Saa ARVOSTELLA KANSAA, mutta KANSA KYLLÄ SAA ARVOSTELLA PRESIDENTTIÄ!
Minähän olen YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN PRESIDENTTIEN KANSSA JOTKA OVAT MINULLE SUKUA.
SUOMEN KANSA OLI ITSE ÄÄNESTÄNEET JA EI HEKÄÄN OLE VALITTANEET TEIDÄN ÄÄNESTÄMISTÄ PRESIDENTISTÄ.
MINÄ OLEN KERTA ENKELI, VANHEMPI PANOSTAJA JA SEKÄ PRESIDENTTIEN SUKUA JOTKA OVAT HAUDASSA, MUTTA EI HEIDÄN SIELUT SIELLÄ OLE.
Heidän HAUDATKIN ON JO TYHJIÄ.
On se kyllä KUMMA jos ei PRESIDENTTI
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin, että jos kerta ENKELI PRESIDENTTI MANNERHEIM OLISIN JA OLLAAN VELAT SENTÄÄN JO MAKSETTU NIIN MINÄ VOISIN ENKELI PRESIDENTTI MANNERHEIMINÄ ILMOITTAA, ETTÄ: KYLLÄ KUNNIA LUONNOLLISESTI HEILLE KUULUU JOKA SITÄ VAATIMALLA VAATII, MUTTA EN OLE IKINÄ KUULLUT ETTÄ ENKELI PRESIDENTTI MANNERHEIM SENTÄÄN SIITÄ MAKSAA, ETTÄ VAADITTE KUNNIAA KUN PITÄISI OLLA ENSIN KUNNIAN ARVOISIA TEKOJA! RAIMO SAILAS SANOO VIERESSÄ, ETTÄ : KYLLÄHÄN SUOMESSA RAHAA ON, MUTTA EI TAIDA NÄILLÄ KUNNIOILLA TIPPUA EDELLEENKÄÄN MITÄÄN!
ENKELI PRESIDENTTI MANNERHEIM JATKAA, ETTÄ: MENKÄÄ SOTIMAAN ENSIN KERTA KIVÄÄRIT JA KOMIAT SOTILAS PUVUTKIN ON NIIN MINA ANNAN KUNNIAKIRJAT JA MERKIT JOTKA SAATTE KUNNIALLISTA ISÄNMAALLISTA TEOISTA, MUTTA NÄISTÄ KUNNIOISTA EI SAA KUIN PÄÄN KIPEÄKSI.- Anonyymi
Nyt aukeaa näköjään ENKELI KANAVAT, mutta joku MANIFESTOI ITSEÄÄN MINUN ELÄMÄÄN.
Hän on VALTIOLLA TÖISSÄ JA HÄN ON IVALOSSA, mutta en saa SELVÄÄ ONKO RAJAVARTIOLAITOKSEN VAI POLIISIEN PUOLELLA, KOSKA HE OVAT OLLEET KOKOAJAN SAMOISSA TILOISSA JA NYT OVAT SAMASSA PIHASSA.
KANAVA NIMITTÄIN LOKSAHTI AUKI, KUN MAINITSIN PRESIDENTIT.
RYTI ON VAIN MINUN SUKULAINEN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN PÄÄSSYT MYÖS VANKILAAN SAMANLAISESTA SYYSTÄ!
EXÄNI TEKI VAIMONSA KANSSA MINUSTA PERHEEN PETTURIN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt aukeaa näköjään ENKELI KANAVAT, mutta joku MANIFESTOI ITSEÄÄN MINUN ELÄMÄÄN.
Hän on VALTIOLLA TÖISSÄ JA HÄN ON IVALOSSA, mutta en saa SELVÄÄ ONKO RAJAVARTIOLAITOKSEN VAI POLIISIEN PUOLELLA, KOSKA HE OVAT OLLEET KOKOAJAN SAMOISSA TILOISSA JA NYT OVAT SAMASSA PIHASSA.
KANAVA NIMITTÄIN LOKSAHTI AUKI, KUN MAINITSIN PRESIDENTIT.
RYTI ON VAIN MINUN SUKULAINEN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN PÄÄSSYT MYÖS VANKILAAN SAMANLAISESTA SYYSTÄ!
EXÄNI TEKI VAIMONSA KANSSA MINUSTA PERHEEN PETTURIN!Exähän oli kuulemma tapellut erään tullimiehen kanssa jonka lapsi on minun lapsen kaveri ja he ovat tutustuneet Pellossa josta exän äiti on kotoisin.
Ei exä ole edes tiennyt, että minä olen 3 Presidentin sukua.
Tullimiehen vaimo on vain Mannerheimin sukua.
Mummo ja hänen veljensä on isän kautta Ståhlbergin sukua ja Ryti on äidin isän kautta.
En ole vielä päättänyt, että haenko sitä ruuan jakajan paikkaa.
Minusta olis kyllä hyvä työpaikka vaikka ei olekkaan HYGIPASSIA, mutta en ole ikinä tuota tarvinnut.
Ehkä kannattaisi hakea tuota paikkaa vaikka ei ole HYGIPASSIA, koska minä olen niin ÄLYKÄS, että RULLAAN MILJOONIA jos TARKASTAJA tulee.
Minä voin vetää vaikka KAUHALLA päähän jos kunnon VITTU PÄIVÄÄ PÄIVÄ SATTUU.
Minä olen hyvä, kun suutun koska minä latelen suustani tekstiä enkä paljon mieti, että mitähän tuli sanottua.
Tuossa ruokajaossa minä sanoisin tarkastajalle, että: Meillä on sentään PRESIDENTTI TASON RUOKAJAKO täällä.
Minä voin ottaa kotoa tyhjiä purkkeja ja sanoa, että: Siinä on sullekin niin ei tarvi VÄHÄVARAISIA KADEHTIA jos HEILLE LUKSUS TASON PALVELUA ANNAN!
Ei siellä ole tulorajaa vaan kuka vaan saa hakea ruokaa, koska sitä jaetaan niin kauan kuin ruokaa riittää.
- Anonyymi
Mä oon poromiesten vailla vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917