Irtisanouduin muutamia vuosia sitten töistä etsien uusia mahdollisuuksia. Mutta nyt nykyisessä työpaikassa en oo viihtynyt ja kaduttaa kun aikoinaan lähdin. Onko kukaan mennyt takaisin edelliseen työhön?
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
Tätä olen kans miettinyt. En ikävöi vanhaan työpaikkaan, mutta miksi en menisi takaisin.. jotenkin aina ajatellaan, että täytyy löytää uusi työpaikka. Työttömiäkin voisi monella alalla työkkärissä kannustaa hakemaan takaisin johonkin vanhaan työpaikkaan. Siitä hyötyisi myös se työnantaja, koska työntekijä jo osaa. Aina ajatellaan vaan, että täytyisi löytää uutta. Työnantajatkin voisivat ahkerammin lähetellä viestejä vanhoille työntekijöille ja pyytää takaisin. Jostain syystä tätä harvoin tehdään, koska sääntöihin kuuluu aloittaa rekrytointiprosessi alusta ja löytää uusi henkilö.
- Anonyymi00003
Yhden kerran olen palannut entiseen mutta se johtui perhesyistä.
Syy sieltä lähtemiseen oli muutaman sadan kilometrin päässä olevan yrityksen antamat mahdollisuudet. Vaimoni ja vaunuikäinen lapsemme muuttivat tietenkin mukana ja toinen tankero pantiin alkuun uudella paikkakunnalla.
Perhesyistä tuli tarve palata lähtöpaikkakunnalle ja koska edellinen työnantajani ei ollut saanut tilalleni uutta tekijää, niin ottivat minut tervetulleena takaisin.
Muissa vaihdoissa en ole katsellut takaisin päin. - Anonyymi00004
Olen aikoinaan palannut entiseen työpaikkaan/firmaan, mutta edellytti työkokemuksen lisäämistä toisaalla kun siinä entisessä oli vaatimukset nostettu tasolle johon en kyennyt kyseisenä aikana kun olin 19-20v.
Silloin en päässyt oppisopimukseenkaan kun sellaista ollut, mutta 5v lisäkokemuksen/opin kautta toisaalla firmoissa työskennellessäni sain haluamani työn jossa olin 37v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.922849Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442353Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391133- 36991
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153859Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi9703Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587002 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48628Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä152597- 36581