Opin nyt ihan uuden asia.

Anonyymi-ap

Jos tarvii kyytiä niin pitää näyttää POLIISILLE KESKARIA niin he vievät mihin haluaa.
Minä kyllä soitan seuraavan, kun olen johonkin menossa MIEKKA-TAKSIN ja näytän KESKARIA.
Minä sanoin vaan, että: Joutessani työttömänä ajattelin, että mie voisn käväistä Lakselvissä Jokeri kaupassa, koska en ole ikinä käynyt ja minä ajattelin, että MIEKKA-TAKSILLA matka käyttää NÄPPÄRÄSTI.

Minä voisin YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ soittaa ja tilata MIEKKA-TAKSIN ja näyttää KESKARIA.

Tallensin sen videon jossa sai KESKARIA NÄYTTÄMÄLLÄ POLIISEILTA MIEKKA-TAKSIN JA HE VIE IHAN MIHIN HALUAA.

Loi semmosen Poliisien vinkki soittolistan niin voin katsoa sieltä, että aina vinkkejä.
En ole vielä, että olisko MIEKKA-TAKSISSA vaikka VALTION MASTER JOSSA ON RAJATON LUOTTO.
Jos on niin voisin käydä vähän muuallakin...

1

165

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt kun aloin miettimään niin kyllähän POLIISI on miljonääri joka vie MIEKKA-TAKSILLA ihan mihin vaan, kun NÄYTTÄÄ KESKARIA...
      Ehkä minäkin voisin vähän esittää TEINI PIMPPISTÄ ja harjoitella peilin edessä, että miten vanha vois näyttää nuorelta niin vois näyttää TYYLILLÄ KESKARIA.
      Hän oli mies joka sai sen kyydin.
      En oikein tiedä, että pitäskö minun vähän silleen niin, kuin HERUTUS tyylillä näyttää KESKARIA.
      Onneksi mulla on sentään aikaa valmistella sekä harjoitella niin minä voin soittaa MIEKKA-TAKSIN.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe