Että suurin osa tällä palstalla ei ole sinkkuja.
Joku sanoi tällä viikolla
68
507
Vastaukset
Osatotuus..
Tällaisia totaalisia selibaattisinkkuja ei varmaan montaa ole.
- Anonyymi
Mistä tietää, onko itse selibaatti?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tietää, onko itse selibaatti?
Siitä tietää, jos ei ole toisen ihmisen kanssa harrastanut seksiä, niin on selibaatissa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siitä tietää, jos ei ole toisen ihmisen kanssa harrastanut seksiä, niin on selibaatissa.
Sen voi muuttaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sen voi muuttaa.
Vaikeaa on, kun ei ole enää nuori ja hyvännäköinen, eikä itsetuntokaan kunnossa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vaikeaa on, kun ei ole enää nuori ja hyvännäköinen, eikä itsetuntokaan kunnossa.
Mä oon vasta 34, kohta 35. Tosin minäkin vanhenen siinä missä muutkin.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on vielä hyvin aikaa. Kehtaat vielä iskeä parikymppisiäkin helposti, ilman että ne katsoo että oot liian vanha... Minulla on jo ne ajat takanapäin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Itse asiassa jos harrastaa vähänkää itsetyydytystä, ei voi puhua olevansa selibaatissa. Sinä et täytä tuota kriteeriä vaan liioittelet tapasi mukaan. Draamaqueen ku oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa jos harrastaa vähänkää itsetyydytystä, ei voi puhua olevansa selibaatissa. Sinä et täytä tuota kriteeriä vaan liioittelet tapasi mukaan. Draamaqueen ku oot.
Kyllä voi sanoa olevansa selibaatissa jollei harrasta seksiä toisten kanssa. Äärimmäisessä selibaatissa ei tee edes käsitöitä. Kuukletin tuon 😆
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sun seksielämäsi?
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se lasketaan. Masturbointia ei oleta lukuun, koska se ei ole seksiä toisen ihmisen kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi sanoa olevansa selibaatissa jollei harrasta seksiä toisten kanssa. Äärimmäisessä selibaatissa ei tee edes käsitöitä. Kuukletin tuon 😆
xLinerJuuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoi sullakin kalenterissä päivät pyörimään kun muistutti ettei voi olla vuosikausia saman ikäinen 😂
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerOlen eri mieltä. Ei ole selibaatissa, jos harrastaa sooloseksiä. Se on liioittelua sanoa olevansa selibaatissa silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sun seksielämäsi?
xLinerEn ole selibaatissa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Selibaatti tarkoittaa kaikesta tuollaisesta pidättäytymistä, eli siis myös itsetyydytyksestä. Jos joku sanoo olevansa selibaatissa, niin hän ei myöskään runkkaa, tai sitten valehtelee.
- Anonyymi
Luultavasti pikemmin enemmistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selibaatti tarkoittaa kaikesta tuollaisesta pidättäytymistä, eli siis myös itsetyydytyksestä. Jos joku sanoo olevansa selibaatissa, niin hän ei myöskään runkkaa, tai sitten valehtelee.
Äläpä jankuta. Voit olla omaa mielipidettäsi vaikka hattivatti, mutta selibaatin oikea käsite löytyy kuuklaamalla.
Olen eri mieltä. Ei ole selibaatissa, jos harrastaa sooloseksiä. Se on liioittelua sanoa olevansa selibaatissa silloin.
Ei ole liioittelua. Täys selibaatti tarkoittaa ettei tee edes käsitöitä. Siinä nyt ei olis mitään järkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole selibaatissa.
Käsityöt kunniaan 😄👍
Ei se ole noin mustavalkoista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Toi on sun perskärpäsesi. Ei kannata vastailla sille yhtään mitään.
xLiner - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se on juuri noin mustavalkoista. Se, että pari inceliä yrittää muuttaa asiaa itselleen miellyttävämmäksi, ei sanan todellista merkitystä muuta.
Anonyymi kirjoitti:
En ole selibaatissa.
Jokainen ymmärtää, että jos ei ole ollut sukupuoliyhteydessä niin silloin on selibaatissa. Harva mies pystyy olemaan runkkaamatta kahta viikkoa pitempään. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin. selibaatti on selibaatti, vaikka incelit muuta vonkuisivat. Vetäköön käteen, jos eivät halua olla selibaatissa.
Anonyymi kirjoitti:
Toi on sun perskärpäsesi. Ei kannata vastailla sille yhtään mitään.
xLinerNiin taitaa olla. Ei suostu millään taipumaan.
- Anonyymi
Jos mies sanoo olevansa selibaatissa, niin rajaan hänet automaattisesti pois. Häntä ei selvästikään seksi kiinnosta tai on joku uskonnollinen hihhuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies sanoo olevansa selibaatissa, niin rajaan hänet automaattisesti pois. Häntä ei selvästikään seksi kiinnosta tai on joku uskonnollinen hihhuli.
Samaa mieltä. Jos ei mies edes käteen vedä, niin mahtaako sillä edes seistä. Ainakaan sitä ei seksi kiinnosta yhtään. Itseäni taas kiinnostaa, eli nou thänks.
Anonyymi kirjoitti:
No se ei tarkoita aina sitä, etteikö kiinnostais, vaan voi olla vaikeaa solmia sellaisia suhteita naisten kanssa. Ujoutta ja arkuutta, itsetunto-ongelmia, ulkonäköpaineita ties mitä. Ei kaikki osaa olla niin sosiaalisia kuin pitäisi olla.
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos ei mies edes käteen vedä, niin mahtaako sillä edes seistä. Ainakaan sitä ei seksi kiinnosta yhtään. Itseäni taas kiinnostaa, eli nou thänks.
Ette tekään kovin välkyiltä vaikuta. 😆
- Anonyymi
Täytyy nyt sen verran sivusta kommentoida, että en tajua mikä tarve ihmisillä on keksiä uusmerkityksiä sanoille. Hyvin suurella todennäköisyydellä jokainen tietää mitä selibaatti tarkoittaa, joten ei kannata ihmetellä, kun ei tule ymmärretyksi käyttäessään sitä muutetussa merkityksessä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ette tekään kovin välkyiltä vaikuta. 😆
Päinvastoin. Hittoako sitä jotain munkkia parisuhteeseen huolii, kun itselle seksi on tärkeä osa parisuhdetta? Sähän se nyt typerää olisi. Jatkakoon selibaattiaan ihan vapaasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se ei tarkoita aina sitä, etteikö kiinnostais, vaan voi olla vaikeaa solmia sellaisia suhteita naisten kanssa. Ujoutta ja arkuutta, itsetunto-ongelmia, ulkonäköpaineita ties mitä. Ei kaikki osaa olla niin sosiaalisia kuin pitäisi olla.
Se tarkoittaa nimenomaan, ettei kiinnosta, jos ei kerta edes masturboi. Automaattinen nou thänks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy nyt sen verran sivusta kommentoida, että en tajua mikä tarve ihmisillä on keksiä uusmerkityksiä sanoille. Hyvin suurella todennäköisyydellä jokainen tietää mitä selibaatti tarkoittaa, joten ei kannata ihmetellä, kun ei tule ymmärretyksi käyttäessään sitä muutetussa merkityksessä.
Just tuo. Lisäksi siitä tulee helposti kuva tarkoituksellisesta vääntelystä ja harhaanjohtamisesta, kuten nyt noiden inceljuttujen kanssa muutenkin. Se, ettei saa seksiä juuri niiltä, joilta haluaa, ei tarkoita etteikö saisi ollenkaan. Nirsous on oma päätös, ei pakollista. Ihan samalla tavalla selibaatti, sanan oikeassa vääntelemättömässä merkityksessä, on töysin oma valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tuo. Lisäksi siitä tulee helposti kuva tarkoituksellisesta vääntelystä ja harhaanjohtamisesta, kuten nyt noiden inceljuttujen kanssa muutenkin. Se, ettei saa seksiä juuri niiltä, joilta haluaa, ei tarkoita etteikö saisi ollenkaan. Nirsous on oma päätös, ei pakollista. Ihan samalla tavalla selibaatti, sanan oikeassa vääntelemättömässä merkityksessä, on töysin oma valinta.
Niin että pitäisi vaan kaikki mahdollisia möllejä suostua nuzzimaan? Muuten on inkelli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että pitäisi vaan kaikki mahdollisia möllejä suostua nuzzimaan? Muuten on inkelli.
Niinhän nuo inkellit väittävät. Voluntary ei ole involuntary, eli todellisuudessa he ovat voceleitä, jos nyt siis edes ovat selibastissa ollenkaan. Suurin osa tuskin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän nuo inkellit väittävät. Voluntary ei ole involuntary, eli todellisuudessa he ovat voceleitä, jos nyt siis edes ovat selibastissa ollenkaan. Suurin osa tuskin on.
Aikalailla just noin. Jos mies sanoo olleensa selibaatissa, niin jokainen täysijärkinen nainen olettaa, että kyseessä on joko mies, jota ei seksi kiinnosta, tai sitten että siinä on joku hengellinen tai vastaava "suorituskyvyllinen" syy taustalla. Kyllä moni mies on aidosti selibaatissa ja väittävät siitä tulevan energisempi olo, kun "säästelee", mutta tiedä siitä sitten. Sitten, jos mies toteaa, että kyllä häb runjannut on, niin voi todeta, että just joo suksihan sitten suolle "selibaatteinesi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoi sullakin kalenterissä päivät pyörimään kun muistutti ettei voi olla vuosikausia saman ikäinen 😂
xLinerHenkisesti voi olla saman ikäinen vaikka koko loppuiän.
mustasusi kirjoitti:
Pitää olla myös runkkimattakin, jos on selibaatissa...
Disseisback kirjoitti:
Pitää olla myös runkkimattakin, jos on selibaatissa...
Eipä se sitä arkikielessä tarkoita.
mustasusi kirjoitti:
Eipä se sitä arkikielessä tarkoita.
No just luin, että se olisi äärimmäinen selibaatti..Lineri oli vanhana pihtarina tietää nää. 😃
Disseisback kirjoitti:
No just luin, että se olisi äärimmäinen selibaatti..Lineri oli vanhana pihtarina tietää nää. 😃
No sitä voi myös olla vastentahtoisessa selibaatissa, vaikka olisi suhteessa. Taikka sinkkuna, kun on niin huono ihmisiin tutustuja.
mustasusi kirjoitti:
No sitä voi myös olla vastentahtoisessa selibaatissa, vaikka olisi suhteessa. Taikka sinkkuna, kun on niin huono ihmisiin tutustuja.
No itse en koe olevani taas ikinä vastentahtoisessa selibaatissa, kun jos ri ole sdksikumppania, osaan nauttia itsenäisestäkin seksistä yhtälailla. No big deal. 🙂
Disseisback kirjoitti:
No itse en koe olevani taas ikinä vastentahtoisessa selibaatissa, kun jos ri ole sdksikumppania, osaan nauttia itsenäisestäkin seksistä yhtälailla. No big deal. 🙂
Ei se kuitenkaan ole samanlaista, kuin toisen ihmisen kanssa. En tiedä yhtäkään joka olis ollu jossai täydellisessä selibaatissa. Miehenä se on melko mahdotontakin.
mustasusi kirjoitti:
Ei se kuitenkaan ole samanlaista, kuin toisen ihmisen kanssa. En tiedä yhtäkään joka olis ollu jossai täydellisessä selibaatissa. Miehenä se on melko mahdotontakin.
Kyllä sitä voi olla täydellisessäkin.
Tietty ei solo ja pariseksi samaa ole, mutta fn mä tiedä loppujen lopuksi, että onko se parisekdikään ihmeellistä, vardinkin jos toinen ei ole samalla aaltoöituudella...silloin dolo vie voiton kevyeen. 😃Disseisback kirjoitti:
Kyllä sitä voi olla täydellisessäkin.
Tietty ei solo ja pariseksi samaa ole, mutta fn mä tiedä loppujen lopuksi, että onko se parisekdikään ihmeellistä, vardinkin jos toinen ei ole samalla aaltoöituudella...silloin dolo vie voiton kevyeen. 😃Soolossa tulee vähemmän hiki. 😄
- Anonyymi
Kyllä se näin on, jasukin väitti viime kesänä että nyt saa eräs nimeltä mainitsematon tuulen vietävissä oleva kuivan kesän orava liikettä paikan sinkkuihin...ei muuten saanut 😂,
- Anonyymi
Olisi kiva tietää mihin tuo olettama perustuu. Muutamaan vähän "äänekkäämpään" parisuhteessa olevaan ilmeisesti.
- Anonyymi
Mä oon ihmetelly mikä motiivi on olla sinkut palstalla höpöttämässä jos on parisuhteessa.
- Anonyymi
Itse ainakin olen sinkku, mutta en minä täältä seuraa etsi. Jopa sellainen "totaalinen selibaattisinkku" (what ever the fuck that is), josta susi tuossa edellä puhuu 😃.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ihmetelly mikä motiivi on olla sinkut palstalla höpöttämässä jos on parisuhteessa.
Varmaan se, että täällä on edelleen suht aktiivista keskustelua, toisin kuin muilla pastoilla. Eikä täällä seuraa etsitä, joten miksi ei? Kyllä nykyään varatutkin ovat joskus sinkkuja olleet, joten pystyvät hyvin puhumaan myös siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhean rajoittunut ajatusmaailma. Vaikkapa koirat pastalla ei kai sitten saa kirjoittaa, jos ei just nyt omista koiraa. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinkkujen neuvominen, miten voi löytää.
- Anonyymi
Ainakin miehet ovat varattuja. Kirjoittavat tänne sinkkuina paremman naisen toivossa.
Näin ne tekee myös ravintoloissa.- Anonyymi
Harvemmin täällä on minkäänlaista etsimistä näkyvissä.
- Anonyymi
Heh, täältäkö meinaavat paremman naisen löytää? :D:D:D
No joku on tehnyt omat olettamukset jostain syystä.
- Anonyymi
Aloitus. Nyt sitten haravoidaan, ketkä ovat sinkkuja.
Oh my...
Vilma Ei voi tietää, kun ihmiset ei välttämättä aina kerro ja varsinkaan täysin anonyyminä kirjoittelevista ei tiedä. Jos vain vastaa yhteen ketjuun tai pariin ja ei muuten roiku täällä, niin ei sellaisesta henkilöstä tiedä onko sinkku vai ei.
- Anonyymi
kai ulko puoliset luulee että täältä lohkee helposti, vaikka kaikki on passivoituneita,
- Anonyymi
Miten voi olla "passivoitunut" alustalla, joka ei ylipäänsä ole luotu seuranhakuun?
- Anonyymi
Jaa. Minä ainakin olen niin sinkku kuin sinkku voi olla, sillä muusta ei ole kokemusta 😅 N
- Anonyymi
Mitä väliä?
- Sheena
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946