajatus että saisi toiselta vaikka läskibakteereja... Jos sitten söisi lisäksi jotain millä ne pöpöt pystyvät lisääntymään, niin kiloja kertyisi kuin itsestään. Miksei... 🤔
Ja siis suolistobakteerit ovat tosi tärkeitä! Niitä saa muokattua ainakin ravinnolla.
Tavallaan mielenkiintoinen ajatus että saisi toiselta vaikka läskibakteereja... Jos sitten söisi lisäksi jotain millä ne pöpöt pystyvät lisääntymään, niin kiloja kertyisi kuin itsestään. Miksei... 🤔
xLinerPaskat oo mitään läskibakteereja. 😁
Bakteerit on joko losia tsi elävät symbioosissa...tarvitsevat syömistä...että elävät.
Esimerkiksi bakteerit pilkkoo sunkin suolistossa glugoosia ja ne elää...tai jos sulla ei oo sitä bakteeria suolistossa, et osaa pilkkoo glugoosia ja kärsit viljatuotteiden syömisestä. Mutta laihdut, et liho...vaikka turvotusta voi olla...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerMenw vitru töihin
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Paskat oo mitään läskibakteereja. 😁
Bakteerit on joko losia tsi elävät symbioosissa...tarvitsevat syömistä...että elävät.
Esimerkiksi bakteerit pilkkoo sunkin suolistossa glugoosia ja ne elää...tai jos sulla ei oo sitä bakteeria suolistossa, et osaa pilkkoo glugoosia ja kärsit viljatuotteiden syömisestä. Mutta laihdut, et liho...vaikka turvotusta voi olla...☝️ Äläpä väheksy suolistobakteereita!
Oletko kuullut esim. ulosteensiirrosta?
Tietty bakteerimassa ihan oikeasti lihottaa. Hoikilla on erilainen floora.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/10/21/suolistobakteerit-ovat-yhteydessa-aivojen-hyvinvointiin-asiantuntijat-nain
Suolisto on toiset aivot, sanovat.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menw vitru töihin
Menen toki. Mutta taidan käydä sitä ennen vielä 🏋️.
Oletko itse menossa jonnekin?
☝️ Äläpä väheksy suolistobakteereita!
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/10/21/suolistobakteerit-ovat-yhteydessa-aivojen-hyvinvointiin-asiantuntijat-nain
xLinerEi suoliston bakteerimäärä lihota, vaan alijäämä bakteereissä korkeintaan.
Syöt jonkun antibioottikuurin korvatulehdukseen ja suolisto kuolee bakteereja muksna, sit voi lihota sen takia...
Kyllä mä tiedän, että bakteerit suolistossa on tärkeitä. Rn syökään antibiootteja vähällä. 😃- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ei suoliston bakteerimäärä lihota, vaan alijäämä bakteereissä korkeintaan.
Syöt jonkun antibioottikuurin korvatulehdukseen ja suolisto kuolee bakteereja muksna, sit voi lihota sen takia...
Kyllä mä tiedän, että bakteerit suolistossa on tärkeitä. Rn syökään antibiootteja vähällä. 😃Ei pelkkä määrä mitä tahansa bakteereja, vaan tietyt bakteerit.
Menen toki. Mutta taidan käydä sitä ennen vielä 🏋️.
Oletko itse menossa jonnekin?
xLinerEn. Nukkumaan seuraavaksi....
Mulla oli yövuoro, mutta se loppui..... hommat tehty tälle kaudelle. Kuuntelen ysärimusiikkia ja fiilistelen kunnes tipun. 😄- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pelkkä määrä mitä tahansa bakteereja, vaan tietyt bakteerit.
xLinerTai se, miten ne vaikuttavat aivoihin .. en ole niin tarkkaan perehtynyt että voisin aiheesta syvällisemmin vääntää. Mutta netistä löytyy mielenkiintoisia ja helppolukuisia artikkeleita näin simppelillekin tapaukselle.
Ei pelkkä määrä mitä tahansa bakteereja, vaan tietyt bakteerit.
xLinerEi bakteerit pysty kuin tiettyyn määrään yksin...
Ne tarttee happee ja mitä liekään? Pelkkä norovirus voi tsppaa niitä niin, että ruuansulstus ei toimi pitkiin aikoihin...ja siinä tuleekin umpisuolen tarkoitus esiin... se pitää bakterikantaa, paitsi jos se on poistettu....ennrn ei käsitetty miksi se on...Anonyymi kirjoitti:
Tai se, miten ne vaikuttavat aivoihin .. en ole niin tarkkaan perehtynyt että voisin aiheesta syvällisemmin vääntää. Mutta netistä löytyy mielenkiintoisia ja helppolukuisia artikkeleita näin simppelillekin tapaukselle.
xLinerOon lukenut kyllä... 🙃
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
En. Nukkumaan seuraavaksi....
Mulla oli yövuoro, mutta se loppui..... hommat tehty tälle kaudelle. Kuuntelen ysärimusiikkia ja fiilistelen kunnes tipun. 😄Palstan yp työvuorohan joo vaihtuu näihin aikoihin....
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
En. Nukkumaan seuraavaksi....
Mulla oli yövuoro, mutta se loppui..... hommat tehty tälle kaudelle. Kuuntelen ysärimusiikkia ja fiilistelen kunnes tipun. 😄Vastasin tuolle kjhkl casgg ffd -tyypille. Mutta kyllä sunkin vastaus kelpaa 😄
Mille kaudelle? Alkaako sulla pidempikin lomapätkä! 🤯
Tietää huonoa sanoa, mutta mulla on ollut ihmeen hyvin vielä töitä ja näyttäisi olevan jatkossakin. Moni kollega on ollut työttömänä jo pidemmän aikaa. Olen tyytyväinen tilanteeseen. Mutta ei mulle olisi ongelma vaikka olla jonkin aikaa pois työelämästä. Harmittaa monen muun puolesta, jotka ovat laskeneet elämänsä sen varaan että rahaa tulee aina...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☝️ Äläpä väheksy suolistobakteereita!
xLinerEt tiedä lihomisesta ja laihtumisesta näköjään yhtään mitään😂
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ei suoliston bakteerimäärä lihota, vaan alijäämä bakteereissä korkeintaan.
Kyllä mä tiedän, että bakteerit suolistossa on tärkeitä. Rn syökään antibiootteja vähällä. 😃Eikä senkään takia liho😂😂😂
Disseisback kirjoitti:
Oon lukenut kyllä... 🙃
Oon ollut tekee vedenpuhdistamolle mm. sähköhommia...hapettamia ei voinut pitää pitkään pois päältä tai bakteerit kuolisi...
Lisäksi likavettä pitää olla myös tarpeeksi, että ne saa syömistä.
Mä en tiedä tarpeeksi hyvin kaikkee, mutta ne jos lähtee jossain toimimaan ne on hyödyksi..ihan kuten viruksetkin, niiden tarkoitus ei ole tappaa sitä mistä ne saa elämän...bakteerit on tietoisempia isännästä kuin virukset....tää on mutua...Anonyymi kirjoitti:
Palstan yp työvuorohan joo vaihtuu näihin aikoihin....
Mikäs tälläinen vaihtoaika on? 🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mikäs tälläinen vaihtoaika on? 🤣
(palstapsykoosit..) 😉
Vastasin tuolle kjhkl casgg ffd -tyypille. Mutta kyllä sunkin vastaus kelpaa 😄
Mille kaudelle? Alkaako sulla pidempikin lomapätkä! 🤯
Tietää huonoa sanoa, mutta mulla on ollut ihmeen hyvin vielä töitä ja näyttäisi olevan jatkossakin. Moni kollega on ollut työttömänä jo pidemmän aikaa. Olen tyytyväinen tilanteeseen. Mutta ei mulle olisi ongelma vaikka olla jonkin aikaa pois työelämästä. Harmittaa monen muun puolesta, jotka ovat laskeneet elämänsä sen varaan että rahaa tulee aina...
xLinerAi?
11;lle kaudelle. Mulls on vuorotyön lisäksi kausityö. 😃
Mä en tiedä että tarttisinko tätä työtä? Onhan tää jees just nyt... mutta vaikka oon nyt parista kolmesta vuodesta ihan paskana, niin kyllä mä jotsin krksisin tilalle.... js jos kestän tätä vielä jonkun vuoden, niin sit mä vedän jo jotain omaa...missä saan määritrllä itse tahtia...
Kerään lopun työajan sitä mitä oon kerännyt... tiedän, osaan, voin pystyn. 🙂Anonyymi kirjoitti:
(palstapsykoosit..) 😉
xLinerJs mä kun aattelin, etä nyt voi vastata rauhassa kaikkiin hönöilyihin kaikesa rauhassa....onhan hitto aamuyö! Eikun joku Lineri on vetänyt liikaa kyssäkaalia ja piereskelyynsä heränneenä jauhaa bakteereista js yskii silmiään hieroen kaasuissaan...😆
Anonyymi kirjoitti:
Eikä senkään takia liho😂😂😂
Ei kun joku aamuvirkku-anomuumikin remmiin...ei hyvä päiv...aamuvarhainen sentään...😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Js mä kun aattelin, etä nyt voi vastata rauhassa kaikkiin hönöilyihin kaikesa rauhassa....onhan hitto aamuyö! Eikun joku Lineri on vetänyt liikaa kyssäkaalia ja piereskelyynsä heränneenä jauhaa bakteereista js yskii silmiään hieroen kaasuissaan...😆
No okei.
💨🐒
Onks nyt hyvä? 😁
No okei.
💨🐒
Onks nyt hyvä? 😁
xLinerEi...
Spotifystä kuuluu tää..
https://youtu.be/HEXWRTEbj1I?si=BcXvbJkC-mnLKt9I
Kuuntelin väkisin biisin ja teki tiukkaa... v.tu mitä ininää....
"Elä satuta, elä satuta enää.." yhyy.... eikö voi lähtee helkattiin siitä, eikä anella..???
😤
Ei naiset sen kummemmin ketään mieti. Ihan osaavat olla yhtä mulukkuja. Jops mulkumpia, kun keksivät, että voivat kerrankin lyödä...jollain.Disseisback kirjoitti:
Ei...
Spotifystä kuuluu tää..
https://youtu.be/HEXWRTEbj1I?si=BcXvbJkC-mnLKt9I
Kuuntelin väkisin biisin ja teki tiukkaa... v.tu mitä ininää....
"Elä satuta, elä satuta enää.." yhyy.... eikö voi lähtee helkattiin siitä, eikä anella..???
😤
Ei naiset sen kummemmin ketään mieti. Ihan osaavat olla yhtä mulukkuja. Jops mulkumpia, kun keksivät, että voivat kerrankin lyödä...jollain.Löysin sopivan vastabiisin...
https://youtu.be/cXLHj7qrIi8?si=tWP8ddGM4_IyITXP
Tälläsillä auringonnousuun. 😄Disseisback kirjoitti:
Löysin sopivan vastabiisin...
https://youtu.be/cXLHj7qrIi8?si=tWP8ddGM4_IyITXP
Tälläsillä auringonnousuun. 😄Mutta jostain syystä tuli tämäkin vastaan..
https://youtu.be/Ee-ukQDOPT4?si=8JApNzZcCmMOVZwx
Trille skoille on ihan sama sanoa mitään...kuvittelette kuitenkin toisen puolen ja lisääkin...
Sekoa sakkia ootte. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Js mä kun aattelin, etä nyt voi vastata rauhassa kaikkiin hönöilyihin kaikesa rauhassa....onhan hitto aamuyö! Eikun joku Lineri on vetänyt liikaa kyssäkaalia ja piereskelyynsä heränneenä jauhaa bakteereista js yskii silmiään hieroen kaasuissaan...😆
Huono ravinto kostautui. Heikko ja vetelä treeni. Tuli kuitenkin heiluttua...
Huono ravinto kostautui. Heikko ja vetelä treeni. Tuli kuitenkin heiluttua...
xLinerNonnii... mä taas vetelin sikeitä iltapäiville. 🙂
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Ei tää ollut mun aloitus mutta kiusaaminen liittyy itteenikin joten siks kysyin ton mitä kysyin.Monellako eri hahmolla meinaat mies vetää tätä kirjekerhoa yksinkertaisille, ätmi?
Disseisback kirjoitti:
Paskat oo mitään läskibakteereja. 😁
Esimerkiksi bakteerit pilkkoo sunkin suolistossa glugoosia ja ne elää...tai jos sulla ei oo sitä bakteeria suolistossa, et osaa pilkkoo glugoosia ja kärsit viljatuotteiden syömisestä. Mutta laihdut, et liho...vaikka turvotusta voi olla...Tilanne on monimutkaisempi, sillä suolistomikrobit vaikuttavat suuresti terveyteemme ja mahdollisesti kykenevät jopa manipuloimaan meitä syömään jollain tietyllä tavalla.
Parkinsonissa on lähes varmaa, että ainakin osa niistä johtuu vääristä suolistomikrobeista.
Lihavilla ja laihoilla on eri tyypin mikrobisto ja jos lihavan suolistoon ympätään laihan mikrobisto, niin hän alkaa laihtua.
2-tyypin diabeteksessäkin osa (niitä on ilmeisesti ainakin kolmea tyyppiä kakkostyypin sisällä) johtuu mikrobiston laadusta.
Tutkimus on tuolla alueella pahasti kesken ja on oletettavaa, että tuosta saadaan pikapuoliin selville runsaasti uusia asioita ja mahdollisesti johtaa myös uusiin hoitomuotoihin (ennustan, että suolistomikrobistoa ryhdytään geenimanipuloimaan lääketuotantoa varten, jolloin lääkettä syntyy automaattisesti elimistössä (tietysti riippuu suuresti mitä on tarpeen tuottaa ja kuinka paljon)).- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monellako eri hahmolla meinaat mies vetää tätä kirjekerhoa yksinkertaisille, ätmi?
Olet ilkeä nyyh. No niinpä olenkin, mutta vain osa-aikaisesti
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No fnnemmin senkin takia...😃
Minkä takia ätmi? Femman? Kas ku ei kolmosen prööt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä lihomisesta ja laihtumisesta näköjään yhtään mitään😂
En minäkää, apua apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menw vitru töihin
Tunnistit ihan itteq tällaisena susimiehen kroonisena härkkijänä, mutta niin, että se ois banaalin obsessiosi kohde? Jaksui
- Anonyymi
Mähän vaan uhriudun...
Asia selvä....
Ei kun joo,
ja syyä lääkkeitä...Ehkä sun naisia maanisesti yötä päivää esittävä nettisetä ois syytä mennä ottamaan vähän lepiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä senkään takia liho😂😂😂
Kyllä sitä aina yhen bufeen voi ottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun naisia maanisesti yötä päivää esittävä nettisetä ois syytä mennä ottamaan vähän lepiä
Tämän guben vihtiläisen perheenäiti- hahmon osalta tämä tieto tuntuu tulevan vieläkin järkytyksenä. Toksinen mieli ei niin vaa anna periksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän guben vihtiläisen perheenäiti- hahmon osalta tämä tieto tuntuu tulevan vieläkin järkytyksenä. Toksinen mieli ei niin vaa anna periksi
Hän saattaa vaikka kuunnella salaa kyrpä otsikossa kun ei muutakaan keksi ja sama ruljanssi alusta. Metatekstiä sinusta
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun naisia maanisesti yötä päivää esittävä nettisetä ois syytä mennä ottamaan vähän lepiä
Voi sua raukka parkaa
kun et vaan ymmärrä yhtään mitään.....
Ja oot harhainen ja maaninen ihan ite,
sekä osaston tarpeessa vissiinkin ...- Anonyymi
Mähän vaan uhriudun...
Asia selvä....
Ei kun joo,
ja syyä lääkkeitä...Ei tuosta dissestä kannata välittää et mitään uhriudu kun elämässä kokemisista vaikeista asioista kerrot. Onko se tapasi käydä tapahtunutta läpi?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ollaankos tuollaisista mitään nyt vaikka puhuttu?
Minäkin voin msrista täällä exäni tekemisistä, mutta ei ne sun vika oo...
Ei noikaan sun kertomasi...
Kumpaakin kohtaan joku on tehnyt väärin...mutta ei se oo muiden vika...
Kun minäkin kannsn kaunaa mukanani, UHRIUDUN ja muiden pitäisi ymmärtää se jonkinlaisena meriittinä....mutta ei muut niin koe...
Mäkin voin olla pahoillaan miyä oot kokenut, mutta mun omat kokrmukset mrnee mulla ohi...lopulta. Ei niitä vertailla...Tuskin kukaan pitää kaunaa meriittinä.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan pitää kaunaa meriittinä.
Kyllä se tuntuu monelle olevan meriitti.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jos vain ymmärrät sen väärin.
Disseisback kirjoitti:
Onko se jotain **piiiiipin** kaunaa kun joutuu pelkäämään lapsetkin kotonaan?
Tai kun tuon ilmi noita täältä meiän elämään tulleita uhkailuja, vainoa, sun muita?
Joo et sanonut tota suoraan mulle mutta
vähän sinne suuntaan...originalpieninainen kirjoitti:
Onko se jotain **piiiiipin** kaunaa kun joutuu pelkäämään lapsetkin kotonaan?
Tai kun tuon ilmi noita täältä meiän elämään tulleita uhkailuja, vainoa, sun muita?
Joo et sanonut tota suoraan mulle mutta
vähän sinne suuntaan...Jotain sellaista läpikäymätöntä ja hyväksymätöntä tapahtunutta se on... kaunaksi sitä sanotaan.
Epäreilua kohtelua.
Mutta sitä vaan tapahtuu. Sitä ei voi enää poistaa, muuttaa vaan se pitää hyväksyä. Ehkä ammattiavun kanssa.
Eräässä kirjassa oli esimerkki: Joku juoppo ajaa sinun päälle ja jalkasi joudutaan amputoimaan. Vaikka syyllinen on selvillä, hän saa tuomion, saat korvaukset ja vaikka hän pyytää anteeksi jne... niin sinun on hyväksyttävä, ettei sinulla ole toista jalkaa enää ikinä.
Mikään ei tuo entistä flämääsi takaisin ja se pitää hyväksyä, että voi jatkaa elämäänsä. Siihen kaunaan, vääryyteen jne jos jää jumiin, ei voi elää kunnolla.
Ei ole helppoa, tiedän... mutta niin sitä vaan pitäisi päästää se mennyt menemään ja hyväksyä tapahtuneet.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jotain sellaista läpikäymätöntä ja hyväksymätöntä tapahtunutta se on... kaunaksi sitä sanotaan.
Epäreilua kohtelua.
Mutta sitä vaan tapahtuu. Sitä ei voi enää poistaa, muuttaa vaan se pitää hyväksyä. Ehkä ammattiavun kanssa.
Eräässä kirjassa oli esimerkki: Joku juoppo ajaa sinun päälle ja jalkasi joudutaan amputoimaan. Vaikka syyllinen on selvillä, hän saa tuomion, saat korvaukset ja vaikka hän pyytää anteeksi jne... niin sinun on hyväksyttävä, ettei sinulla ole toista jalkaa enää ikinä.
Mikään ei tuo entistä flämääsi takaisin ja se pitää hyväksyä, että voi jatkaa elämäänsä. Siihen kaunaan, vääryyteen jne jos jää jumiin, ei voi elää kunnolla.
Ei ole helppoa, tiedän... mutta niin sitä vaan pitäisi päästää se mennyt menemään ja hyväksyä tapahtuneet.Sinä sitten jaksatkin nälviä ja tahallasi kiusata origia. Ei kenenkään tarvitse hyväksyä ja antaa olla vaan jos toista uhataan hengen viennillä ja jatkuvasti ollaan kimpussa. Eipä oikein taida terapiat autella tuon tilanteessa! Mikä mennyt tuon pitäisi päästää menemään?
Jos joku uhkailee sinun tytärtä niin annatko vaan asian olla ja hyväksyt sen? Anonyymi kirjoitti:
Sinä sitten jaksatkin nälviä ja tahallasi kiusata origia. Ei kenenkään tarvitse hyväksyä ja antaa olla vaan jos toista uhataan hengen viennillä ja jatkuvasti ollaan kimpussa. Eipä oikein taida terapiat autella tuon tilanteessa! Mikä mennyt tuon pitäisi päästää menemään?
Jos joku uhkailee sinun tytärtä niin annatko vaan asian olla ja hyväksyt sen?Nytkö siellä uhkaillaan?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jotain sellaista läpikäymätöntä ja hyväksymätöntä tapahtunutta se on... kaunaksi sitä sanotaan.
Epäreilua kohtelua.
Ei ole helppoa, tiedän... mutta niin sitä vaan pitäisi päästää se mennyt menemään ja hyväksyä tapahtuneet.<< Onko se jotain **piiiiipin** kaunaa kun joutuu pelkäämään lapsetkin kotonaan? >>
<< Jotain sellaista läpikäymätöntä ja hyväksymätöntä tapahtunutta se on... kaunaksi sitä sanotaan. >>
<< Mutta sitä vaan tapahtuu. Sitä ei voi enää poistaa, muuttaa vaan se pitää hyväksyä. >>
ANTEEKSI MUTTA MITÄHÄN TUOSTA JUSTIINSA NIIKO LUIN? Anonyymi kirjoitti:
<< Onko se jotain **piiiiipin** kaunaa kun joutuu pelkäämään lapsetkin kotonaan? >>
<< Jotain sellaista läpikäymätöntä ja hyväksymätöntä tapahtunutta se on... kaunaksi sitä sanotaan. >>
<< Mutta sitä vaan tapahtuu. Sitä ei voi enää poistaa, muuttaa vaan se pitää hyväksyä. >>
ANTEEKSI MUTTA MITÄHÄN TUOSTA JUSTIINSA NIIKO LUIN?No kannattaisi soittaa poliisit....
Mutta itsd ymmärrän, että kyse on menneestä. Siis vuosia sitten tapahtuneista...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No kannattaisi soittaa poliisit....
Mutta itsd ymmärrän, että kyse on menneestä. Siis vuosia sitten tapahtuneista...Originaali elää tällä hetkellä tota uhkailua ja vainoa lastensa kanssa. Hänhän vaan kantaa kaunaa ja uhriutuu.
Anonyymi kirjoitti:
Originaali elää tällä hetkellä tota uhkailua ja vainoa lastensa kanssa. Hänhän vaan kantaa kaunaa ja uhriutuu.
No voi harmi. 😒
Vaikea sitä on tietää täällä toisen tilannetta, jos siitä ei keskustelun aikana kerro, vaan joku anonyymi tulee jälkeenpäin ilmoittamaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Originaali elää tällä hetkellä tota uhkailua ja vainoa lastensa kanssa. Hänhän vaan kantaa kaunaa ja uhriutuu.
Sulla ei ole kyllä pääkeskuksessa kaikki kunnossa palstan setä kun fiktiiviset nettihahmosi istuu fiktiivisten mukuloiden kanssa jossain poterossa.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No kannattaisi soittaa poliisit....
Mutta itsd ymmärrän, että kyse on menneestä. Siis vuosia sitten tapahtuneista...Juu, mutta aina voit monologien ätmi kuitenkin kysäistä, että joko se juttu vanheni
- Anonyymi
Totta turiset.
- Anonyymi
Hienoa että sinulla on runsaasti näkemystä tämän palstaäijän tuotannosta
- Anonyymi
Tarkoitatko kun se yksi floodaa palstan pilalle?
- Anonyymi
Juurihan teit aloituksenkin, jossa myönsit floodaamisen.
- Anonyymi
Sinä olet kiusannut palstaa typerääkin typerämmillä 34v, ätmi, Irma ym jutuillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kiusannut palstaa typerääkin typerämmillä 34v, ätmi, Irma ym jutuillasi.
Ne on näitä palstan pitäjiä jotka vuotaa ja kiusaa. Pitäs tehdä rikosilmotus. Katso mitä kohta alkaa tapahtua taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on näitä palstan pitäjiä jotka vuotaa ja kiusaa. Pitäs tehdä rikosilmotus. Katso mitä kohta alkaa tapahtua taas.
Kohta on aamuvuoro paikalla ja alkaa viestit poistua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta on aamuvuoro paikalla ja alkaa viestit poistua
Näillä yp llä eli vakkareill on kiusaamisrinki. Seuratkaa. Johfonmukaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten ole, mustasydän ja joku muu oli toista mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hyvä, että palstan mies tekee näitä keken tunnustuksia minkä kautta voit tehdä itsestäsi narrin puhuttamalla ku tuttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää hyvät ihmiset niitä ilmoituksia että suomi pysyy työllisenä👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkää hyvät ihmiset niitä ilmoituksia että suomi pysyy työllisenä👍
Palveluammatti lakerikenkien lankkausta lukuunottamatta kuitenkin kyseessä, että.
- Anonyymi
Puolet aloituksista valittaa nykyään kiusaamisesta. Se on aikamoista kiusaamista. Etenkin kun aloittaja kiusaa vain itseään. Ja näköjään jotkut kiusaantuvat siitä, uskovat että kiusaamista on ja alkaavat kiusaamaan niitä jotka huomaavat trollaamisen... Ihan pöllöksi mennyt...
xLiner- Anonyymi
Olet yksi niitä. SUN KANSA EI KANNATA JUTELLA. Vaikka luulet rassu tietäväs kaikesta kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet yksi niitä. SUN KANSA EI KANNATA JUTELLA. Vaikka luulet rassu tietäväs kaikesta kaiken.
Jees 😄
xLiner
- Anonyymi
Joskus vois miettiä miten kiusaa toisia,
ai mutta eihän kiusaamista ole ollutkaan.....
Eikä tässä parinkymmenen vuoden aikana olla ketään kiusaamalla savustettu täältä teidän joukosta pois. Vai miten asia mahtaakaan olla?- Anonyymi
Ei ole ollut 20v aikana. On ollut ihan eri tyyli. Oisko nää jotain uusia kansalaisia. Kovin on vihamielisiä screnit on ja seurataan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut 20v aikana. On ollut ihan eri tyyli. Oisko nää jotain uusia kansalaisia. Kovin on vihamielisiä screnit on ja seurataan.
No onhan ollut älä jauha sontaa!!!!
Tällä hetkelläkin juttelen täällä entisen palstalaisen kanssa jota ki*sasitte/ki*sattiin,
ja jolla myöskään asia ei ollut ja pysynyt ainostaan palstalla vaan ihan irl puolelle siirtyi myös.
Mutta tietenkin, ymmärrän kyllä että te vanhat vakkari palstalaiset pidätte yhtä eikä muka mitään ole tapahtunut kun k*usaaja/t löytyy vakkareista, nikillisistä sellaisista.- Anonyymi
No onhan ollut älä jauha sontaa!!!!
Tällä hetkelläkin juttelen täällä entisen palstalaisen kanssa jota ki*sasitte/ki*sattiin,
ja jolla myöskään asia ei ollut ja pysynyt ainostaan palstalla vaan ihan irl puolelle siirtyi myös.
Mutta tietenkin, ymmärrän kyllä että te vanhat vakkari palstalaiset pidätte yhtä eikä muka mitään ole tapahtunut kun k*usaaja/t löytyy vakkareista, nikillisistä sellaisista.Eikö sinulla todella ole muuta asiaa kuin mustamaalata ihmisiä täällä ja yrittää hakea huomiota sillä asialla? Yritä nyt hoitaa muualla nämä jutut. Kaikenlainen ikävä vihjailu on loukkaavaa.
Sivusta seurattunakin Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla todella ole muuta asiaa kuin mustamaalata ihmisiä täällä ja yrittää hakea huomiota sillä asialla? Yritä nyt hoitaa muualla nämä jutut. Kaikenlainen ikävä vihjailu on loukkaavaa.
Sivusta seurattunakinKerroppa ketä mä mustamaalaan?
Ai että vihjailu on loukkaavaa?
Ei sitten ne mitä monelle on tehty oo loukkaavaa?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla todella ole muuta asiaa kuin mustamaalata ihmisiä täällä ja yrittää hakea huomiota sillä asialla? Yritä nyt hoitaa muualla nämä jutut. Kaikenlainen ikävä vihjailu on loukkaavaa.
Sivusta seurattunakinOoks nähnyt tytärtäs viime aikoina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks nähnyt tytärtäs viime aikoina?
???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
???
Harhaisia juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaisia juttuja.
Ei ole vissiin tehnyt sinun hattaraiselle päälle hyvää tämän ätmin messujen lukeminen. Et erota enää oikeata vasemmasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen lapsista sinä läpimätä äpärä täällä alustat kun jututat tätä palstaätmiä? Toiv kuolet jo pois ja todella tarkoitan mitä sanon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapa kaitsu ittes olet harhainen ja turha ihminen kannattaa varmaan kääntää tämäkin vielä ympäri. Kuole pois läjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta seurattunakinMikä on sinun suhteesi katsoaksesi tämän naisena esiintyvän miehen tarinointiin? Minulla on sinulle ratkaisu- mene ulvomaan pollarille, että koet olevasi keskustelupalstan narratiivissa sisällä, niin ehkä se siitä aukenee👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen lapsista sinä läpimätä äpärä täällä alustat kun jututat tätä palstaätmiä? Toiv kuolet jo pois ja todella tarkoitan mitä sanon.
Kannattais keskittyä varmaan hankkimaan niitä omia jos joku sinivalkoisia arvoja omaava heil - suomineito löytys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sinun suhteesi katsoaksesi tämän naisena esiintyvän miehen tarinointiin? Minulla on sinulle ratkaisu- mene ulvomaan pollarille, että koet olevasi keskustelupalstan narratiivissa sisällä, niin ehkä se siitä aukenee👍
Ja mikäli olet itse sellainen, niin tietänet miten proseduuri menee, tervemenoa valhallaan ma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikäli olet itse sellainen, niin tietänet miten proseduuri menee, tervemenoa valhallaan ma
Tämän kommentin takia kannattaa pistää epätoivoisesti se kukkakaalikorva rullalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaisin kevyet mullat ns tutuille lupaus on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaisin kevyet mullat ns tutuille lupaus on
Etenkin pakun klenkalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nyt seurannut viestejäsi vähän aikaa ja se on tullut nyt selväksi, että sä elät täällä foorumilla jossain narsistisessa, omnipotentissa fantasiassa niinkuin joku Zodiak-tappaja. Vedät stondiksessa noita harhaisuusjuttuja, joita yleensä kaikki psykopaatit, narsistit ja skitsot vetää.
Itselläni on sellainen missio, että Suomi tulee puhdistaa kaltaisestasi roskasta. Tarvitaan täyskielto narsistisille persoonallisuuden puoluskeinoille. Kirjoittelusi loppuu lähiaikoina.
- Anonyymi
Wuh?
Piti oikein tarkistaa kalenterista, monesko päivä tänään. Maanantaina kun lähti töihin niin ovat taas allakat sekaisin. Ja huomenna vasta työpäivä taas. Niin saa koko ajan tarkistaa posteista, mikä päivä?...
Mutta asiani oli, että reilussa kuudessa tunnissa yli kuusikymmentä kommenttia. Ja aloitus tänään!
Ootten työ tosi kirjoittajia.- Anonyymi
Hyvä jos esim sulla ei puhalluta mennä työmaalle
- Anonyymi
ONKO hELSINGISSÄ YHTÄÄN HETEROA AI ONKO hELSIN hOMOJEN mETROPOLI
- Anonyymi
Ei tietoa, mutta pitää tutustua aiheeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietoa, mutta pitää tutustua aiheeseen
Aion siis kiertää kaikki homoeroottiset ja myönteiset pubit suomen pääkusetuskeskuksessa. Tämä nippelitieto varmasti aittaa sinua eteenpäin elämässä kukkakaalikorva höröllä tai sitten kärsit erittäin vakavista mt-ongelmista
Ainakin itseäni on satunnaisenakin kävijänä häirinnyt aloitukset, jossa 33v tai 34v miestä haukutaan ties mistä.
Jos tuota käytöstä ei miellä tahalliseksi kiusaamiseksi on empatiakyvyssä isoja haasteita tai sitten vaan ohittaa osan viesteistä millään tavalla niitä huomioimatta. Kun en käy koko ajan ja käydessäni monesti selaan ketjua taaksepäin tuo kiusaaminen kyllä pistää silmään. Samaa taitaa olla yritetty pariin muuhunkin omina maalittavina aloituksinaan, mutta kun ne ihmiset ei ole provosoituneet, on yritys jäänyt eikä homma jatku.
Se, että ihminen itse provosoituu tai sen ihmisen käytös ärsyttää ei oikeuta sättimiseen!
Oma mielipiteeni on, että jos tarkoituksellisen kiusaamisen jättää tarkoituksella huomioimatta, on kyse samasta ilmiöstä kun yläkoulussa käännetään selkä kun se yksi mt-ongelmainen päihteitä käyttävä pahoinvoiva ongelmanuori hakkaa jotain heikompaansa tai seisoo ringissä ympärillä ja taputtaa, koska on liian vellihousu sanomaan ettei toiminta ole ok. Se hiljaisesti hyväksyvä rinki on toiminnan mahdollistaja.
Ihmiset aina ärsyttää toisiaan, se on ihan normi elämää. Vaikka usein myös ärsyttäväksi koettu voi omalla käytöksellä vaikuttaa paljonkin tilanteeseen, mutta yhtä usein myös ärsyyntyvän kynnys ärsyyntymiseen on minimaalisen pieni. Ärsyyntyminen tai ärsyynttäväksi kokeminen ei ole ongelma millään lailla, käytös miten niiden omien tunteidensa kanssa toimii ja alkaako mallittamaan toistuvasti yhtä ihmistä, ei enää ole ok.- Anonyymi
Se on trolli. Vastailee itselleen...
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKatso vaikka kaikki aikaleimat. Oli se täällä mihin vrk aikaan tahansa, niin aina alkaa sama jankutus samoilla parilla sanalla.. 🙄🥱
Joku on keksinyt jo matkiakin sitä ja joku innostunut sille vastailemaan.
Huvinsa kaikilla.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerOikeaan kiusaamiseen on kyllä puututtu. Esim. Mustasuden häijy stalkkeri saa kuulla kunniansa.
Eri mieltä oleminen taas ei ole kiusaamista.
Jos pelkkää nuoleskelua ja joojoota on vailla, tämä voi olla väärä paikka.
Katso vaikka kaikki aikaleimat. Oli se täällä mihin vrk aikaan tahansa, niin aina alkaa sama jankutus samoilla parilla sanalla.. 🙄🥱
Joku on keksinyt jo matkiakin sitä ja joku innostunut sille vastailemaan.
Huvinsa kaikilla.
xLinerEn ole yhtään varma, että mies 34v kiusaa itseään. Matkimalla-kiusaamiseen osallistujat syyllistyvät ihan samalla lailla kuin alkuperäinen kiusaaja. Se ei ole milläänlailla puolustus ja osoittaa huonoa käytöstä/harkintaa. Toistuvaa näkyy olevan…. Ihan sama kuvio oli mustan suden kimpuun käyvän kanssa, ennen kuin loppui. Kohde vaan vaihtuu.
Jos käyt lukemassa vaikka 10 viimeisintä kyseistä ketjua, et voi olla huomaamatta, että kyse ei ole siitä, että erimielisyys tai muiden hyvin kuva erilainen elämäntilanteesta tulkitaan kiusaamiseksi. Olen toki myös huomannut, että yksi toinen kirjoittaja joskus vetää tuon johtopäätöksen kohtuullisen helposti kehiin, kun kommentit ei miellytä. Häneen toki kohdistuu myös ihan puhdasta nälvimistä myös, mutta harvemmin.
Se, että kiusattu ärsyttää sinua tai minua tai jotain muuta ei oikeuta haukkumiseen.
Olen itsekin sitä mieltä, että liian ohutnahkainen ei kannata olla (jo itsensä takia). Jos joku yrittää provosoida, parempi vaan ohittaa käytös. Kaikki ei kuitenkaan siihen pysty samalla lailla kuin minä tai sinä.- Anonyymi
Mä en oo mikään trolli!
On tai ei, se ei oikeuta kiusaamiseen. Kukaan meistä ei edes voi tietää, onko osa noista viesteistä jonkun muun tekemiä? Vain rekisteröidyn kirjoittajan identiteetti on varma.
- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
On tai ei, se ei oikeuta kiusaamiseen. Kukaan meistä ei edes voi tietää, onko osa noista viesteistä jonkun muun tekemiä? Vain rekisteröidyn kirjoittajan identiteetti on varma.
Haloo 😄.. hei, se kiusaa täällä itse itseään.
Just luin ketjua jossa vastausten välillä oli pitkän matkaa vain minuutti ja/tai sekunteja. Samaa jankutusta.
Trollia kuuluukin trollata, se elää sillä.
Nyt ei ole perinteisestä kiusaamisesta kyse. Ihan asiaa muuten kirjoittelet. Täytyy vaan osata myös lukea vähän vinosti näitä tekstejä.
xLiner - Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Mulla ei ole vastausta tähän, mutta montako vuotta se on jo ollut 34- vuotias?
xLiner - Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Onko Liljalaakson tarinat tuttuja? Bicky Royal, Timppa, Janica.. mitä niitä nyt oli? Dark Fear?
Joku on nekin hahmot ottanut tosissaan.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Liljalaakson tarinat tuttuja? Bicky Royal, Timppa, Janica.. mitä niitä nyt oli? Dark Fear?
xLinerLaadukkaammasta päästä Funis. Fiktiivinen hahmo sekin.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerViinamies myös. Aikaisemmin oli SuperAtm, jonka rooli oli solvata kaikkia naiskirjoittajia. Harmiskin lutkitteli, nykyään ei ole enää juuri näkynyt.
Tämä on tällainen kaatopaikka. Nykyään muuten paljon siistimpi kuin vielä muutama vuosi sitten.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamies myös. Aikaisemmin oli SuperAtm, jonka rooli oli solvata kaikkia naiskirjoittajia. Harmiskin lutkitteli, nykyään ei ole enää juuri näkynyt.
Tämä on tällainen kaatopaikka. Nykyään muuten paljon siistimpi kuin vielä muutama vuosi sitten.
xLinerOiskohan teiän uhrinne siirtyneet mullanalle taikka linnaan toimintanne vuoksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamies myös. Aikaisemmin oli SuperAtm, jonka rooli oli solvata kaikkia naiskirjoittajia. Harmiskin lutkitteli, nykyään ei ole enää juuri näkynyt.
xLinerVälis ansaitsee myös maininnan 😄
Mulla ei ole vastausta tähän, mutta montako vuotta se on jo ollut 34- vuotias?
xLinerJoo, unohti viime vuonna täyttää 35! 🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, unohti viime vuonna täyttää 35! 🤣
Tänä vuonna täytän.
Citrinella kirjoitti:
En ole yhtään varma, että mies 34v kiusaa itseään. Matkimalla-kiusaamiseen osallistujat syyllistyvät ihan samalla lailla kuin alkuperäinen kiusaaja. Se ei ole milläänlailla puolustus ja osoittaa huonoa käytöstä/harkintaa. Toistuvaa näkyy olevan…. Ihan sama kuvio oli mustan suden kimpuun käyvän kanssa, ennen kuin loppui. Kohde vaan vaihtuu.
Jos käyt lukemassa vaikka 10 viimeisintä kyseistä ketjua, et voi olla huomaamatta, että kyse ei ole siitä, että erimielisyys tai muiden hyvin kuva erilainen elämäntilanteesta tulkitaan kiusaamiseksi. Olen toki myös huomannut, että yksi toinen kirjoittaja joskus vetää tuon johtopäätöksen kohtuullisen helposti kehiin, kun kommentit ei miellytä. Häneen toki kohdistuu myös ihan puhdasta nälvimistä myös, mutta harvemmin.
Se, että kiusattu ärsyttää sinua tai minua tai jotain muuta ei oikeuta haukkumiseen.
Olen itsekin sitä mieltä, että liian ohutnahkainen ei kannata olla (jo itsensä takia). Jos joku yrittää provosoida, parempi vaan ohittaa käytös. Kaikki ei kuitenkaan siihen pysty samalla lailla kuin minä tai sinä.Tämän palstan trollaajilla on pitkään ollut tarkoitus kiusata tiettyä ryhmää, mikä täällä on keksitty atm mieheksi. Kukaan ei tietysti itse siihen kategoriaan hyppää, niin siihen rooliinkin on keksittävä joku.
Aiemmin se oli Darkfear-hahmo, mutta Turun sanailija kylllästyi jatkamaan hahmojaan... ehkä nämä mies 34-jutut on hänen uusi valloitus?
Tosiaan, täällä joillain on outoja huvituksia, mutta en usko, että todellisia tyyppejä kiusataan...Anonyymi kirjoitti:
Tänä vuonna täytän.
Eli jos täytät joka toinen vuosi, olet siis täyttämässä 70 normaaliajsnlaskun mukaan. Pyöreitä? 😃
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Eli jos täytät joka toinen vuosi, olet siis täyttämässä 70 normaaliajsnlaskun mukaan. Pyöreitä? 😃
70 täytän vuonna 2060.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan teiän uhrinne siirtyneet mullanalle taikka linnaan toimintanne vuoksi?
Eli kilpaa olisivat toisiltansa hengen juoneet vai mitä palstasetä nyt monologissaan tarkoittaa?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Tämän palstan trollaajilla on pitkään ollut tarkoitus kiusata tiettyä ryhmää, mikä täällä on keksitty atm mieheksi. Kukaan ei tietysti itse siihen kategoriaan hyppää, niin siihen rooliinkin on keksittävä joku.
Aiemmin se oli Darkfear-hahmo, mutta Turun sanailija kylllästyi jatkamaan hahmojaan... ehkä nämä mies 34-jutut on hänen uusi valloitus?
Tosiaan, täällä joillain on outoja huvituksia, mutta en usko, että todellisia tyyppejä kiusataan...Ai eikö vanhemmista palstalaisista kuten: Kirpela, zizel, genio, dazu, rande sekä moni muu
ole todellisia henkilöitä?
Tai nykyisistä esmes originaali, mustasydän yms? Anonyymi kirjoitti:
Ai eikö vanhemmista palstalaisista kuten: Kirpela, zizel, genio, dazu, rande sekä moni muu
ole todellisia henkilöitä?
Tai nykyisistä esmes originaali, mustasydän yms?Siis tarkoitin, että täällä on pitkään jo keksitty kiusata tälläistä ryhmää, jolle on keksitty nimitys atm, ätmi, alemman tason mies ja sitä ryhmää kiusataan, alistetaan, nöyryytetään, tarkoittamalla varsinaisesti ketään. Mutta kuitenkin siihen kytketään samalla huono sosiaalinen kyvykkyys, pariutumiskyvyttömyys, laihuus, lihavuus, ujous, vähä-älyisyys, laiskuus....
Eli varmaan joku huonoitsetuntoiben saa siitä kopin, vaikka julkisesti ei ilmoita kuuluvansa ko. ryhmään.
Tää on kuin Venäjän hybridisodankäyntiä. Upotetaan anonyymiyteen jotain pikkukikkaa ja laitetaan siementä huhuille ja spekulaatioille....kylvetään vihaa ryhmään. Ei ole yhtä kohdetta, vaan kaikki saa sitä, kehen se osuu...
En mä keksi tälle muuta selitystä kuin sadistisuus.Anonyymi kirjoitti:
xLinerEi ole tuttuja, paitsi joskus 2010-2011 olin palstalla ehkä vuoden ja DF kirjoitti silloin. En kyllä muista kirjoituksista mitään, vain nimimerkin.
Vaikka tuo yksi Kankaapääläinen kirjoittaisi itselleen haukkumaviestejä, en näe silti mitään järkeä siinä että muut tarttuu asiaan ja jatkaa samaa käytöstä. Sitä onko tuo oikea ihminen pitäisi kysyä henkilöltä itseltään.Anonyymi kirjoitti:
Haloo 😄.. hei, se kiusaa täällä itse itseään.
Just luin ketjua jossa vastausten välillä oli pitkän matkaa vain minuutti ja/tai sekunteja. Samaa jankutusta.
Trollia kuuluukin trollata, se elää sillä.
Nyt ei ole perinteisestä kiusaamisesta kyse. Ihan asiaa muuten kirjoittelet. Täytyy vaan osata myös lukea vähän vinosti näitä tekstejä.
xLinerLyhyt aikaväli ei todista, että sama ihminen on kyseessä. Lyhyttä aikaväliä näkee kun kumpikin kirjoittaja reagoi nopeasti. Joskus kauan kauan sitten olen itsekin keskustellut minuutin välein… ja vielä ihmis(t)en kanssa, jonka myöhemmin olen todennut ihan oikeaksi eläväksi ihmiseksi.
Siis en itse lähtisi sen perusteella tekemään arviota kumpaakaan suuntaan.- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
Lyhyt aikaväli ei todista, että sama ihminen on kyseessä. Lyhyttä aikaväliä näkee kun kumpikin kirjoittaja reagoi nopeasti. Joskus kauan kauan sitten olen itsekin keskustellut minuutin välein… ja vielä ihmis(t)en kanssa, jonka myöhemmin olen todennut ihan oikeaksi eläväksi ihmiseksi.
Siis en itse lähtisi sen perusteella tekemään arviota kumpaakaan suuntaan.Toi trolli on myöntänyt tuon itselleen vastailun. Ja trollailun. Mutta ihan sama. Ei tämä kuitenkaan ole mikään hoitopaikka.
Mimosat tarvitsisivat ihan oman pumpulipalstan. Mun mielestäni tämä toimii ihan hyvin näin.
xLiner Disseisback kirjoitti:
Siis tarkoitin, että täällä on pitkään jo keksitty kiusata tälläistä ryhmää, jolle on keksitty nimitys atm, ätmi, alemman tason mies ja sitä ryhmää kiusataan, alistetaan, nöyryytetään, tarkoittamalla varsinaisesti ketään. Mutta kuitenkin siihen kytketään samalla huono sosiaalinen kyvykkyys, pariutumiskyvyttömyys, laihuus, lihavuus, ujous, vähä-älyisyys, laiskuus....
Eli varmaan joku huonoitsetuntoiben saa siitä kopin, vaikka julkisesti ei ilmoita kuuluvansa ko. ryhmään.
Tää on kuin Venäjän hybridisodankäyntiä. Upotetaan anonyymiyteen jotain pikkukikkaa ja laitetaan siementä huhuille ja spekulaatioille....kylvetään vihaa ryhmään. Ei ole yhtä kohdetta, vaan kaikki saa sitä, kehen se osuu...
En mä keksi tälle muuta selitystä kuin sadistisuus.Vihapuhe on syvältä peestä. Se ei paranna kenenkään oloa eikä sellaista ole kiva seurata edes vierestä. Omasta mielestäni kiusaaminen ja nimittely pilaa palstan sekä aktiiveilta että satunnaislukijoilta!
Lisäksi kukaan ei meistä ei tunne kaikkien ihmisten taustoja ja mitä haasteita kenenkin elämässä on. Jollekin, jolla on jostain syystä ollut hyvin vaikeaa elämässä, kiusaaminen voi olla viimeinen niitti kaiken muun päälle (esim. lapsuus, mt-ongelmat, yksinäisyys, päihteet, traumaattinen parisuhde, väkivalta).
Itse näen, että on vastuullista ja aikuista käytöstä kieltäytyä hurraamasta kiusaamiselle tai kieltäytyä näkemästä sitä. Vaikka joku kiusaisi itseään, sekään ei jatku, jos sillä ei kiksejä mitä käytös tavoittelee.Citrinella kirjoitti:
Vihapuhe on syvältä peestä. Se ei paranna kenenkään oloa eikä sellaista ole kiva seurata edes vierestä. Omasta mielestäni kiusaaminen ja nimittely pilaa palstan sekä aktiiveilta että satunnaislukijoilta!
Lisäksi kukaan ei meistä ei tunne kaikkien ihmisten taustoja ja mitä haasteita kenenkin elämässä on. Jollekin, jolla on jostain syystä ollut hyvin vaikeaa elämässä, kiusaaminen voi olla viimeinen niitti kaiken muun päälle (esim. lapsuus, mt-ongelmat, yksinäisyys, päihteet, traumaattinen parisuhde, väkivalta).
Itse näen, että on vastuullista ja aikuista käytöstä kieltäytyä hurraamasta kiusaamiselle tai kieltäytyä näkemästä sitä. Vaikka joku kiusaisi itseään, sekään ei jatku, jos sillä ei kiksejä mitä käytös tavoittelee.Ivnoonaraaminfn kunniaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi trolli on myöntänyt tuon itselleen vastailun. Ja trollailun. Mutta ihan sama. Ei tämä kuitenkaan ole mikään hoitopaikka.
Mimosat tarvitsisivat ihan oman pumpulipalstan. Mun mielestäni tämä toimii ihan hyvin näin.
xLinerSellainen vielä, että nuo suurella draamalla toisia kiusaajiksi väittävät ovat itse niitä palstan pahimpia kiusaajia, 9/10. Mitä lie mainitsemiasi ongelmia taustalla, ei voi tietää. Todella asiatonta tekstiä. Kannattaa opetella vaan sietämään niitäkin, ei niille mitään voi.
Sellainen vielä, että nuo suurella draamalla toisia kiusaajiksi väittävät ovat itse niitä palstan pahimpia kiusaajia, 9/10. Mitä lie mainitsemiasi ongelmia taustalla, ei voi tietää. Todella asiatonta tekstiä. Kannattaa opetella vaan sietämään niitäkin, ei niille mitään voi.
xLinerEn ole kiusaamiseen osallistunut ja aikojen saatossa lukenut monta keskustelua. Oma näkemykseni tuon perusteella on, että on olemassa heitä, jotka syyttävät aiheetta muita kiusaamisesta. Samoilla ihmisillä on usein vaikeuksia myös ymmärtää monta muuta asiaa ja heillä on myös keskimäärin isoja vaikeuksia elämässä, jotka ulkoistavat täysin muiden aiheuttamiksi eikä omaa osuutta ongelmiin ymmärretä, vaikka se osuus on varsin ilmeinen. Tunnistan kyllä itsekin tuon harvinaisen ryhmän.
Toinen pitkän aikavälillä tarkasteltuna hieman yleisempi ryhmä, joka vastaa keskusteluun töykeästi tai provosoivasti (joko tarkoituksella tai tarkoituksella), ja jotka jankkaavat ja jankkaavat kunnes vastapuoli suuttuu ja reagoi ärtymyksellä ja sanoo jotain ajattelematonta takaisin. Sen jälkeen alkaa syyttely kiusaamisesta yms. vaikka henkilö on itse ollut se tilanteen aikaan saanut, Usein nuo tyypit vaikuttaa vähän samanlaisilta miltä epävakaa ihminen on eikä heihin auta kuin se, ettei keskusteluun lähde. Nämä tilanteet itse tulkitsen riidaksi ja riidan tarkoitukselliseksi hakemiseksi enkä kiusaamiseksi,
Siten on heitä, joita haukutaan/nälvitään jatkuvasti, vaikka kirjoittaja ei ole itse ole ns. riidan osallinen. Kun puhun kiusaamisesta ja tuomitsen tuon toiminnan? itse puhun vain tästä osasta.Citrinella kirjoitti:
En ole kiusaamiseen osallistunut ja aikojen saatossa lukenut monta keskustelua. Oma näkemykseni tuon perusteella on, että on olemassa heitä, jotka syyttävät aiheetta muita kiusaamisesta. Samoilla ihmisillä on usein vaikeuksia myös ymmärtää monta muuta asiaa ja heillä on myös keskimäärin isoja vaikeuksia elämässä, jotka ulkoistavat täysin muiden aiheuttamiksi eikä omaa osuutta ongelmiin ymmärretä, vaikka se osuus on varsin ilmeinen. Tunnistan kyllä itsekin tuon harvinaisen ryhmän.
Toinen pitkän aikavälillä tarkasteltuna hieman yleisempi ryhmä, joka vastaa keskusteluun töykeästi tai provosoivasti (joko tarkoituksella tai tarkoituksella), ja jotka jankkaavat ja jankkaavat kunnes vastapuoli suuttuu ja reagoi ärtymyksellä ja sanoo jotain ajattelematonta takaisin. Sen jälkeen alkaa syyttely kiusaamisesta yms. vaikka henkilö on itse ollut se tilanteen aikaan saanut, Usein nuo tyypit vaikuttaa vähän samanlaisilta miltä epävakaa ihminen on eikä heihin auta kuin se, ettei keskusteluun lähde. Nämä tilanteet itse tulkitsen riidaksi ja riidan tarkoitukselliseksi hakemiseksi enkä kiusaamiseksi,
Siten on heitä, joita haukutaan/nälvitään jatkuvasti, vaikka kirjoittaja ei ole itse ole ns. riidan osallinen. Kun puhun kiusaamisesta ja tuomitsen tuon toiminnan? itse puhun vain tästä osasta.Näköjään pisteen tilalle tuli kysymysmerkki. 🤣
- Anonyymi
hius on hulluuden meerkki, joku jutu joku kampaamo voi olla jotain yteinityttöjä siellä ja mikä pelottaa niissä yeinitytöissä, oikwasti niin wi whkämikään
- Anonyymi
YRITIN AURAA KUN JOKU NIIN C ALEkuneA SILLEI JOS JOKU EIITA
T. nILS mULKER4SON. - Anonyymi
Korjaan sen verran, että rotta ei edes osaa olla yhtä alhainen otus mitä ihminen osaa. Niin ei viittitä leimata ja haukkua rottia paskamaisten ihmisten takia. 👍
Jasu- Anonyymi
Se mitä rotat tekee ihmisasutuksissa, yrittää selvitä elossa. Ei ne kiusallaan mitään tee, kuten ihmiset voi tehdä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä rotat tekee ihmisasutuksissa, yrittää selvitä elossa. Ei ne kiusallaan mitään tee, kuten ihmiset voi tehdä.
JasuKai ne jonkun vaivaksi tunkee asumaan.
- Anonyymi
Kiusaajat taitavat olla botteja.
- Anonyymi
Ja tämä aloittaja omasta kirjallisesta herjatuotannostaan silmin nähden ylpeä mies, arvon muiden arvonalentaja.
- Anonyymi
Tai sitten kukaan ei pidä tuuleen huuteluasi minään, mitä palstasetä markkinoit nyt kauttarantain
- Anonyymi
" Kerran kiusaaja, aina kiusaaja "
- Anonyymi
No älä lue idioottiko olet
- Anonyymi
Onko sinulla tapana rähistä demokisesti mitä sattuu kun agitoidut myötähäpeää herättävästi näistä tämän teeman aiheista, mistä satusetä alustaa?
Mikään ei hyödytä. Asiasta kun tekee aloituksen, niin ketjut sotketaan muiden toimesta.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914116T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374113Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo472375- 1542239
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3391768- 1091630
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291504Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011442- 621196
- 1021194