Nonnii... nyt riitti!

Tänään oli viimeiben niitti! Sanoin, että nyt riitti. Sanoin yhteistyösopimuksen irti ja vaihdoin lennossa toiseen.

Mä en katsele jos kokoajan ollaan poikkiteloin, eikä mikään ole hyvä. Kyllä sitten vaihtuu...

Nykyinen on kaunis kuin mikä ja timmi...huh että...

75

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mihin tämä liittyy?

• UUSI

Ainiin... tarkoitin lumilinkoa muuten...

Mitä mietitte? 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Savon kielen tulkkia.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö se ollutkaan nissan?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ollutkaan nissan?

Ei, Nissanit toimii aina. Kiinalainen lumilinko teki viimeiset temput mulle... lähtee kiertoon. 😃

Tällä tontilla tulee lähtö, jos ei osaa olla kunnolla. 🤣

• UUSI

Oletin, että auto.

• UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Oletin, että auto.

No way! Mulla idioottivarma Almera, eli meidän kesken Allu... siihen voi luottaa aina. 😃

• Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

No way! Mulla idioottivarma Almera, eli meidän kesken Allu... siihen voi luottaa aina. 😃

Alluja palstalla riittää. Kiihkeä kulkine kuulemma 😁 mikä on kyllä arvostettu ominaisuus missä tai kenessä tahansa
        -sivusta huomattuna

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Ehkä siinä kuitenkin on sähköjuttuja, jotka ajan kuluessa hapettuvat ja lakkaavat toimimasta.
        Itse suhtaudun kriittisesti nykyisten autojen liiallisiin sähköjuttuihin ja aina epäilen niiden pysyvää toimintakuntoa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Alluja palstalla riittää. Kiihkeä kulkine kuulemma 😁 mikä on kyllä arvostettu ominaisuus missä tai kenessä tahansa
        -sivusta huomattuna

No kiihkeä se ei todellakaan ole! 🤣

Kuski kiihtyy nopeammin kuin se! 🤣

Mun Alfons on jo niellyt asfaltiteitä jne yli 360 tkm, niin se ei oo kuule hätäinen vehje. 🤣

• UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Ehkä siinä kuitenkin on sähköjuttuja, jotka ajan kuluessa hapettuvat ja lakkaavat toimimasta.
        Itse suhtaudun kriittisesti nykyisten autojen liiallisiin sähköjuttuihin ja aina epäilen niiden pysyvää toimintakuntoa.

No tuossa 2005-msllissa on suht vähän mitään nykypäivän hienouksia...

Sähköjututhan vielä on ok, mutta nykyisemmissä kun on niitä hiton väyläjuttuja ja tietokonehässäköitä... niissä on henkimaailman vikoja...

• UUSI

Minä ensimmäisenä mietin, että nyt se on mennyt ostamaan jonkun uudenpäheän auton 😂

Vähän autikuunetta, niin olisi ollut kiva myötäelää uuden auton ilossa, mutta onhan se lumilinkokin hyvä ostos, joten iloitsen myös siitä 😅

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

Minä ensimmäisenä mietin, että nyt se on mennyt ostamaan jonkun uudenpäheän auton 😂

Vähän autikuunetta, niin olisi ollut kiva myötäelää uuden auton ilossa, mutta onhan se lumilinkokin hyvä ostos, joten iloitsen myös siitä 😅

Onneks mä oon jo immuuni autokuumeiluun. 😁

Jossain vaiheessa keksin, että mitä halvempi kärri, sen vähempi siihen sijoittaa. Allua ei tartte kuin tankata ja katsoa välillä öljyt.

Huollot tietty, mutta ei tartte käyttää piuhassa tai päivittää. Crc;tä saranaan ja ei vingahtele mitään. 😄

Joo, mut taistelin 7 vuotta vanhan lunilingon kanssa tarpeeks.... nyt riitti. Kävin uudemman ja olfn onnellinrn kun tajusin niin tehdä. Se helpottaa mun elämää niin paljon. 🙂

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Jossain vaiheessa keksin, että mitä halvempi kärri, sen vähempi siihen sijoittaa. Allua ei tartte kuin tankata ja katsoa välillä öljyt.

Huollot tietty, mutta ei tartte käyttää piuhassa tai päivittää. Crc;tä saranaan ja ei vingahtele mitään. 😄

Joo, mut taistelin 7 vuotta vanhan lunilingon kanssa tarpeeks.... nyt riitti. Kävin uudemman ja olfn onnellinrn kun tajusin niin tehdä. Se helpottaa mun elämää niin paljon. 🙂

Btw...

Nykyinen linko ferrarinpunainen.😚🤩

https://www.motonet.fi/tuote/matrix-lumilinko-570-mm-60-hv-sahkostartilla?product=85-01929

Eikös tään vois tähän jotenkin kytkee? 😄

https://youtu.be/qib45U2DxPc?si=CCpxk9qzlhPicxOE

Koitin ettii Pirkka-pekan versiota, mut ei löytynyt. 😃

• Anonyymi
        UUSI
        Aletheias kirjoitti:

20:15:27 moi Allu :)

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Eihän auto järkevä sijoitus olekaan, mutta mä silti tykkäisin kun olisi sellainen ihanan laadukas ja tehokas auto alla kunnon väännöllä 😍 Siis sellainen, mikä liikkuisi lähes ajatuksen voimalla.. Sellaista on niin nautinto ajaa 🤩

Kun ei ole laittaa 100 000€ autoon kiinni, on vain tyydyttävä järkiratkaisuun. Ihan hyvä tämä nykyinenkin on, ei siitä mitään valitettavaa ole paitsi, ettei se kiihdy yhtä nopeasti kuin minä 😁

Mutta onnea hyvästä hankinnasta 👏

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

Eihän auto järkevä sijoitus olekaan, mutta mä silti tykkäisin kun olisi sellainen ihanan laadukas ja tehokas auto alla kunnon väännöllä 😍 Siis sellainen, mikä liikkuisi lähes ajatuksen voimalla.. Sellaista on niin nautinto ajaa 🤩

Kun ei ole laittaa 100 000€ autoon kiinni, on vain tyydyttävä järkiratkaisuun. Ihan hyvä tämä nykyinenkin on, ei siitä mitään valitettavaa ole paitsi, ettei se kiihdy yhtä nopeasti kuin minä 😁

Mutta onnea hyvästä hankinnasta 👏

Ymmärrän hyvin tuon kaipuun. 😃

Siksi minulla on moottoripyörä ja kelkka. 😁

Ajs moottoripyöräkortti (jos ei jo ole) js hommaa pyörä. 🙂

Se on sellainen maailma mikä avas mulle ainakin ihan toisenlaisen oven. Ei tarvitse ajaa hulluna. Mutta tuntee kiihtyvyyden ja saa vapauden...törtöt liikenteessä ei enää pyörällä ahdista. Vaihdat 5;lta neloselle, vilkku vasempaan, käännät kahvaa, vilkku oikeaan ja palaat takaisin kaistalle. 2 sekuntia, vauhti on muuttunut 75 km/h 105 km;n/h;ssa ja kuivaheinäprllon tuoksu tulee kypärään. 😃

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

20:15:27 moi Allu :)

Moi vaan sinnekin 😊

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Se on sellainen maailma mikä avas mulle ainakin ihan toisenlaisen oven. Ei tarvitse ajaa hulluna. Mutta tuntee kiihtyvyyden ja saa vapauden...törtöt liikenteessä ei enää pyörällä ahdista. Vaihdat 5;lta neloselle, vilkku vasempaan, käännät kahvaa, vilkku oikeaan ja palaat takaisin kaistalle. 2 sekuntia, vauhti on muuttunut 75 km/h 105 km;n/h;ssa ja kuivaheinäprllon tuoksu tulee kypärään. 😃

Ja moottoripyörässä tuntee sen kun vauhti kiihtyy...kiihtyyhän sellainen nopeammin kuin moni auto, mutta se tuntuukin enemmän.

Mä nautin just siitä kiihdytyksestä. Odotan aina kun taajama-alue päättyy ja sit kerralla ränkäisen pyörää. Se on niiiiiin ihanaa.

Ei mua hotsita ajaa kovaa... vaan tuntea se kiihtyvyys ja voima. 🙃
        Ja mun moottoripyögäkin oikeesti on aika lussukka...ei mikään huippu. Mut mulle riittää.

Kelkassa ssma juttu... ja sekin on oikeesti lussu vanha kapistus.😃

• Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Ei, Nissanit toimii aina. Kiinalainen lumilinko teki viimeiset temput mulle... lähtee kiertoon. 😃

Tällä tontilla tulee lähtö, jos ei osaa olla kunnolla. 🤣

Minulla oli aikoinaan nissan synny sanoye. Se ei ollut läheskään yhtä ruosteinen kuìn se pätkähiace.

Mutta oli siinä pikkuhiacen kyydissä uskomattoman vahva mönkkäri. Muistaakseni lähes 70 heppaa. Kyllä lähti.

>simiti<

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Niin sä pääset nauttimaan noiden "lelujen" kautta vauhdin hurmasta 😍

Moottoripyörää olis takuulla upeaa ajaa, mutta ei mulla ole taloudellisia mahdollisuuksia hankkia pyörää ylläpitoineen saati edes paikkaa, missä sellaista säilyttäisi puhumattakaan siitä, että mulla menisi sormi suuhun jo ensimmäisestä teknisestä viasta, niin joudun tuon ajatuksen hautaamaan ainakin tässä elämänvaiheessa. Mutta ymmärrän täysin, mikä siinä kiehtoo ja koukuttaa 🤗

• UUSI

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

Niin sä pääset nauttimaan noiden "lelujen" kautta vauhdin hurmasta 😍

Moottoripyörää olis takuulla upeaa ajaa, mutta ei mulla ole taloudellisia mahdollisuuksia hankkia pyörää ylläpitoineen saati edes paikkaa, missä sellaista säilyttäisi puhumattakaan siitä, että mulla menisi sormi suuhun jo ensimmäisestä teknisestä viasta, niin joudun tuon ajatuksen hautaamaan ainakin tässä elämänvaiheessa. Mutta ymmärrän täysin, mikä siinä kiehtoo ja koukuttaa 🤗

No jos ymmärrät, niin pistä sit nyt jo sukanvarteen sen varalle rahaa... sitten kun sä voit keventää autoilusta, voit leventää repertuaaria pyöriin. 🙂

Mä muistan kun kävin yhden ea-kurssin. Ihsn tavallisen oloinrn hoitsu piti sen. Kun mrntiin syömään, tuli puheeks pyörät... sehän oli ihan pyörämamma satasella. Ikää oli 55-60... kortti oli ollut 5 v. 😁

Koe sitä pyöräjuttua jotenkin...mrne kyytiin tai jotain...katso onks se sun juttu...mut on se halvempaa kuin 100t€;n autot...paljon...

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

No kyllähän tuolla kelpaa lumia pihatieltään sivuun viskellä 😅

Vanhat biisit on niin symppiksiä 😍 Sopii tähän hyvin 😁

Tuo eläytyminen tuohon biisiin pisti silmään. 😄

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

No kyllähän tuolla kelpaa lumia pihatieltään sivuun viskellä 😅

Vanhat biisit on niin symppiksiä 😍 Sopii tähän hyvin 😁

Esittäjästä tuli mieleen se Trollikka täältä. 😄

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

No jos ymmärrät, niin pistä sit nyt jo sukanvarteen sen varalle rahaa... sitten kun sä voit keventää autoilusta, voit leventää repertuaaria pyöriin. 🙂

Mä muistan kun kävin yhden ea-kurssin. Ihsn tavallisen oloinrn hoitsu piti sen. Kun mrntiin syömään, tuli puheeks pyörät... sehän oli ihan pyörämamma satasella. Ikää oli 55-60... kortti oli ollut 5 v. 😁

Koe sitä pyöräjuttua jotenkin...mrne kyytiin tai jotain...katso onks se sun juttu...mut on se halvempaa kuin 100t€;n autot...paljon...

Hauskaa, kun sä ajattelet, että mulla jäisi kilpaurheilua harrastavan teinin autoilevana vanhempana jotain sukanvarteen moottoripyörää varten 😁

Onhan mulla rahastoja yms mistä vois halutessaan irrottaa rahaa, mutta ne on tarkoitettu pahan päivän varalle. Ja elämä on valintoja. Jos eläisin kerrostalossa jne niin rahaa olisi ihan eri tavalla käytettävissä. Mutta en näe realistisena, että mulla tulisi koskaan olemaan omaa pyörää. Jollei siihen sitten jotenkin täysin hurahda 😅 Eihän sitä koskaan elämästä tiedä, ehkä mustakin tulee moottorpyöräilevä mummo 😁

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Esittäjästä tuli mieleen se Trollikka täältä. 😄

Trollikka? Muistan kyllä kirjoittelijan, mutta en osaa heti yhdistää, mikä tuo laulajasta hänet mieleen 😄

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

Hauskaa, kun sä ajattelet, että mulla jäisi kilpaurheilua harrastavan teinin autoilevana vanhempana jotain sukanvarteen moottoripyörää varten 😁

Onhan mulla rahastoja yms mistä vois halutessaan irrottaa rahaa, mutta ne on tarkoitettu pahan päivän varalle. Ja elämä on valintoja. Jos eläisin kerrostalossa jne niin rahaa olisi ihan eri tavalla käytettävissä. Mutta en näe realistisena, että mulla tulisi koskaan olemaan omaa pyörää. Jollei siihen sitten jotenkin täysin hurahda 😅 Eihän sitä koskaan elämästä tiedä, ehkä mustakin tulee moottorpyöräilevä mummo 😁

Mutta herättelet ajatuksia paremmasta autosta...😄

Mulle toi moottoripyörähomma tuli vähän puskista... extempore!

En mä aatellut yhtään, että se olisi jotain erikoisempaa...muut höpäji siitä suut vaahdossa...sit vaan jotenkin kojeilin ja olin kerralla myyty.

Mäkin luulin sitä kalliiksi...ri sen tartte sitä olla.

Mun pyöräilyt vuoteen n. 500 e, kamat ehkä 500 e ja pyörä 2500 e. Huollot 250€ vuoteen...

Todin mä sjan 2005 Almeralla. 😄

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

Trollikka? Muistan kyllä kirjoittelijan, mutta en osaa heti yhdistää, mikä tuo laulajasta hänet mieleen 😄

Trollikka oli sellainen likka joka ajatteli aika vanhoillisesti. Touhus hitosti kaikkea ja kaittoi ruokaa kaikille, siivos, laittoi puutarhaa, hoiti vanhempiaan ja koko sukua, mutta oli äreä miehille.... muakin sanoi Don Juaniks joskus. 😄

Naistennaurattajaks ja varmaan just blayboyks. 😁

Turaukkohan mä oon. 😄

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Mutta herättelet ajatuksia paremmasta autosta...😄

Mulle toi moottoripyörähomma tuli vähän puskista... extempore!

En mä aatellut yhtään, että se olisi jotain erikoisempaa...muut höpäji siitä suut vaahdossa...sit vaan jotenkin kojeilin ja olin kerralla myyty.

Mäkin luulin sitä kalliiksi...ri sen tartte sitä olla.

Mun pyöräilyt vuoteen n. 500 e, kamat ehkä 500 e ja pyörä 2500 e. Huollot 250€ vuoteen...

Todin mä sjan 2005 Almeralla. 😄

Minkäs sitä autokuumeelleen voi, mutta en todellakaan herättele ajatuksia mistään 100t€ autosta vaikka sellaisia kuolaankin 😂 Ehkä sitten muksun muutettua omilleen on mahdollisuus päivittää auto astetta parempaan, mutta edelleen hyvin järkevään vaihtoehtoon silloinkin.

Ei tuo kovin pahan hintaiselta kuulosta eritoten, kun harrastus on sulle tärkeä ja mieluisa. Jokaisella on ne omat juttunsa, johon on valmis panostamaan. Mä luulen, että seuraava iso panostus mulla tulee olemaan kissa tai pari 😁

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Trollikka oli sellainen likka joka ajatteli aika vanhoillisesti. Touhus hitosti kaikkea ja kaittoi ruokaa kaikille, siivos, laittoi puutarhaa, hoiti vanhempiaan ja koko sukua, mutta oli äreä miehille.... muakin sanoi Don Juaniks joskus. 😄

Naistennaurattajaks ja varmaan just blayboyks. 😁

Turaukkohan mä oon. 😄

Joo muistan lukeneeni paljon kaikenlaisista Trollikan touhuiluista, oli kalastusta, koiraa ja samassa tuvassa asuvaa siskoa.. Ja tosiaan miehet eivät ihan lempeistä käsittelyä saaneet 😁

No mutta etkö sä nyt vähän kuitenkin tunnista noita piirteitä itsestäsi? 😂

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

Minkäs sitä autokuumeelleen voi, mutta en todellakaan herättele ajatuksia mistään 100t€ autosta vaikka sellaisia kuolaankin 😂 Ehkä sitten muksun muutettua omilleen on mahdollisuus päivittää auto astetta parempaan, mutta edelleen hyvin järkevään vaihtoehtoon silloinkin.

Ei tuo kovin pahan hintaiselta kuulosta eritoten, kun harrastus on sulle tärkeä ja mieluisa. Jokaisella on ne omat juttunsa, johon on valmis panostamaan. Mä luulen, että seuraava iso panostus mulla tulee olemaan kissa tai pari 😁

Kissa tai pari... kun saat pojsn elelemään, niin hommaat kotiisi juurruttavia elemrnttrjä tilalle...

Hommaa pleikkari... saat kotisovalla ajaa 300 km/h ja rapsuttaa kissaa. 😄

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

Joo muistan lukeneeni paljon kaikenlaisista Trollikan touhuiluista, oli kalastusta, koiraa ja samassa tuvassa asuvaa siskoa.. Ja tosiaan miehet eivät ihan lempeistä käsittelyä saaneet 😁

No mutta etkö sä nyt vähän kuitenkin tunnista noita piirteitä itsestäsi? 😂

Just se... saattoi olls joku trollihshmo oikeesti... sillä oli niin draamaa kaikki elämä. 😁

No siis kyllähän mä sellainen naurattrlija oon... mutta oikeesti verkkari/t-paita tyyppi aina muuten... en osais olla sellsinen keikari fyysisesti.

Ja onhan mun jututkin rasvaisia...luulisin.. jotkut krikarit varois menemöstä yli. Ei ne puhu runkkuskapoista. 😆

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Kissa tai pari... kun saat pojsn elelemään, niin hommaat kotiisi juurruttavia elemrnttrjä tilalle...

Hommaa pleikkari... saat kotisovalla ajaa 300 km/h ja rapsuttaa kissaa. 😄

Eihän kissat sen ihmeemmin mihinkään juurruttaisi, tuossahan ne samalla jaloissa pyörisi kun elämä rullaa eteenpäin. Eikä mua haittaisi olla vähän höpähtänyt kissanainen 😁

Ei huono idea, voin lainata pojan pleikkaa ja rattikin jo löytyy 😅

• UUSI
        Aletheias kirjoitti:

Eihän kissat sen ihmeemmin mihinkään juurruttaisi, tuossahan ne samalla jaloissa pyörisi kun elämä rullaa eteenpäin. Eikä mua haittaisi olla vähän höpähtänyt kissanainen 😁

Ei huono idea, voin lainata pojan pleikkaa ja rattikin jo löytyy 😅

Ne vaatii sua siinä missä teinikin..psitsi rivät kasva siitä vaatimuksesta elämänsä aikana ikinä pois.

Oot jumissa kissoissa...sun pitää yli vuoroksuden poissaolojdn aiksna miettiä kuks ne hoitaa. 🙂 -fakta- etkä voi sydätä sitä muille...

Hyvä jos pleikkarista saa vapaudentunteen...sihän se on iisiä. 😃

Noh.... huono mä oon esimerkkinä... mulls on omskotitalo ja puukattila. 🤣

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Ne vaatii sua siinä missä teinikin..psitsi rivät kasva siitä vaatimuksesta elämänsä aikana ikinä pois.

Oot jumissa kissoissa...sun pitää yli vuoroksuden poissaolojdn aiksna miettiä kuks ne hoitaa. 🙂 -fakta- etkä voi sydätä sitä muille...

Mä oon tavannut naisia, joilla on ollut kotieläimiä... minusta on suoranaisesti perseestä, että ne eläimet joutuu ties mihin ja miten vaan, kun emäntä sit keksii, et näin tehdään....

Mun kellariin on sullottu kissoja, kun ne ei voinut täällä muuten käyskennellä...mut emäntä halus mun luo...

Mä oon käyttänyt koiraa ulkona, kun emäntä ei kyennyt kun pidettiin hmmmm...hauskaa...

Wtf! Kun otat kisssnkin... päätät elämästädi n. 10 vuoden ajalta eteenpäin. Olet kissanhoitaja, vastuussa kissan hyvinvoinnista.

Minusta moni ei mieti niin pitkälti, vaan miettii ja kokee sitä sen hetkistä tunnetta. Kissa ei voi mitään sille, että se otetaan "hoitoon".

Tää idea suututtaa aina....ja suututtaa lapsienkin kohdalla. Ihmislapset sikuiselle on lspsia omaan hautaan laskeutumiseen saakka. Siihen sentään monella syntyy jokin side...

Mutta isänä en ikinä ole kysynytkään, olenko biologinen isä lapsilleni...enkä kysy, enkä halua tietää ja vaikka en olisi...mitä väliä?

Jos ottaisin kissan... niin...siksi en ota..

Ennemmin Kawasaki xr7 ja lehmänpaskanhajukin raakana kypärään. 😄

Mä ristin käteni joka ilta kyynärpäitäni myöten, etten ole muuttanut kenenkään ihmisen kanssa yhteen eroni jälkeen kun lapset on lapsia. Fn ole sitonut tunteitsni mihinkään, mistä en voi tietää.

Hönö voin olla, mutta onnekas. 🙂

Sä oot jo unilla luultavasti mut mieti aamutoimissas tätä...

Oisko sunkin aika itse elää...???

• Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Mä oon tavannut naisia, joilla on ollut kotieläimiä... minusta on suoranaisesti perseestä, että ne eläimet joutuu ties mihin ja miten vaan, kun emäntä sit keksii, et näin tehdään....

Mun kellariin on sullottu kissoja, kun ne ei voinut täällä muuten käyskennellä...mut emäntä halus mun luo...

Mä oon käyttänyt koiraa ulkona, kun emäntä ei kyennyt kun pidettiin hmmmm...hauskaa...

Wtf! Kun otat kisssnkin... päätät elämästädi n. 10 vuoden ajalta eteenpäin. Olet kissanhoitaja, vastuussa kissan hyvinvoinnista.

Minusta moni ei mieti niin pitkälti, vaan miettii ja kokee sitä sen hetkistä tunnetta. Kissa ei voi mitään sille, että se otetaan "hoitoon".

Tää idea suututtaa aina....ja suututtaa lapsienkin kohdalla. Ihmislapset sikuiselle on lspsia omaan hautaan laskeutumiseen saakka. Siihen sentään monella syntyy jokin side...

Mutta isänä en ikinä ole kysynytkään, olenko biologinen isä lapsilleni...enkä kysy, enkä halua tietää ja vaikka en olisi...mitä väliä?

Mä ristin käteni joka ilta kyynärpäitäni myöten, etten ole muuttanut kenenkään ihmisen kanssa yhteen eroni jälkeen kun lapset on lapsia. Fn ole sitonut tunteitsni mihinkään, mistä en voi tietää.

Kisut elävät jopa yli 20-vuotiaiksi.

Muu ei mennyt tekstistä perille ainakaan tähän aikaan aamusta... 😏

xLiner

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Tiedän kyllä, mitä kissavanhempana olo vaatii. Mulla on ollut lähes koko elämäni ajan kissoja, joten ihan tuttua juttua kaikki siihen liittyvä. En silti ole koskaan kokenut olevani jumissa kissojen takia. Kissan hoito lomien/reissujen aikana on vain järjestelykysymys.

Mä luulen, että jätän kuitenkin pleikkarin peluut lapselle. En ole koskaan innostunut pelaamisesta sen kummemmin enkä ainakaan mitään vapaudentunnetta hakisi pleikkarista 😄

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Just se... saattoi olls joku trollihshmo oikeesti... sillä oli niin draamaa kaikki elämä. 😁

No siis kyllähän mä sellainen naurattrlija oon... mutta oikeesti verkkari/t-paita tyyppi aina muuten... en osais olla sellsinen keikari fyysisesti.

Ja onhan mun jututkin rasvaisia...luulisin.. jotkut krikarit varois menemöstä yli. Ei ne puhu runkkuskapoista. 😆

Niin eli selvästi oli totuutta Trollikan sanoissa, oli hän trolli tai ei 😅

Ja tosiaan en muista ihan kovin monen tai itseasiassa kenenkään puhuneen skabailuista sooloseksissä 😁 Sori en pysty kirjoittamaan tuota sanaa kun en tykkää siitä yhtään 😂

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Huomasin tämän vasta nyt..

Tosi kurja kuulla siitä, että sulla on tuollaisia kokemuksia ihmisten lemmikin ottamisesta. Kun lemmikin ottaa, täytyy hyväksyä lemmikin mukanaan tuomat muutokset ja huolehtia lemmikistä niin, ettei se jää heitteille tai muutoin tule kaltoinkohdelluksi. En ihan ymmärrä kuitenkaan, miksi mulle paasaat asiasta tuohon sävyyn. Mä en ole koskaan jättänyt kissojani heitteille ja kissoillani on takuulla ollut hyvä elämä.

Ja mistä päättelet, etten elä?? Mistä tuo nyt tähän tuli? 😄 Siitä kun en heti rientänyt moottoripyöräkauppaan? Jos sulle moottoripyöräily on vapautta, niin se ei ole sitä välttämättä muille.

• Anonyymi
      UUSI

No huh huh. Mä jo pelkäsin pahinta. Että kyllästyit itseesi😳.🤷‍♀️

• UUSI

Eehei... mähän oon niin lupsakka tyyppi, ettei toista samanmoista löydy tältä tellukselta. 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Eehei... mähän oon niin lupsakka tyyppi, ettei toista samanmoista löydy tältä tellukselta. 😄

.Siis valtakunnassa kaikki hyvin✌🤷‍♀️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

.Siis valtakunnassa kaikki hyvin✌🤷‍♀️

Paremmin... 😃

Nyt on toimiva linko. 😃

• UUSI

Ainiin ja sitten aion järjestää tontilla myös joukkoteurastuksenkin. 🤨

Jotain pikkuvipeltäjiä taas pyörii pitkin tonttia. Investoin 6 kpl hiirenloukkuja ja latasin ne jääkaappiin unohtuneella joulupuurolla.

18:30 käyn tarkistuskierroksella, että mikä on erä 1;n tulos... 😏

Tännehän on krnenkään luontokappaleen aivan turha tulla....

• Anonyymi
        UUSI

Hyi sinua. ☝ myrkytät viattomia luontokappaleita joita olet tontillesi haalinut sipsin sun muiden gillipileide jätöksiesi myötä, hymph, pitäisit reviirisi siistinä niin ei ulkopuoliset /nälkäiset rapsunkat /plantaaseillesi eksyisi?🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi sinua. ☝ myrkytät viattomia luontokappaleita joita olet tontillesi haalinut sipsin sun muiden gillipileide jätöksiesi myötä, hymph, pitäisit reviirisi siistinä niin ei ulkopuoliset /nälkäiset rapsunkat /plantaaseillesi eksyisi?🤷‍♀️

Jos tulisin sinne tonkimaan niin mitenkähän paljon rotille kelpaavaa löytäisinkään. Varos vaan ettei syö varpaitasi nukkuessasi😁.🤷‍♀️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rn mä niitä myrkytä, kun rusautan niskat nurin loukuilla.

Eikä täällä sipsejä kylvetä tonteille vaan syödään itse. 😃

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tulisin sinne tonkimaan niin mitenkähän paljon rotille kelpaavaa löytäisinkään. Varos vaan ettei syö varpaitasi nukkuessasi😁.🤷‍♀️

No mun jäljiltä pihalls ei oo muuta syötävää kuin loukkujen joulupuuro. 😃

• Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Rn mä niitä myrkytä, kun rusautan niskat nurin loukuilla.

Eikä täällä sipsejä kylvetä tonteille vaan syödään itse. 😃

Joo no oliskos kiva jos juot olutta ja syot kebapia ja joku nakaauttaa sen takii sinulta niskat? 😳.🤷‍♀️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no oliskos kiva jos juot olutta ja syot kebapia ja joku nakaauttaa sen takii sinulta niskat? 😳.🤷‍♀️

En mä meekään kyselemättä toisten tonteille sitä kiskomaan.

Noi pirulaiset tulee vielä sisälle, jos ei kavenna kantaa (tapa prkle kaikkia).

Pasovat, rrpivät ja sotkevat kaikki paikat ja lisäksi voi saada jonkun kuumetaudin mokomista. 😵‍💫

• Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

En mä meekään kyselemättä toisten tonteille sitä kiskomaan.

Noi pirulaiset tulee vielä sisälle, jos ei kavenna kantaa (tapa prkle kaikkia).

Pasovat, rrpivät ja sotkevat kaikki paikat ja lisäksi voi saada jonkun kuumetaudin mokomista. 😵‍💫

No siellä lienee sitten valmis katettu pöytä? Tuskin ne tyhjän perässä juoksisivat. Nälkä se on joka valmiiseen pöytään ajaa. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No siellä lienee sitten valmis katettu pöytä? Tuskin ne tyhjän perässä juoksisivat. Nälkä se on joka valmiiseen pöytään ajaa. 🤷‍♀️

Siivoa kaapit. Tyhjää kaikki kuiva kaappi ruokatarvikkeet. Osta vaan se mitä tarvitset ja laita sekin peltipurkkeihin . Muuten itse kutsumalla kutsut epätoivottuja vieraita. Sinä olet niin herra talossasi. 🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siivoa kaapit. Tyhjää kaikki kuiva kaappi ruokatarvikkeet. Osta vaan se mitä tarvitset ja laita sekin peltipurkkeihin . Muuten itse kutsumalla kutsut epätoivottuja vieraita. Sinä olet niin herra talossasi. 🤷‍♀️

Eihän tuholaisetkaan ilkeyttään tuhoa,ne ottaa elääkseen sieltä mistä irtoaa. Niin sinäkin heinä tekisit.🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuholaisetkaan ilkeyttään tuhoa,ne ottaa elääkseen sieltä mistä irtoaa. Niin sinäkin heinä tekisit.🤷‍♀️

Ja vaikka kuin myrkyttäisit ja tappaisit niin ei se ongelma sillä katoaisi. Se olisi loputon kiertokulku. Ihmisen pitäisi/luulisi olevan eläintä viisaampi. 🤷‍♀️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niitä on nyt carmaan niin paljon. Niiden pakko levittyä.

Ettivät ruokaa pihalta...kai siellä jotain heinän/kasvien varpuja on...

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne sisällä ole... pihalla vipeltävät... vielä.

Mutta jos et niitä sieltä jo harvenna, ne tulee vaikka katosta läpi tai jostain. 🙄

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan... mutta nyt tulee noutaja. 😈

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka kuin myrkyttäisit ja tappaisit niin ei se ongelma sillä katoaisi. Se olisi loputon kiertokulku. Ihmisen pitäisi/luulisi olevan eläintä viisaampi. 🤷‍♀️

Niitä on joku populaatio tässä tontilla... kun hävitän sitä tasaiseen tahtiin, se populaatio voi tästä tontilts kadota...kun jossain populaatio ei kasva, se vaihtaa aluetta... mun rakennelmien ulkopuolrlls pärjää jo paremmin heti. 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

No niitä on nyt carmaan niin paljon. Niiden pakko levittyä.

Ettivät ruokaa pihalta...kai siellä jotain heinän/kasvien varpuja on...

Niitä varpuja lienee kaikkialla.😁 mutta hei. Siivoo kaapit niin ei sinun tontti houkuta. Se on parempi kuin että loukuta. Tsemppiä ja peippodei🤗.🤷‍♀️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä varpuja lienee kaikkialla.😁 mutta hei. Siivoo kaapit niin ei sinun tontti houkuta. Se on parempi kuin että loukuta. Tsemppiä ja peippodei🤗.🤷‍♀️

Mä loukutan ne täältä. Nyt oli jo yks nakissa... pitää käydä tyhjäämässä se pois ha uutta puuroa loukkuun 💪😄.

• Anonyymi
        UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Mä loukutan ne täältä. Nyt oli jo yks nakissa... pitää käydä tyhjäämässä se pois ha uutta puuroa loukkuun 💪😄.

Öööö..🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Öööö..🙄

Eiks nee ookki aika söpöjä. Niin Pieniä otuksia sinuun verrattuna kaikenlaisine koneinesi ja myrkkyinesi. Mä oon kyllä nyt ihan mutruhuuli. Nyyh. Mä nyt lähden pois.🤧🤷‍♀️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks nee ookki aika söpöjä. Niin Pieniä otuksia sinuun verrattuna kaikenlaisine koneinesi ja myrkkyinesi. Mä oon kyllä nyt ihan mutruhuuli. Nyyh. Mä nyt lähden pois.🤧🤷‍♀️

Laita osoite, niin voin postittaa sulle niitä. 😄

• UUSI

Meinaatko siirtyä lapioon?

• UUSI

En. Kun hommasin vähän käytetyn toisen... kolme tankillista ajetun mötönetin vermeen. Uutena 699, mä sain 530€ ihan omslta kylältä... oli postikorttipihatalosta. Ei pystynyt kuulemma käyttämään siinä. Fn ruvennut neuvomaan, että sellaiseen just hyvä, vaan ostrlin pois. 😁

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

En. Kun hommasin vähän käytetyn toisen... kolme tankillista ajetun mötönetin vermeen. Uutena 699, mä sain 530€ ihan omslta kylältä... oli postikorttipihatalosta. Ei pystynyt kuulemma käyttämään siinä. Fn ruvennut neuvomaan, että sellaiseen just hyvä, vaan ostrlin pois. 😁

Huomasin joo kun tarkemmin luin. Hyvinkö lentää märkä lumi?

• UUSI
        pujotteIija kirjoitti:

Huomasin joo kun tarkemmin luin. Hyvinkö lentää märkä lumi?

No nihkeesti, mutts lentää... piti saada umpihankeen väyliä... varovasti kun syöttää, niin keppinä lentää.

Tuossa on vaakamallin sotkimet edessä... toimii paremmin kuin traktorin ruuvilinko.

• UUSI
      • UUSI

Biologiaa opiskeleva poikani tunnisti metsähiireksi.

Katsotaampas montako roiksletta saan hengiltä... rupeaako pihassa jäljet loppumaan?

Täällä joskus oli vesimyyräpopulaatio. Se oli pirullinen. Naapurilta se söi omppupuut ja ties mitkä juuret... keväällä sai nostaa kuivan rungon ylös.... ja mulla se tuli seinän läpi sisään... piti purkaa ulkoseinää nurkasta ja laittaa peltiä eristeiden taa, ettei tule uudestaan.

Joskus myyrät tuli katon kautta väliseinään ja siitä lattialämmityspumppukotelon luukun välistä kämppään. Eikun mylläämään vintille muovit ehjäks ja loukuttamaan populaatio vähiin. Lisäksi ostin karkoituskapibeita pistorasioihin...

Mutta netsähiiriä ja niitä vesimyyriä ne ei haittaa näköjään.

Eikun loukkuja ja taistelua... nyt vaan en päästä populaatiota kasvamaan.

Btw. Nää pitkähäntäiset ei myyräkuumetta levitä... mutta silti pysyn niistä erossa ja pesen käsiä ja pidän hanskoja...ei hotsits saada mitään pöpöjä noista...🤢

• UUSI

Vaihdoit olutmerkkiä?

• UUSI

Ei Sandellssikaan pettäis.... kyllä se on aina kuin linnunmaitoa. 😃

• UUSI
        Disseisback kirjoitti:

Ei Sandellssikaan pettäis.... kyllä se on aina kuin linnunmaitoa. 😃

Ukkivainaja joi Sandelsia. Herrasmiesten olut.

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Ukkivainaja joi Sandelsia. Herrasmiesten olut.

Joo. Se on kyllä maistuva, mutta ei tartte irvistää juotuaan. 😄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2795
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      434
      2363
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      23
      2292
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2110
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1786
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      141
      1747
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1275
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      2
      1180
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1079
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      997
    Aihe