Auttaisiko se sitten sinua?
Haluatko että teen päätöksen?
19
429
Vastaukset
- Anonyymi
onko tuo kysymysmeerkki jortenkin weeiryisen helppo painaa kun kysymyksiä on aika monia aina.
- Anonyymi
jijwukw3o boooaukka öktyóygwkubrq jqbrqoöör5ö jötrrö3b fqub,,, hiihtoakin ruijot3ll3wwq niin Juha Mietaan lempijoululsahjwa olisi ke4inobagina..
- Anonyymi
Etkö ole muka tehnyt jo?
- Anonyymi
Minä olen jo tehnyt sen, eikä varmasti jäänyt kenellekään epäselväksi.
- Anonyymi
Tiedätkö, mitä asia koskee? Aborttia?
- Anonyymi
maswnrunwewn nåäköinwn joku käcwlijä, wi awnrään joku Aear Was Walkwee-kävelijä-robotti, kun niin... mitähän tapahruu puku kuin Pwllw Miljoonalla.
asyelee menemään.. - Anonyymi
Alun loppu vai lopun alku?
- Anonyymi
Niin juuri.
- Anonyymi
Saat tehdä omat päätökset mitä ne sitten ovatkaan. Minä taas tottunut toimimaan, ettei tule huteja valintoja.
- Anonyymi
Aina miettinyt, onko hyviä päätöksiä hyvä tai helppo tehdä vatsa kylläisenä vai nälkäisenä?
Jokainen tekee omat päätöksensä.
No ilman muuta jos siitä apua on jollekulle
- Anonyymi
Älä päätä! Jahkaillaan. Jahkailu on mukavampaa.
- Anonyymi
Kieltämättä.
- Anonyymi
Roikutellaan kaikki yhdessä. Olen jo alkanut löytämään tästä positiivisiä puolia. Ei mitään tarvitse päättää eikä aloittaa.
- Anonyymi
Se on niin ja näin auttaisiko. Katsos kun päätöstään voi joutua katumaan.
- Anonyymi
Minkä päätöksen? Sitä ennen sinun pitää kertoa minulle paljon asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä päätöksen? Sitä ennen sinun pitää kertoa minulle paljon asioita.
Eikun siis tuolld ap:lle vastasin.
- Anonyymi
Tottakai haluan! Tee päätöksesi jos olet tosissasi kiinnostunut ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003557
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413163- 2212729
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382309- 351636
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241466Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411456- 141341
- 131279
- 221261