Ymmärtävätkö+35 naiset etteivät he ole enää nuoria ja kauniita ja että biologinen kello tikittää?
Keski-ikäiset naiset
28
376
Vastaukset
- Anonyymi
+35 ovat yhä nuoria ja kauniita. Ne joita biologinen kello kiinnostaa, sille usein jotain tekevät. Moni esim. hankkii lapsen nykyään yksin.
- Anonyymi
Mitenkä tuo käy, dildolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä tuo käy, dildolla
Oletko oikeasti noin tietämätön? No minäpäs kerron: Esimerkiksi hedelmöityshoidoilla, kumppanuusvanhemmuudella, muumimukimenetelmällä, ja jotkut arveluttavammat ihan yhden illan juttuja harrastamalla. Näin esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tietämätön? No minäpäs kerron: Esimerkiksi hedelmöityshoidoilla, kumppanuusvanhemmuudella, muumimukimenetelmällä, ja jotkut arveluttavammat ihan yhden illan juttuja harrastamalla. Näin esim.
Ja arveluttavat siinä mielessä siis, jos näistä raskautumisaikeista ei kerro etukäteen
- Anonyymi
Ymmärtääkö aloittaja, että olet ruma ja ikäloppu?
Olen enemmän huolissani keski-ikäisistä miehistä, jotka yhä uskovat saavansa 20-vuotiaan naisen.
Juurikin noin.
Omasta mielestäni nainen on vielä nuori 35-ikäisenä. Ja kauneus on katsojan silmässä.
Sairaus se on sekin, jos haikailee puolivuosisataisena ukkona teinejä.
- Anonyymi
Ei tikitä enää. Se on käytännössä ohi iässä 35+. Voi sinkkuilla kaikessa rauhassa.
- Anonyymi
Miten ikä sinkkuuteen vaikuttaa? Velana voi etsiä sitä kumppania minkä ikäisenä vain. N32
- Anonyymi
Mjaa, ymmärsin jo nuorena etten ole erityisen kaunis lärvistäni. Nyt pian jo viiskymppisenä tilanne nyt tuskin on parantunut lärvin saati muun kropan osalta. Mutta minua tuollanen ei haittaa, lapset tehty ja parisuhde osapuoli kuorsaa vieressä.
Jasu- Anonyymi
Todella harva kyllä on erityisen kaunis, edes nuorena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella harva kyllä on erityisen kaunis, edes nuorena.
Voipi olla joo. Mä olen perinyt niin paljon isäni ulkonäköä, että lapsena ja teininä moni luuli vielä pojaksi minua. Toiset sentään tunnisti tytöksi muustakin kun vaatteisra.
Mutta ihan sama. Ajattelin jo silloin, että keskityn enemmän henkiseen minääni kun fyysiseen, niin olen itse onnellisempi.
Jasu
- Anonyymi
Nätimpi mä nykyään olen kuin parikymppisenä, mutta mitäpä tuon väliä. Oleellisempaa on, että elämä on paljon mukavampaa nyt. Kellot ei ole koskaan tikitelleet ja ikävä kyllä taitaa vielä mennä vuosia ennen kun pääsisi kuukautisista ja muusta siihen liittyvästä pjaskasta eroon. I wish I wish I wish, no kyllä se siitä joku päivä. 😀
- Anonyymi
Oon kans satamiljoonaa kertaa itsevarmempi kuin 20-vuotiaana, jolloin tuntui että elämästä puuttuu kaikki mitä siinä kuuluisi olla :D N32
- Anonyymi
Kyllä ymmärtää. Onneksi lapset on jo tehty ja osa on jo aikuisia. Mitä sitä muutenkaan turhaan kilpailemaan sellaisessa lajissa, jossa ei voi kuin hävitä (nuoremmille). Keskityn muihin avuihin, jota nuoremmalla ei välttämättä ole.
- Anonyymi
Moni vanha on kaunis. Lapsetkin tehty jo aikaa sitten.
Mites itse aloittajan tilanne, joko on valmista? 😄
xLiner Ymmärtävät ja siksi mikä tahansa tällainen avaus aina resonoi jonkinlaista palautetta.
- Anonyymi
Siihen asti naiset seksikkäitä kunnes mummoutuvat tai vanhukseksi alkavat eli oliskos joku 60v tai 65v se ikä
- Anonyymi
Minkä ikäisinä miehet eivät ole enää seksikkäitä?
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäisinä miehet eivät ole enää seksikkäitä?
xLinerEivät ole koskaan ei ole edes ihmisiä vaan kamalia pelottaviä mörköjä ja peikkoja mutta nyt puhuttiin ihmisistä eli naisista eli kauniista ja seksikkäistä
- Anonyymi
Ja vtut se mtn tikitä
Tämähän on,niin katsojan silmissä, mikä miellyttää kenenkin silmää. En itse haikaile nuoruuden perään. Paljon kivempi olla keski-ikäinen, elämänkokemus on tuonut viisautta toisin, kuin jos olisin nuori minä. Niin ja tosiaan toiset on hedelmällisiä nuorina mutta ei enää raskaudu, niin helposti vanhemmalla iällä. Tämäkin on niin yksilöllistä. Varmasti kaikki jotka lapsista haaveilevat tietää sen faktan, ettei kannata ainakaan tietoisesti pitkittää lapsihaaveita. Joskus voi myös olla ettei löydy sopivaa kumppania ja näin ollen yritetään sitten vanhemmalla iällä. Silloin se saattaa tosiaan olla vaikeampaa tai ei enää onnistu ilman ivl hoitoja.
- Anonyymi
Yksilöllinen vaihtelu on hyvin suurta. Joku 50v mies tai nainen on vielä useammankin mielestä varsin seksikäs. Seksikkyyttä voi lisätä myös sosiaaliset taidot, älykkyys ja varsinkin karisma ja lipido. Kauneus ja seksikkyys on vahvasti katsoja silmässä. Useimmat ihmiset aikuistuu ja kasvaa myös mieltymyksiensä osalta… Useimmat 40-50v eivät koe lisääntymiskykyä enää oleelliseksi asiaksi, lapset on jo hankittu! Tietenkin lapsettomilla tilanne voi olla erilainen. Vielä harvempi näkee 20v potentiaalisena kumppanina jo ihan sen takia, että henkinen yhteys tuskin toimisi ja tasavertainen suhde olisi mahdottomuus (pl. keski-ikäiset henkisesti teinin tasolle jääneet), Aikuiset elämää nähneet ja eläneet ihmiset alkavat keskimäärin tajuta mitkä asiat kumppanuudessa ja rakkaudessa oikeasti merkitsee. Jos kumppanin tärkein asia on se, että näyttää 20-25v, jää parisuhteet hyvin lyhyeksi ja kumppani pitää vaihtaa 3-5v välein joko siksi että nuori näyttää aikuiselta tai kasvaa henkisesti aikuiseksi (jolloin henkisesti teini-fyysinen vanhus jätetään). Mitä vanhemmaksi itse tulee sitä vaikeammaksi käy löytää puoliso (aika harva parikymppinen haluaa ikälopun tai vanhuksen pariksi).
Jos 60v umpisovinistinen ex:nsä hylkäämä koipireisimies ei koe jotain yksilöä seksikkääksi, joku toinen voi kokea.
Useimmiten yli 40v naisilla ei ole vaikeuksia löytää kumppania, jos itse on valmis parisuhteeseen, parisuhteelle on valmis ja on valmis se tuomiin muutoksiin elämässä, isoja haasteita ei ole ja lapset ei ole ihan pieniä (sekään ei ole este kuin osalle miehistä). Usein suurin este naisen pariutumiselle on se, ettei viitsi pistää itseään likoon ja lähteä omasta turvallisesta piiristä ulos tavatakseen uusi ihmisiä tai parisuhdetta ei halua niin paljon, että olisi valmis hetkellisesti epämukavuusalueelle (mm. treffeillä tapaa myös paljon pönttöjä tavallisien miehien lisäksi eikä kaikkien kanssa synny kipinää vaikka miten muuten olisi muodollisesti sopiva). Merkityksetöntä. En ole koskaan ollut kaunis enkä haluaisi enää olla nuori. Biologinen kellokin on jo täyttänyt tarkoituksensa, joten nyt keskityn vain nauttimaan elämästä 😊
- Anonyymi
Kumpi ikäsi puolesta seuraavaksi muutto vanhustenkotiin vai saattokotiin niin sain kuvan ettet nuori enään ole
- Anonyymi
Noinhan se on. Valtaosa naisista ei koskaan mitenkään erityisen kauniita ole, jos ihan silleen klassisen pinnallisesti mietitään. Sitä on korkeintaan sellanen "no joo, ihan okei". Ei tuossa ikääntyessä siis asiat sen ihmeemmin mihinkään muutu.
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi ikäsi puolesta seuraavaksi muutto vanhustenkotiin vai saattokotiin niin sain kuvan ettet nuori enään ole
En osaa sanoa, asia ei ole vielä ajankohtainen.
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se on. Valtaosa naisista ei koskaan mitenkään erityisen kauniita ole, jos ihan silleen klassisen pinnallisesti mietitään. Sitä on korkeintaan sellanen "no joo, ihan okei". Ei tuossa ikääntyessä siis asiat sen ihmeemmin mihinkään muutu.
Ja mitä merkitystä kauniilla ulkomuodolla nyt muutenkaan on? Jollei havittele menestystä jossain missikisoissa tms, niin ei kai ulkonäöllä sen suurempaa merkitystä ole. Vaikka mielestäni kyllä valtaosa naisista on nimenomaan kauniita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946