Olin ennen uskossa, nyt Jumala pelottaa

Anonyymi-ap

Miten tän muotoilisi? Olen uskovasta perheestä ja kasvanut sisälle kristinuskoon. Jossain vaiheessa aloin pelätä Jumalaa ja kokea kaiken maan rangaistukset - etenkin Helvetin - osoituksena hänen pahuudestaan. Joskus olen kuullut tai muuten aistinut jatkuvasti Jumalan läsnäolon. Hän haluaisi tehdä mut hulluksi ja että joudun Helvettiin. Koin, että kaikki eläimiä myöden kommunikoi mulle.

Lääkärien mielestä mulla on skitsofrenia. Syön siihen kyllä nyt jopa lääkkeitä, kun ne vähän helpottaa tiettyjä pelkoja, mutta edelleen mietin, että entä jos toi kaikki on totta - tai entä jos olen riivattu. En halua joutua Helvettiin, mutta Jumalakin pelottaa.

Mitä mun pitäisi tehdä? Mulla on tosi paha masennus ja itsetuhoisia ajatuksia, mut tässäkin pelkään sitä Helvettiä, niin tuskin tekisin itselleni mitään.

10

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Lepää tässä tosiasiassa.

• Anonyymi

Helppo nakki, selitä kuten harhaoppiset, että helvetti on vain Jerusalemin kaatopaikka.

Silloin ei ole mitään hätää. Se ei ole niin kovin paha paikka, vaikka sinne on kyllä täältä pitkä matka.

• Anonyymi

Jeesus tosiaan puhui Hinnomin laaksosta, jonka Rooman kirkko ensimmäisessä Raamatun latinannoksessaan väänsi täysin järjenvastaisesti ja valheellisesti infernokseksi, joka puolestaan vääntyi vuosisatoja myöhemmin protestanttisissa raamatunkäännöksissä mm. muotoon hell (en), Höll (saksa), helvetti ja helvete (ru), jotka kaikki on lainattu viikinkien pakanauskonnosta, koska Raamatun alkukielissä ei moista käsitettä lainkaan esiinny.

Ja sitten 2000-luvulla tälle foorumille ilmestyy - kuinka ollakaan - mistään mitään tietämätön moukka, joka suuressa idiotismissaan puolustaa näitä harhaisia versioita. Kannnattaisiko harkita katoliseen kirkkoon liittymistää, tahvo?

:D :D :D

• Anonyymi

Uskovaisten uhkailut koskevat vain uskovaisia.

• Anonyymi

Tietenkin onhan se Jerusalemin kaatopaikka myös pelottava paikka. Varsinkin öisin.

Joten kyllä sen vuoksi kannattaa yrittää elää siivosti eikä herjata ihmisiä eikä muutoinkaan käyttäytyä sopimattomasti ettei vain sinne joudu jos sanoo että veljelleen että sinä hullut.

Toisaalta jos ei pelkää Jerusalemin kaatopaikkaa eikä edes usko siihen että sinne voisi jossain vaiheessa kaikki ihmiset roudata, niin ei silloin ole mitään väliä miten käyttäytyy tai mihin edes uskoo. Niin voi tosiaan helposti mitätöidä uskon ja viettää täysin huoletonta elämää keksien vain kaiken omasta päästään ja tehden aivan sitä mitä huvittaa. Ainut huoli on siitä että tuleeko sieltä joskus jätemaksu.

• Anonyymi

Eikö amiksessa oiken riitä tunnit, kun joudat roikkumaan täällä?

• Anonyymi

Helvetillä vain pelotellaan, jos ihmiset saisivat vähän edes järkeä päähänsä. Professori Laaksonen on Suomen kuningatar Eeva ja ruotsalaislääkärit olivat ihan tsoukkina vaan alkaneet vastustamaan professori Laaksosen navetta-allergologiaa, vaikka Suomen lääketiede perustuu siihen. Täysin yllättäen 2000-luvulla Suomeen saapui ruotsalaislääkäreitä opettamaan Ruotsin terveyslahkon oppeja, joihin kuuluu astman puhkeaminen kaikille. My empire of dirt. Suomessa ei saa elää liian siististi, hygieenisesti tai steriilisti, koska sitten puhkeaa astma ja astman ennaltaehkäisy kuuluisi kansanterveysohjelmaan Suomessa.

Ruotsin tuoman terveyslahkon takia Suomen sairaanhoitokulut moninkertaistuvat, koska astman hoito tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Astmapotilaat asuvat sairaaloissa vuosien ajan lääkkeitä saamassa. Tähän ruotsalaislääkäri sanoi, että se on potilaille kannattavaa, että saa mahdollisimman kallista hoitoa. Tämäkään ei yhtään sopinut Suomeen, koska Suomen kansanterveydessä tavoite on siinä ettei lääkärillä tarvitse edes käydä. Sen vuoksi niitä Ruotsin terveyslahkoon hurahtaneita pelotellaan ikuiseen helvettiin joutumisella, koska astmalääkkeistä muuttuu kuolemattomaksi ja on elossa vielä haudassakin. Kun järkipuhe ei auta, niin otetaan kunnon pelottelu avuksi. Kun sekään ei tehoa, niin sitten vaan kaikki sankoin joukoin lähtivät mukaan Dahlgrenin astma ja atopialahkoon ikuiseen helvettiin joutumisesta huolimatta.

Terveyslahkojen haitallisuuksista nyt vaan on varoiteltu. Kaikki ruotsalaiset kuolivat jo siihen Dahlgrenin astma- ja atopiadieettiin. Sitä johdetaan edelleen täysin tiedottamassa kunnossa Paimion parantolasta siihen tyyliin, että se heidän oma hoito vasta kalliiksi tulee. Jos he sitä oikein alkaisivat ajattelemaan. Siitä on heille annettu huomautus jo 20 vuotta sitten, että heidän terveyslahkoon kuuluva kansanterveys on liian kallis Suomeen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onneksi jumalia on satoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4598
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3552
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1967
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1799
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1783
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      24
      1763
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19