Jos tarvii kyytiä niin pitää näyttää POLIISILLE KESKARIA niin he vievät mihin haluaa.
Minä kyllä soitan seuraavan, kun olen johonkin menossa MIEKKA-TAKSIN ja näytän KESKARIA.
Minä sanoin vaan, että: Joutessani työttömänä ajattelin, että mie voisn käväistä Lakselvissä Jokeri kaupassa, koska en ole ikinä käynyt ja minä ajattelin, että MIEKKA-TAKSILLA matka käyttää NÄPPÄRÄSTI.
Minä voisin YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ soittaa ja tilata MIEKKA-TAKSIN ja näyttää KESKARIA.
Tallensin sen videon jossa sai KESKARIA NÄYTTÄMÄLLÄ POLIISEILTA MIEKKA-TAKSIN JA HE VIE IHAN MIHIN HALUAA.
Loi semmosen Poliisien vinkki soittolistan niin voin katsoa sieltä, että aina vinkkejä.
En ole vielä, että olisko MIEKKA-TAKSISSA vaikka VALTION MASTER JOSSA ON RAJATON LUOTTO.
Jos on niin voisin käydä vähän muuallakin...
Opin nyt ihan uuden asia.
Anonyymi-ap
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kun aloin miettimään niin kyllähän POLIISI on miljonääri joka vie MIEKKA-TAKSILLA ihan mihin vaan, kun NÄYTTÄÄ KESKARIA...
Ehkä minäkin voisin vähän esittää TEINI PIMPPISTÄ ja harjoitella peilin edessä, että miten vanha vois näyttää nuorelta niin vois näyttää TYYLILLÄ KESKARIA.
Hän oli mies joka sai sen kyydin.
En oikein tiedä, että pitäskö minun vähän silleen niin, kuin HERUTUS tyylillä näyttää KESKARIA.
Onneksi mulla on sentään aikaa valmistella sekä harjoitella niin minä voin soittaa MIEKKA-TAKSIN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879