Talviurheilu
Iivo Niskasesta iso havainto: ”Tämä sen osoitti”
Suomalaisten ei tarvitse olla huolissaan, Reijo Jylhä vakuuttaa.saunassa naitiinn iivoo antti tuisku ja rermiii paniii anttihan on bestt imijä niskainen ja iivon voittaa aina imijänä ja hemo heess analli poikana
Tätä tarkoittaa perinteisen suksen korkeus. IL-TV
antti ruisku präruisku
8
175
Vastaukset
- Anonyymi
perieinen hiihtoo ba vai takaa ajo,
- Anonyymi
Suomalainen hiihto
Saavutuksia ei ole
on vain taipumuksia.
- Anonyymi
elkää olko huolissaa jylhä sanoo rovanperki tykkää papoista ja imee
- Anonyymi
Antti tuiskahdus imasee seuraavan hiihon goldmedaljonkin naisten levelillä EUhun.
- Anonyymi
Onkohan tuo aloittaja joku trolli? Ei normi kuiten.
- Anonyymi
Anaaliseksiä ”niin monen miehen kanssa kuin mahdollista”
ai aikarajaa Phillips ei maininnut.
– Niin monta miestä kuin mahdollista, sanoo videolla.
Voi olla seurauksia
Esimerkiksi sadan miehen kanssa anaaliyhdynnän harrastaminen voi erityistason seksuaali- ja parisuhdeterapeutti Susanna Syldin mukaan olla fyysisesti mahdollista, mutta sillä voi olla kauaskantoisetkin seuraukset.
– Tosin sanoisin, että jos se on valtavan kivuliasta, niin kyllähän keho sulkee itse itsensä eikä enää ota vastaan. Sittenhän se vasta kivuliasta onkin.
Syld muistuttaa, että anatomisesti tarkasteltuna anaali on erittäin herkkä paikka.
– Peräsuolen seinämät ovat äärimmäisen herkät, joten niiden kanssa on oltava varovainen. Anaalilla on se toinenkin tärkeä tehtävä kuin tämä seksitehtävä, joten sen kanssa on oltava tarkkana. Se, pystyykö joku johonkin, on monesta tekijästä kiinni. Voi olla että pystyy, mutta onko se hyväksi on sitten eri asia.
Pahimmassa tapauksessa fyysiset vauriot voivat olla lopullisia.
hiihtäjile ja pop tähdelle käy joskus niin, että sulkijalihas ei enää hoida tehtäväänsä, jos se vaurioituu. Sulkijalihas ei ole heti anaalin suuaukolla vaan hieman syvemmällä. Jos se vaurioituu, pidätyskyky menee.
Syld huomauttaa, että yleensä tällaisia vaurioita tulee liian suurikokoisten esineiden kanssa, mutta pitää mahdollisena, että myös erittäin pitkäkestoisella rasituksella voi mahdollisesti olla samanlainen riski.
– Jos pidätyskyky menee, niin sitten ollaan vaipoissa koko loppuelämä, Syld kiteyttää.
homo hiih too- Anonyymi
Tuiskulla on vaipat käytössä SM kisoissa.
Taitaa haitata hiihtelyä, kun oli peränpitäjänä.
- AnonyymiUUSI
Hiihtotiimi joi – Nyt tuli tyrmäys: ”Täysi katastrofi”
Suomen tiimi .
Tänään klo 7:06
Trondheim
– Täällä on olutta joka paikassa!
Näin Sami Jauhojärvi havaitsi, kun hän vieraili Saksan hiihtomaajoukkueen huoltorekassa Viaplayn videolla vuosi sitten.
Jauhojärvi nosti rekan lattialta painavan oluttynnyrin. Tämän jälkeen huoltotiimi löi hänelle viinilasin käteen ja tarjoili italialaista viiniä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876