On päästä eroon Suomi24:stä.
Tämän hetkinen tavoitteeni
18
291
Vastaukset
Sama tavoite ois mullakin.......
😔😪😐- Anonyymi
Itse en koskaan laadi tavoitteita liian korkealle, koska epäonnistuminen niissä tuntuu jälkeenpäin todella pahalta? Oma mieli on helpompi pahentaa myös syömällä ruokaa, jota inhoaa yli kaiken. Jonka kanssa takuu varma pettymys (siskonmakkara/ koiranmakkara).
- Anonyymi
Miksi ihmeessä, en minä ainakaan. Täällä on mukava piipahtaa pari kertaa päivässä, lukea ja ottaa kantaa aloituksiin jos on jotain sanottavaa. Omia aloituksia teen harvoin. Avartaa ne eri aiheet.
- Anonyymi
Sulla ei ehkä ole samanlaista riippuvuussuhdetta tänne kuin noilla kahdella.
Samaa mieltä. Mukava välillä keskustella muistakin aiheista, kun pelkästään työasioista. Jää aika yksipuoliseksi maailmankuva muuten. Mullakin on suuri tarve jakaa kokemuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ehkä ole samanlaista riippuvuussuhdetta tänne kuin noilla kahdella.
" Kun Noilla kahdella "
😅
Miten se on riippuvuussuhde
jos käyn täällä ihan niiku säkin käyt?
Sen myönnän et oli joku sellanen viel vuos sitte...
- Anonyymi
Suomi24:llä on sama tavoite sun suhteen.
- Anonyymi
joku juyyu niin prelijuyyu niin vähän tuli mieleen samantyyppinen kun eomsanriikkaa joku Leisuee Suir *Laeey areloadcddxen
wi SIIS SWELLAINWN EERIJURTRU - Anonyymi
Ei kannata teeskennellä, se antaa valheellisen kuvan.
Vilma
Veni vidi vici Sama kun sanoisi olevansa koukussa navan kaiveluun.
- Anonyymi
Habboon olin joskus yhtä koukussa ja Irc-galleriaan. Facebookiin olen edelleen.
- Anonyymi
Näköjään pitää ponnistella vielä vähän kovemmin.
- Anonyymi
Palsta on POP ja pysyy.Tuleminen on vapaaehtoista. Tämä on keskustelijoiden yhteinen olohuone, johon olet tervetullut sellaisena kuin olet. Tietynlaisen pelin hengen taitoa tarvitaan. Mielipiteiden kirjavuus, totiset torvensoittajat, känkkäränkkäpäivät ,omien asioidensa hölöttäjät,huumorilla varustetut velikullat , se on siinä. Ota tai jätä.
Ei muuta kuin kuin eropaperit vetämään. Ehtojakaan ei liittymisessä ole ollut että mukaan saat sen mitä olet tuonutkin. Puolen vuoden harkinta-aika 🙂
- Anonyymi
Ei saa noin tylysti sanoa, miten se on 😅 Täytyy sanoa:
"Älä välitä, kyllä sinä vielä varmasti saat paljon paremman palstan jostakin toisesta!".
Voi kulta, jaksuhalit!
Siin on kaikki eväät ja niillä tultava toimeen :)
- Anonyymi
"pitää päästä eroon S24:stä"
Bannia vaan kaikille.
Jos tänne jotain omia kirjoittelee, huomaa, että joku toinenkin täällä itsekseen jupisee.
On se prkle kumma, ettei täällä saa rauhassa kirjoitella. - Anonyymi
Hyvä, vaikka sait runonkin tissimieheltä.
Aitoa puhetta ei voi estää. Onnea matkaan. - Anonyymi
Eiköhän se onnistu, jos oikein kovasti yrittää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003507
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413163- 2212719
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382299- 351636
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241466Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446- 141341
- 131279
- 221261