Jos tarvii kyytiä niin pitää näyttää POLIISILLE KESKARIA niin he vievät mihin haluaa.
Minä kyllä soitan seuraavan, kun olen johonkin menossa MIEKKA-TAKSIN ja näytän KESKARIA.
Minä sanoin vaan, että: Joutessani työttömänä ajattelin, että mie voisn käväistä Lakselvissä Jokeri kaupassa, koska en ole ikinä käynyt ja minä ajattelin, että MIEKKA-TAKSILLA matka käyttää NÄPPÄRÄSTI.
Minä voisin YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ soittaa ja tilata MIEKKA-TAKSIN ja näyttää KESKARIA.
Tallensin sen videon jossa sai KESKARIA NÄYTTÄMÄLLÄ POLIISEILTA MIEKKA-TAKSIN JA HE VIE IHAN MIHIN HALUAA.
Loi semmosen Poliisien vinkki soittolistan niin voin katsoa sieltä, että aina vinkkejä.
En ole vielä, että olisko MIEKKA-TAKSISSA vaikka VALTION MASTER JOSSA ON RAJATON LUOTTO.
Jos on niin voisin käydä vähän muuallakin...
Opin nyt ihan uuden asia.
Anonyymi-ap
1
140
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kun aloin miettimään niin kyllähän POLIISI on miljonääri joka vie MIEKKA-TAKSILLA ihan mihin vaan, kun NÄYTTÄÄ KESKARIA...
Ehkä minäkin voisin vähän esittää TEINI PIMPPISTÄ ja harjoitella peilin edessä, että miten vanha vois näyttää nuorelta niin vois näyttää TYYLILLÄ KESKARIA.
Hän oli mies joka sai sen kyydin.
En oikein tiedä, että pitäskö minun vähän silleen niin, kuin HERUTUS tyylillä näyttää KESKARIA.
Onneksi mulla on sentään aikaa valmistella sekä harjoitella niin minä voin soittaa MIEKKA-TAKSIN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237