Mikä on fantasiasi?

Anonyymi-ap

Minun iloinen fantasia aviovaimosta joka tekisi porkkanaperunamuusia. Toki kermalla, ei maidolla.

>simiti<

29

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla joko seksikäs nutturatäti tai seksikäs nainen koppalakki nahkasaappaat ja vatsanseudulla joku korsetti ja siinä sukkanauhat sukissa ja nahkaruoska kajahtaa lattiaan ja ääni nuole loppuun asti tai nutturatäti istuu tuolille ja sanoo nuole tyydytä hänet

      • Anonyymi

        Aika femdom fantsu. Mikäs siinä.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika femdom fantsu. Mikäs siinä.

        >simiti<

        Eikös ole aika kiihottavaa


    • Siis tarkoittaako tää muusia missä on sekä perunaa että porkkanaa. Miten se vois tehdä, eiks noi kypsy eri ajassa. Kai se mahdollista on, kun on sellasta porkkanakeittoakin kuulema. No kun oppis ton perunamuusinkin. Siis tarvii sellasen nuijan, mutta äkkiäkös sen sorvaa. Jauhomuusia kun tähän mennessä oon käytänny.

      • Anonyymi

        Jauhomuusia - nyt äkkiä sorvaat sen muusinuijan tai ostat kaupasta. Perunamuusia parempaa ruokaa tuskin on 😋

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jauhomuusia - nyt äkkiä sorvaat sen muusinuijan tai ostat kaupasta. Perunamuusia parempaa ruokaa tuskin on 😋

        - Sheena

        Totta perunamuusii ja silakkapihvei no sopii muusin kanssa lihatai pihvit ja makkara mut silakka pihvit ja muusi onko voittanutta silakkapihvit on monipuolinen ne menee muusin perunan leivän riisin kera tai paljaaltaan sellaisenaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta perunamuusii ja silakkapihvei no sopii muusin kanssa lihatai pihvit ja makkara mut silakka pihvit ja muusi onko voittanutta silakkapihvit on monipuolinen ne menee muusin perunan leivän riisin kera tai paljaaltaan sellaisenaan

        Mutta silakkapihvei täytyis joku muu tehdä joka antaa maistiaisia mutet kestää ruokailuun kun yhden maistaa syökin kaikki paljaaltaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jauhomuusia - nyt äkkiä sorvaat sen muusinuijan tai ostat kaupasta. Perunamuusia parempaa ruokaa tuskin on 😋

        - Sheena

        Perunamuussi on yksi mun suosikkiruuista, ollu jo lapsesta asti.


      • Jos kuorii porkkanat ensin ja laittaa ne kypsymään ja sitten kuorii perunat niin porkkanat saa pienen etumatkan. Nuijaa parempi on semmoinen metallinen survin, jonka raoista muusi tursuaa läpi. Jos haluat itse tehdä, niin ehkä metallitankoa kuumennat ja taivuttelet tasoon suunnilleen ympyriäiseen muotoon, niin että reuna kivasti sopii kattilan reunaan ja sitten hässäkän keskelle kahva, josta sitä voi survoa kohti kattilan pohjaa.


      • scrg kirjoitti:

        Jos kuorii porkkanat ensin ja laittaa ne kypsymään ja sitten kuorii perunat niin porkkanat saa pienen etumatkan. Nuijaa parempi on semmoinen metallinen survin, jonka raoista muusi tursuaa läpi. Jos haluat itse tehdä, niin ehkä metallitankoa kuumennat ja taivuttelet tasoon suunnilleen ympyriäiseen muotoon, niin että reuna kivasti sopii kattilan reunaan ja sitten hässäkän keskelle kahva, josta sitä voi survoa kohti kattilan pohjaa.

        Toi olikin hyvä, että saa etumatkaa. Joskus 30 vuotta sitten, kun harjottelin ekassa kämpässä ruoan valmistusta. Ja jauhelihakeittoo yritin tehdä, niin porkkanat meinas jäädä koviksi.

        Hyvä idea toi survinkin. Saa survottua kunnolla. Täytyy sellanenkin vääntää. Sais sitten syödä vähän tuhdimpaa ruokaa, kun toi paino tuppaa tippumaan. Taas on kilo lähteny, en ymmärrä, neljä kiloo vuoden takaisesta.


    • On muuten hiton hyvää porkkanapottumuusi 😋
      Punasella maidolla myös herrrkullista,
      ei kait aina tarvii kermaan tehdä...
      Oikeeta voita sekaan myös...

      • Anonyymi

        Mistä kermasta ja maidosta oikein puhut eli jos sitä on suupielissäsi ja huulilla niin se on maitoa ja jos suussasi niin se on kermaa


      • Anonyymi

        Ja onko se niin et jos sen aamulla ottaa niin se on aamupuuroo ja jos päivällä niin se on nami nami kiisselii tai vitamiini pommi ja jos iltapäivällä niin se on kermaa ja jos illalla niin se on osa iltapalaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kermasta ja maidosta oikein puhut eli jos sitä on suupielissäsi ja huulilla niin se on maitoa ja jos suussasi niin se on kermaa

        Vai sellasta...
        Onpas mahtavan mukavaa taas.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Vai sellasta...
        Onpas mahtavan mukavaa taas.

        Kummasta tykkäät enemmän vatkata et kermat tulee vai se kun kermat lennähtää huulillesi suuhusi eli kumpi sinua miellyttää enenmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasta tykkäät enemmän vatkata et kermat tulee vai se kun kermat lennähtää huulillesi suuhusi eli kumpi sinua miellyttää enenmän

        Ei hemmetti. Miten perunamuusistakin voi saada noin kaksimielistä juttua?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti. Miten perunamuusistakin voi saada noin kaksimielistä juttua?

        >simiti<

        Totta. Ja paksuista pitkistä porkkanoista ei vielä ole edes halkaistua sanaa mainittu. Vain pilkotuista.


    • Anonyymi

      AIIA JOKU CANRASIA HAH MUTA NOOGH.. HGHHAH

    • Löysin ohjetta. Eli porkkanat pilkotaan ihan pieniksi ja perunat puoliksi. Sitten keitetään, otetaan liemi pois. Sitten muusataan ja laitetaan liemi takas. Mutta missä vaiheessa se maito tai kerma laitetaan?

      Kiitos Simiti, en ois tätä muuten keksinyt.

      • Anonyymi

        Käyttäisin vain osan keitinliemestä eli kaada ensin vain osan, muuten tulee litkua.
        Laittaisin voinokareita joukkoon muussatessa, en maitoa. Persiljalla voi koristella.
        Pieniä kinkkupaloja voi laittaa muusiin.
        Voi käyttää myös pataattia porkkanan asemesta.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäisin vain osan keitinliemestä eli kaada ensin vain osan, muuten tulee litkua.
        Laittaisin voinokareita joukkoon muussatessa, en maitoa. Persiljalla voi koristella.
        Pieniä kinkkupaloja voi laittaa muusiin.
        Voi käyttää myös pataattia porkkanan asemesta.
        Vilma

        Muuten hyvä mut bataatit ja porkkanat pois mut esim kinkun palasia tai jauhelihaa muusin sekaan nyt tuli peukku porkkana ehkä porkkanaraasteeseen mut bataatteja en ole maistanut enkä maista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäisin vain osan keitinliemestä eli kaada ensin vain osan, muuten tulee litkua.
        Laittaisin voinokareita joukkoon muussatessa, en maitoa. Persiljalla voi koristella.
        Pieniä kinkkupaloja voi laittaa muusiin.
        Voi käyttää myös pataattia porkkanan asemesta.
        Vilma

        Bataattia mä en tosiaan oo koskaan syöny. Ennen mä luulinkin sen samaksi kun peruna eli potaatti. Tässä kun on menty aika yksinkertasilla syömisillä viimeset 30 vuotta. Perunaa ja jauhelihaa.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Bataattia mä en tosiaan oo koskaan syöny. Ennen mä luulinkin sen samaksi kun peruna eli potaatti. Tässä kun on menty aika yksinkertasilla syömisillä viimeset 30 vuotta. Perunaa ja jauhelihaa.

        Joillekin ei terveyssyistä peruna käy, mutta pataatti sopii.
        Pataattiranskiksista pidän.
        Vilma


    • Anonyymi

      Tehtaallinen naisia kokkaa mulle suurissa kattiloissa lihakeittoa.

      • Oisko kuitenkin mukavampi hankkia koko korttelin voimin kenttäkeitin? Siinä ois mukava sosialistinen tapahtuma aina arki iltasin. Mä ainakin ilmoittautuisin pilkkoon polttopuita ja perunavuoroon.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Oisko kuitenkin mukavampi hankkia koko korttelin voimin kenttäkeitin? Siinä ois mukava sosialistinen tapahtuma aina arki iltasin. Mä ainakin ilmoittautuisin pilkkoon polttopuita ja perunavuoroon.

        Kuulostaa jo sellaiselta, että siinä saattaa laihtua lisää.


    • Anonyymi

      Porkkanaperunamuusia voisin tehdä ikäluokkaa 60+ miehelle.

      • Anonyymi

        Olen ajatuksessani nähnyt meidät yhdessä kokkaamassa.


    • Anonyymi

      En aio paljastaa fantasioitani kellekään. Miksi sellaiset asiat sinua yleensö kiinnostaa? Aika pervoa sanoisin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe