Onneksi HEVONEN valikoi minut enkä minä HEVOSTA

Anonyymi-ap

Hevosen isäntä soitti minulle ja sanoi, että: Se oli vanha hevonen joka kuoli.
Hänen hevonen sentään HALUSI ANTAA SIELUNSA MIELUMMIN MINULLE JA JATKAA ELÄMÄÄNSÄ MINUSSA, kun PÄÄTYÄ MEETVURSTI TEHTAALLE.
Hevonen teki valintansa itse ja oli nähnyt niin paljon, mutta ei ollut tavannut vielä ketään jolle voisi ANTAA HENKENSÄ JA JÄTTÄÄ SIELUNSA NIIN HÄNEN ELÄMÄ JATKUU, koska KAIKKI TOISET OLISIVAT UNOHTANEET HEVOSEN, mutta HEVONEN HALUSI että MINÄ MUISTAN HÄNET KAIKESTA HUOLIMATTA HYVÄNÄ JA OTAN HÄNEN SIELUN VASTAAN, KOSKA HÄN ILMEISESTI NÄKI MINUSSA JOTAIN MITÄ KUKAAN TOINEN EI NÄHNYT.
Minä katsoin hevosta sentään silmiin ja sanoin, että: ET KYLLÄ TULE IKKUNASTA LÄPI!
Hevonen kuoli MUSTANGINA ja minulla verta silmän alla poskella. Minä olen sen hevosen jälkeen katsonut ikkunasta ulos jonka takana joku hakkas eikä suostunut päästämään minua ulos autosta.
Minä sanoin sen jälkeen, että: Vittu nyt kyllä soitat poliisit, koska kyllä nyt helvetti autosta pitää ihminen päästää ulos jos kolarin ajaa.
Hän jolle sanoin, että: Soitat kyllä poliisit.
Alko räkyttään ja sano mulle, että: Sulla on naamassa iso haava ja tuosta EI KYLLÄ KAUNISTA SAA TEKEMÄLLÄKÄÄN.
Minä sanoin, että: Ei varmasti ole ja ihan vitun sama vaikka olis, koska minä haluan autosta ulos.
Ei ketään voi helvetti AUTOON JÄTTÄÄ SEN TAKIA, ETTÄ ON JÄÄNYT HEVOSEN ALLE JA SAANUT HAAVAN POSKEEN.
Hevonen anto oman sielunsa minulle ja JÄTTI OMAA VERTAAN MINULLE POSKELLEEN, KOSKA SE ON MERKKI ETTÄ MINÄ OLEN SINUN SIELUSSA NYT JA AINA. SIELUJEN VÄLINEN SOPIMUS SINETÖIDÄÄN VERELLÄ.

HEVOSMIEHET OVAT VÄITTÄNEET, ETTÄ JOKAISELLE HEVOSELLE LÖYTYY KENGITTÄJÄ!
Löytyy, mutta kuka OIKEESTI HALUAA KULKEA KENGILLÄ JOTKA ON NAULATTU JALKAAN KIINNI!?

En ainakaan minä, mutta minä olinkin vain hän jolle VANHA HEVONEN HALUSI ANTAA SIELUNSA SEKÄ OMAN VIISAUTENSA.

3

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minähän olin jo palannut takaisin henkiselle tielle takaisin ennen tuota, kun HEVONEN HALUSI TEHDÄ MINUN KANSSA SIELUN SOPIMUKSEN ENNEN, KUIN HÄNEN MAALLINEN ELÄMÄ PÄÄTTY, MUTTA SIELUNA JATKAA ELÄMÄÄ MINUSSA.
      En minä ole tappanut yhtään kalaakaan, koska joku toinen on aina ottanut kalan irti koukusta jos minä olen saanut kalan mato-ongella tai virvelillä.
      Minä olin Juutualla kalassa ja sain kalan niin Aikion Leo huusi minulle, että: Älä kivitä sitä kalaa vaan minä tulen ja TAPAN sen.
      Hän sanoi minulle, että: Vedät kalat vain rannalle niin minä tapan ne, koska ei kivitettyjä kaloja voi syöttää edes kissoille.
      Minä sanoin hänelle, että: Minä en SUOSTU OTTAMAAN KALAA KÄTEEN JA TAPPAMAAN SITÄ!
      En minä kyllä päässyt enään tuon jälkeen virvelöimäänkään hänen kanssa.
      Sano aina minulle, että: Vittu sinun ei tarvi lähteä minun kanssa Juutualle toista kertaa kalastamaan.
      Ei ole minulle vieläkään kertonut SYYTÄ eli miksi ALKOI SYRJIMÄÄN MINUA SUORAAN VAIKKA MINÄ OLIN HÄNEN AVOVAIMO VIRALLISESTI.

En päässyt edes PORON KUNINKUUS TAPAHTUMAAN vaan hän sanoi, että: VITTU SINUN EI TARVI SINNE TULLA!
      TSIUTTAJOELLE PÄÄSIN, MUTTA SIELLÄ PITI ISTUA MÖKISSÄ. AIKION LEO SANOI MINULLE, ETTÄ: SINUN EI TARVI SINNE KIRNUUN VÄÄNTYÄ TOISTA KERTAA NIIDEN NUMERO LAPPUJEN KANSSA.
      SANO, KUN MINÄ SEISOIN HEIDÄ SIULAN EDESSÄ JA MERKKASIN YLÖS, ETTÄ KENEN PORON TOIVAT KUN OLI EROTUS, ETTÄ: SINUN EI TARVI TOISTA KERTAA MENNÄ KIRJAAMAAN NIITÄ POROJA YLÖS.

Aikion Leo lähti Inarin uistatuskisoihin ja minä olin jo ollut kerran hänen kanssa ja hän sanoi tuon jälkeen, että: Sinun EI TARVI TOISTA KERTAA MINUN KANSSA SINNE LÄHTEÄ.
      Joten minä ajattelin, että minä en saanut toista kertaa lähteä ja hän oli lähtenyt poikien kanssa sinne kisoihin. Joten minä voin sitten mennä YKSIN ILMAN LEOA RANTA-MARIIN juopottelemaan.
      Minulla oli hauskaa ja en ehtinyt edes JUOMAAN SITÄ ENSIMMÄISTÄ PAUKKUA LOPPUUN, kun kaveri sanoi vieressä: NOUTAJA NÄKY TULEVAN JA MEILLÄ LOPPU HAUSKUUS TÄHÄN.
      En tietenkään saanut TOISTA PAUKKUA, koska Aikio sanoi minulle: Oot jo valmiiksi päissään joten ET KYLLÄ SAA TOISTA PAUKKUA VAAN MINÄ VIEN SINUT KOTIA JA ET KYLLÄ TOISTA KERTAA TULE TÄNNE YKSIN PÄISSÄÄN JOS MINÄ OLEN POIKIEN KANSSA KALALLA!

• Anonyymi

Leo sano itse minulle, että EN SAA MITÄÄN KUIN VAIN KERRAN joten EI MINUN TARVI TOISTA KERTAA ALKAA EDES HÄNEN VAIMOKSI.
        Minä saan KAIKEN JO HÄNELTÄ MUUTENKIN.
        Ei se sitä tarkoita, että JOS MINÄ SAAN NIIN KAIKKI TOISETKIN SAAVAT VAIKKA KUINKA KUNNIAA VAATISIVAT!
        Aikion Leo on sanonut nimittäin JULKISESTI MYÖS tuon ja KAIKEN LISÄKSI VIELÄ VÄITTÄNYT, että MINÄ OLEN HÄNEN VAIMO VAIKKA KAIKKI TIETÄÄ, ETTÄ HÄN ON VAIMONSA KANSSA NAIMISISSA JA MINÄ EN OLE HÄNEN VAIMONSA VAAN YHDEN HÄNEN LAPSENSA ÄITI.
        Hänen ensimmäisen lapsensa äidin olisi pitänyt pitää HUOLTA LEOSTA, koska hän on sentään minuakin VANHEMPI ja hän oli tuo joka opetti Leolle, että HÄN HALUAA SEKSISTÄ KORVAUKSENA LAPSEN MUTTA EI MIESTÄ ELI HÄN KÄYTTÄÄ MIESTÄ VAIN HYVÄKSI NIIN SAA TALOUDELLISTA TURVAA.
        JOS HÄN OLISI PYSYNYT INARISSA NIIN LEO OLISI HÄNEN KANSSA NAIMISISSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leo sano itse minulle, että EN SAA MITÄÄN KUIN VAIN KERRAN joten EI MINUN TARVI TOISTA KERTAA ALKAA EDES HÄNEN VAIMOKSI.
        Minä saan KAIKEN JO HÄNELTÄ MUUTENKIN.
        Ei se sitä tarkoita, että JOS MINÄ SAAN NIIN KAIKKI TOISETKIN SAAVAT VAIKKA KUINKA KUNNIAA VAATISIVAT!
        Aikion Leo on sanonut nimittäin JULKISESTI MYÖS tuon ja KAIKEN LISÄKSI VIELÄ VÄITTÄNYT, että MINÄ OLEN HÄNEN VAIMO VAIKKA KAIKKI TIETÄÄ, ETTÄ HÄN ON VAIMONSA KANSSA NAIMISISSA JA MINÄ EN OLE HÄNEN VAIMONSA VAAN YHDEN HÄNEN LAPSENSA ÄITI.
        Hänen ensimmäisen lapsensa äidin olisi pitänyt pitää HUOLTA LEOSTA, koska hän on sentään minuakin VANHEMPI ja hän oli tuo joka opetti Leolle, että HÄN HALUAA SEKSISTÄ KORVAUKSENA LAPSEN MUTTA EI MIESTÄ ELI HÄN KÄYTTÄÄ MIESTÄ VAIN HYVÄKSI NIIN SAA TALOUDELLISTA TURVAA.
        JOS HÄN OLISI PYSYNYT INARISSA NIIN LEO OLISI HÄNEN KANSSA NAIMISISSA.

Pitää varmaan tehdä RIKOSILMOITUS ja laittaa siihen nämä kaikki mitä Aikion Leo on sanonut, että: EN SAA TOISTA KERTAA VAAN HÄN MIELUMMIN SYRJII MINUA, KUN PÄÄSTÄÄ MINUA TOISTA KERTAA MIHINKÄÄN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3491
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1548
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1473
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1265
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      883
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      858
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe