Vähäkalorisia dieettejä ei kannata pelätä

Anonyymi-ap

Jos paino on noussut lyhyessä ajassa paljon,ainoa järkevä tapa on jättää pois aivan KAIKKI ateriat niin että kaloreita tulee päivän aikaan vain noin 1000- 1100
Sillä ei ole mitään väliä mitä syö,tärkein asia on tuo 1100 kaloria.Sen voi suunnitella jokainen aivan itse haluamallaan tavalla.
Siinä on pääasia se ettei siinä ole rasvaa kuin korkeintaan 35 g päivässä ja se on oltava melkein sokeriton.
Siihen ei tarvitse mitään valmentajaa ja nämä vähäkaloriset dietit joissa on vain vähän proteenia on tarkoitettu aivan lyhytaikaiseen käyttöön.7-30 päivää

20

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

proteesia pitää saada tarpeeksi jos on murtumia

proteesilla voi myös korvata raajat

• Anonyymi

Tarkoitatko proteiinia ?

• Anonyymi

Miksi et alkaisi syödä kasvisvoittoisesti?

SIllä voisi olla positiivisia vaikutuksia mielenterveyteesi.

• Anonyymi

Minulla ei ole tuossa vähäkalorisessa dietissä yhtään lihaa eikä mitään muitakaan lihatuotteita,eikä paljon mitään muutakaan.Tuo 1100 kal on niin pieni kalorimäärä että siihen kestää juoda vain kahvit ja vähän pientä välipalaa.

Kuten tuossa aloituksessa sanoin sen voi itse suunnitella mitä se sisältää ja missä järjestyksessä.
        Hyvin se näyttää toimivan,jo heti ensimmäisen päivän jälkeen paino laski kilon ja pihtmittaustulos pienentyi 2 mm vyötärön ympärysmitta 1 cm
        Myös olo on ollut erittäin hyvä,siihen vaikuttaa varmasti ostamani laadukas soutulaitekkin.Sitä reeniä olen nyt vähän vasta aloitellut.
        En pysty tällä hetkellä pyöräilemään enkä hiihtämään nilkkamurtuman takia.
        Yllättävän hyvä laite tämä mangneettivastuksella oleva soutulaite.Pidän sitä telkkarin edessä ja aina käytön jälkeen käännän sen toiseen suuntaan niin että se ei ole koko ajan tiellä keskilattialla.
        Valitsen nyt useimmiten soutulaitteen sohvan ja lepotuolin sijasta niin saa lisättyä hieman kalorinkulutusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole tuossa vähäkalorisessa dietissä yhtään lihaa eikä mitään muitakaan lihatuotteita,eikä paljon mitään muutakaan.Tuo 1100 kal on niin pieni kalorimäärä että siihen kestää juoda vain kahvit ja vähän pientä välipalaa.

Kuten tuossa aloituksessa sanoin sen voi itse suunnitella mitä se sisältää ja missä järjestyksessä.
        Hyvin se näyttää toimivan,jo heti ensimmäisen päivän jälkeen paino laski kilon ja pihtmittaustulos pienentyi 2 mm vyötärön ympärysmitta 1 cm
        Myös olo on ollut erittäin hyvä,siihen vaikuttaa varmasti ostamani laadukas soutulaitekkin.Sitä reeniä olen nyt vähän vasta aloitellut.
        Yllättävän hyvä laite tämä mangneettivastuksella oleva soutulaite.Pidän sitä telkkarin edessä ja aina käytön jälkeen käännän sen toiseen suuntaan niin että se ei ole koko ajan tiellä keskilattialla.
        Valitsen nyt useimmiten soutulaitteen sohvan ja lepotuolin sijasta niin saa lisättyä hieman kalorinkulutusta

Soutaminen passaa monelle pyörätuolipotilaallekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soutaminen passaa monelle pyörätuolipotilaallekkin.

Näin on ja siitä kuvatodistettakin:

https://aijaa.com/Cssjkh

Mikä parasta raajat voi hyödyntää kakun syömiseen soudun ajan.

• Anonyymi

Pohjoisen ihmisten on siis syötävä omalla tavallaan eikä ne etelän dietit kaikkiin pure. 50 ja 60 luvulla oli kaikki ihmiset hoikkia silloi; ei ollut sipsejä eikä aikuiset syöneet karamelleja eikä limpsaa liioin nykyisin ihmiset syövät liikaa annokset ovat suuria kun muistaa ennevanhaan annokset joita itse söi.äauklaalwvy hujahtaa tunnin sisällä vatsaan aiis niin ei sitäkään ole tarkoitettu syötäväksi.
        Ihminen joka syö sen mitä kuluttaa ei liho
        Ruoka on hyvää sen tietää kaikki mutta saa vaan itseään syyttää jos alkaa ahmimaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa että kahvi ja jotain välipalaa.
        1 kuppi kahvia (200g) on energiassa 1 kcal.
        Jos juot päivässä 5 kupillista niin saat 5 kcal.
        Sitten syöt herkkuja sen 995kcal verran?????
        Tai juot 5 kuppia kahvia ja syöt 300g makaronilaatikkoa (543 kcal) ja lisäksi vaikka leipää yms.

Normaali syömisellä saa kalorimäärät pysymään kurissa kun jättää ne pirun napostelut pois.

• Anonyymi

”Vähäkalorisia dieettejä ei kannata pelätä”

Massiivikalorihöpöttäjä on nyt poikennut pitkäaikaisesta linjastaan. Veikkaan että jo ensi yönä kakkukahvit taas maistuvat, mutta siitä saamme sitten lukea huomenna selitysten kera.

• Anonyymi

Sehän on aivan eri asia laihduttaa ilman liikuntaa.
        Kova urheilija SAA syödä jopa puolet enemmän kuin sohvaperuna.
        Ne laihdutuskuurit on siis aina erillaisia riippuen siitä onko mahdollista tai haluja harrastaa liikuntaa.

Ainakin tämä kuuri mikä tällä hetkellä on näyttää toimivan vähäkalorisenakin.Kakkukahvit juon tälläkin dieetillä kuten aina ennenkin 2 kertaa päivässä.
        Elkää uskoko niitä proteenijauheita.Proteenia pystyy syömään sitten kun ei laihduta sen 60-100 g päivässä.
        Jos on 1100 kalorin kuurilla proteenit on korkeintaan 35 g päivässä.
        Kyllä ne voisi silläkin nostaa 95 g päivässä,mutta siinä ei ole mitään järkeä,siinähän joutuisi syömään vain kananmunia,lihaa,raejuustoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne laihdutuskuurit on siis aina erillaisia riippuen siitä onko mahdollista tai haluja harrastaa liikuntaa.

Ainakin tämä kuuri mikä tällä hetkellä on näyttää toimivan vähäkalorisenakin.Kakkukahvit juon tälläkin dieetillä kuten aina ennenkin 2 kertaa päivässä.
        Elkää uskoko niitä proteenijauheita.Proteenia pystyy syömään sitten kun ei laihduta sen 60-100 g päivässä.
        Kyllä ne voisi silläkin nostaa 95 g päivässä,mutta siinä ei ole mitään järkeä,siinähän joutuisi syömään vain kananmunia,lihaa,raejuustoa.

Siis proteenivalheita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun proteenit pitää pienempänä saa syödä enemmän hiilihydraattia ja silloin riittää virtaa.
        Minulla ne on tällä dieetillä 172 g päivässä.
        Hiilihydraatti ON ihmisen polttoainetta aivan samalla tavalla kuin autolle bensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis proteenivalheita.

In kova kehon hysteria ihmisillä nykyään , se sama mitä kukin vetää naamaansa. Se on muistettava että kun syö ihan tavallista ruokaa mitä on aina syönyt niin niillä pärjää Se kun keksiä kaiken mailman diettejä ajankuluksi . Pienentää vaan hieman ruoka annostaan niin eiköhän se ole se paras keino

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

In kova kehon hysteria ihmisillä nykyään , se sama mitä kukin vetää naamaansa. Se on muistettava että kun syö ihan tavallista ruokaa mitä on aina syönyt niin niillä pärjää Se kun keksiä kaiken mailman diettejä ajankuluksi . Pienentää vaan hieman ruoka annostaan niin eiköhän se ole se paras keino

Kyllä se silloin toimii sekin JOS kalorit pysyy siinä 1000-1100 päivässä.
        Ei toimi ainakaan minulla.Minun pitää jättää pois aivan kaikki ateriat että kalorit pysyy noissa lukemissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se silloin toimii sekin JOS kalorit pysyy siinä 1000-1100 päivässä.
        Ei toimi ainakaan minulla.Minun pitää jättää pois aivan kaikki ateriat että kalorit pysyy noissa lukemissa.

Ei vähäkalorisella dieetillä voi syödä mitään ruoka- annoksia koska vaikka ruoka olisi vähäkalorista ja terveellistä kaloreita tulee VÄHINTÄÄN 800 kal ateria kun laskee mukaan vähäkalorisen jälkiruoan 😳

• Anonyymi

Laitan tähän aiemmin postaamani Dr Nowzaradanin dieetin. On aika tiukka, mutta jos tällä lähtee vuodepotilaalta 55 kg kuukaudessa niin onhan se tehokas, mutta vaatii melkoisen lähtöpainon. Mutta jos haluaa kokeilla vähäenergistä (ja lyhytkestoista) laihdutusta niin tämä ei ainakaan henkeä vie:

https://aijaa.com/n7t0TD

Tämä on itse kokeiltu aiemmin, ja löytyy täältä tunnelmia ja kokemuksia asiasta:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16834120/dr--nowzaradanin-dieetti

T kn

• Anonyymi
      UUSI

Tämä on siis vielä aivan normaalia laihduttamista.
      Ei tässä ole siis kyse mistään kitudietistä.KOSKA kalorit on kuitenkin 1100 päivässä.
      Kitudieteissä ne on vain 600

• Anonyymi
        UUSI

Sulla ei ole mikään normaalia. Ei ole normaalia että alipainoinen laihduttaa. Ei ole normaalia syödä kiloittain sokeria viikossa ainoana energianlähteenä. Ei ihme että aivot ei toimi.

• Anonyymi
        UUSI

"Kitudieteissä ne on vain 600"

Sinäkö nämä määrittelet?

• Anonyymi
      UUSI

Tärkeintä ovat proteesit, kuten eläin ja kasvi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe