Piti oikein miettiä, että mikä olen nykysin

Anonyymi-ap

Enhän minä enään voi olla HULI VILI HURTTA enkä TURJAKE, koska POLIISIT tekivät minusta HÄKKI-LINNUN.
Äitini puolen mummo kutsui minua pikku-linnuksi, koska hän itse opetti minut siihen että jos minä en syö niin mummo syöttää minut. Hän sanoi minulle, että " Suu auki täältä tulee pikku-linnulle ruokaa."
En minä ollut sokeri/pulla-hiiri vaan pojat olivat, mutta minä olin kyllä yleensä käynyt pulla/kakku-lautaselta syömässä pullista/kakuista vain ne mitkä minusta oli hyviä ja jättänyt loput syömättä.
Minä sain undulaatin poikasen jonka kanssa minä olen leikkinyt kotona, kun sisko on ollut vauva. Minä olen sentään ollut niin fiksu, että olen minä olen kutsunut siskoni " Vinku-Iitaksi" ja sanonut, että: Tuon Vinku-Iitan joutaa antaa pois, koska se vinkuu niin että minulla käy korviin.
Minä en saanut vinkua niin minä opetin undultaalle, että " Vinguppa näin YHY YHY YY!"
Isän kanssa minä olen sentään ollut niin hyvä kaveri lapsena, että hänen työkaverilta me ollaan käyty hakemassa se undulaatti. Isä on hän joka opetti minulle, että undulaatti oppii temppuja ja minun pitää sanoa sille toistaa mitä sen pitää oppia sanomaan.
Ei vanhemmat ole kieltäneet, koska heistä on ollut HAUSKAA kuunnella kun minä opetan linnulle, että vinkuu niin, kun VINKU-IITA.
Minä olen mummolassa, kun lintu oli vinkunut niin, kun VINKU-IITA siskoni joka oli nukkunut. Lintu on tietenkin vinkunut ikävissään, koska minä en ole ollut kotona.
Se jäi mummolle hoitoon, kun minä olin lähtenyt Suomeen lomalle ensimmäisen kerran ja vanhemmat tulivat minun jälkeen.
Lintu on tietenkin ikävissään vinkunut minun perään ja he ovat päättäneet, että lintu pitää hävittää koska se alkaa vinkumaan, kun minä lähden. Minä olisin kyllä linnun ottanut joka paikkaan mukaan, mutta kyllä olis TUULEN mukana kadonnut minultakin.
Mummo antoi tilalle 2 valkoista hiirtä ja minä tietenkin leikin niiden kanssa ja minä olen suuttunut niille, koska ne ovat purreet minua ja minä olen sentään nostanut ne häkistä pois ja käskenyt painua muualle, koska minä en noiden tyhmien hiirien kaveri ole.
Minä sain kissan pennun tuon jälkeen ja minä nostin sen parvekkeen ovesta ulos, koska se raapi minua. Sitä minun piti lähteä hakemaan ja minä olin löytänyt sen ja isä oli neuvonut mitä pitää tehdä niin minä saan sen kissan kiinni. Siskoni Vinku-Iita ampas paikalle ja huusi: KISSA ON TUOLLA!
Minä olin saamassa just kiinni niin se kissa lähti karkuun uudestaan.
Isä sanoi minulle, kun minä kerroin miten kävi, että: Et sinä saa kissaa kiinni, koska sehän pelkää siskoas joka huutaa.

Häkki-linnusta tulee FENIX -LINTU joka POLTTAA KAIKKI JA LUO TUHKASTA TAIVAAN, mutta TOKI FENIX-LINNUN VOI RENGASTA myös, mutta se voi edelleen lentää VAPAUTEEN jos RENGASTAJA EI OSAA KOHDELLA LINTUA OIKEIN.

En minä kyllä tiedä kuka minua yrittää saada RENGASTETTUA, mutta hänen täytyy olla joku joka on saanut minut kiinni ja hän on jostain syystä joutunut päästämään irti.

5

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä POLKASEN EDELTÄ eli POLTAN KAIKEN JA HÄN AMPUU ITSENSÄ MINUN PERÄÄN.
      Teoriassa hän voisi kyllä syödä minut jos oltais molemmat ELÄIMIÄ, mutta ei hän syö koska HÄN VOI MENETTÄÄ NÄKÖNSÄ.
      Minä olen FENIX-LINTU tuossa vaiheessa ja minä nokin hänen silmänsä ja hän elää lopun ikäänsä SOKEANA. Ei hän pääse IRTI MINUSTA IKINÄ ja hän elää hyvin yksinäistä ELÄMÄÄ, koska EI KUKAAN JAKSA KUUNNELLA HÄNTÄ.
      Ei he jaksa kuunnella häntä vaikka hän ei ampuisi perään, koska hän sanoo: Minä olisin ihan varmasti hänen kanssa jos EI OLISI TARVINNUT LÖYSTÄÄ IRTI, KOSKA MINÄ SAIN HÄNET SYÖMÄÄN KÄDESTÄ.
      Tilanne voi olla sama myös jos HÄN ALKAA SYÖMÄÄN MINUA JA minä NOKIN HÄNEN SILMÄT. Kuka jaksaa kuunnella sokean valitusta joka sanoo " VITTU LINTU NOKKI MINUN SILMÄT JA TEKI MINUSTA SOKEAN. HÄN ON VIELÄ VIIMEINEN JONKA MUISTAN NÄHNEENI, KUN NÄKÖ LÄHTI!"
      Edes minä en tiedä miltä minä näytän, kun suutun mutta minä tiedän, että exäillä ainakin vitutti aina kun suutuin ja meillä oli vielä LAPSET KOTONA.
      Minä telkesin itseni aluksi MAKUHUONEESEEN ja junttasin kaikki mahdolliset tavarat oven eteen ja toinen huusi oven takana, että: AUKASE OVI NIIN SOVITAAN!
      Minä huusin takasin, että: SOVI YKSINÄS KERTA SINÄHÄN ALOITIT!
      Ei exä päästänyt minua vaan hän KAATOI minut keittiön lattialle ja lapset tulivat katsomaan, että mitä siellä oikein tapahtuu koska ryminä kuuluu.
      En minä tuolloinkaan nähnyt miltä minä näytin, mutta hän halusi tuon jälkeen puhua tunteista.
      Minä olin kyllä tuon jälkeen näyttänyt hänelle tunteet vetämällä TURPAAN ja sanoin hänelle, että: Anna olla viimeinen kerta, kun minuun käyt käsiksi!
      Minä olin kertonut hänelle, että minä olen eronnut koska miehet ovat olleet väkivaltaisia minun kohtaan ja he ovat jättäneet minut rauhaan, koska he olisivat joutuneet itse vankilaan jos olisivat jatkaneet.

Hän löi minua ja ei meidän välinen sopimus kuulunut hänen nykyiselle vaimolleen joka tunki itsensä meidän suhteeseen väkisin.
      Hän alkoi esittämään exää, koska hän istui minua vastapäätä kun exä löi minua ihan typerästä asiasta.
      Minä olisin tuon voinut vielä antaa anteeksi, mutta en kyllä enään sitä että hän vielä nussi minun työkaverin kanssa ja joka TEKI MINUSTA RIKOLLISEN ESIINTYMÄLLÄ Facebookissa minun exän.
      Hän seisoi minun oven takana yöllä ja minä sanoin, että: Minä soitan poliisit jos et katoa siitä oven takaa nyt. Sinä voit tulla SELVINPÄIN PUHUMAAN MINUN KANSSA, mutta YÖLLÄ ET KYLLÄ TÄNNE TULE RIITOJA SELVITTÄMÄÄN, KUN LAPSET NUKKUU!

Minä kehotin hakemaan LÄHESTYSKIELTOA niin PYSYY POISSA MINUN OVEN TAKAA!
      Minä sanoin, että: ET KAI SINÄ SENTÄÄN LÄHEISRIIPPUVAINEN ELI NARISTI OLE JOKA ROIKKUU MINUSSA JA TUHOAA MINUT.
      Minä sain tietää, että VEDÄN LÄHEISRIIPPUVAISIA PUOLEENI JA HEIDÄN KANSSA MINULLA TULEE AINA RIITAA, KOSKA HE NÄKEVÄT MINUSSA ITSENSÄ.

• Anonyymi

Minä menen exän kanssa PERHETERAPIAAN vaikka hän oli ilmoittanut, että hän ei tule.
        Minä sanoin ovella, että: Mitähän vittua sinä täällä norkoilet, koska minä ilmoitin että menen yksin ja minä olen vaihtanut sen ajan niin minä voin keskustella omista asioista.
        Minä VAIN HALUSIN TIETÄÄ, ETTÄ MIKÄ VIKA MINUSSA ON KOSKA AINA TULEE LASTEN ISIEN KANSSA RIITAA, KUN SYNTYY LAPSI JA PERHE HELVETTI ALKAA. MINÄ OLEN ERONNUT AINA, KUN LAPSI ON OLLUT NOIN 2 VUOTIAS.
        Minä olen eronnut, koska me ei olla muuta tehty kun RIIDELTY. Minä olin ensin sitä mieltä, että KYLLÄ MINÄ LAPSEN VUOKSI VOIN KÄRSIÄ.
        Minä aloin ensimmäisessä avioliitossa pikku hiljaa miettimään sekä katsomaan suhdetta toisella tavalla ja minä sanoin joka aamu hiljaa mielessäni, että " MINÄ EN KYLLÄ TÄHÄN PASKAAN JÄÄ!"
        Minä sain turpaan, kun miehen serkku oli kysynyt häneltä, kun oli lähtenyt ruokatunnilta kotoa : JOKO VAIMOS ON HERÄNNYT?
        Olin kuulemma herännyt ja miehen serkku kävi kysymässä minulta, että voisko hänen tyttö meille leikkimään meidän lapsen kanssa.
        Mies tuli illalla päissään kotia ja minä sain kuulla, että minulla oli suhde hänen serkkunsa kanssa ja minä yritin sanoa, että hän toi lapsen meille leikkimään. Sen jälkeen kävi joku kysymässä häntä kotoa, koska hänen piti joku kone/kuorma-auto kuntoon ja hän haki miestä ja minä sanoin, että hän on varmaan Xxxxx jossain.
        Minä sain taas kuulla, että minulla oli suhde ja TURPAAN TULI vaikka minä sanoin, että: EI OLE VAAN HÄN HAKI SINUA NIIN SAA KONEEN/AUTONSA KUNTOON NIIN PÄÄSEE AAMULLA TÖIHIN.
        Hänen työnantaja ei TEHNYT ILLALLA TÖITÄ JA KYLLÄ KUKA VAAN TUOSSA TILANTEESSA HAKEE KÄSIINSÄ SELLAISEN JOKA OSAA VAIHTAA OSAN NIIN HÄN PÄÄSEE AAMULLA TÖIHIN. Hän oli joutunut jo odottamaan sitä osaa ja oli tullut illalla.
        Minä sain TURPAAN JA PÄÄTIN, että MINÄ EN OTA AUTO/KONEMIESTEN TAKIA ENÄÄN TURPAAN, KOSKA EI HE MINUA ELÄTÄ EIVÄTKÄ MAKSA MINULLE MITÄÄN.
        Minä kävin töissä ja en minä ollut RIIPPUVAINEN MIEHENI TILEISTÄ. Meillä oli omat rahat molemmilla ja he maksoivat MIEHELLE JA MINÄ SAIN KIITOKSENA VAIMONA TURPAAN JA EI MIEHELLÄ OLIS OLLUT VARAA EDES MAKSAA MINULLE KORVAUKSIA.
        HÄN ALOITTI TUON ROVANIEMELLÄ JA MINÄ JOUDUIN MENEMÄÄN POLIISIEN KANSSA KOTIA, KOSKA HÄN OLI SITONUT OVET KIINNI NIIN MINÄ EN PÄÄSSYT SISÄLLE.
        Poliisit kysyvät, että: Pitäskö mies viedä putkaan?
        Minä sanoin, että: Ei tarvi koska hän on sammunut ja ei hän tee mitään.
        Poliisit lähti ja minä menin nukkumaan niin mies heräs ja minä sain TURPAAN KUNNOLLA.
        Hän pyysi anteeksi selvinpäin, mutta hänellä oli RASKAANKALUSTON ASENTAJA ja hän teki silloinkin PITKÄÄ PÄIVÄÄ.
        En minä ollut töissä vaan mies antoi minulle rahaa jos tarvin, mutta minun isäni puolen mummo oli kysellyt mitä minä teen Rovaniemellä.
        Hän oli sanonut, että: Sano, että menee työvoimatoimistoon niin pääsee töihin.
        Minä kävin mummolle kertomassa itse, että: Minä olen Rovaniemen kaupungilla toimisto apulaisen.
        Ei hän kertonut minulle, että hän sairastaa syöpää ja hän ei elää pitkään enään. Minä olin saanut vahingossa kuulla, että toisella mummolla oli syöpä ja minä sanoin hänelle, että: Ei se minua haittaa, koska olet minun mummo.
        Äitini puolen mummo oli mummo jonka kanssa minä halailin ja istuin hänen sylissä vielä 12vuotiaanakin ja sanoin, että: KYLLÄ SINÄ JAKSAT PITÄÄ MINUA SYLISSÄ.
        Minä annoin hänelle pusuja ja sanoin, että: Olet niin KOVA MUMMO ja IVALON MUMMO ON PEHMEÄ MUMMO.
        Mummoni alkoi nauramaan ja sanoi minulle, että minun pitää mennä Ivalon mummon syliin ja sanoa hänelle myös samalla tavalla.
        Äitini puolen mummo sanoi minulle aina,että; Saaterin natiainen sinulle ei voi edes suuttua.
        Ivalon mummo sanoi minulle, kun minä sanoin hänelle: Mummo minä tulen sinun syliin istumaan.
        Hän sanoi, että; Et sinä mahdu, koska oot niin iso tyttö.
        Minä sanoin, että: Kyllä minä mahdun joten älä yritä huijata minua.
        Minä menin mummon syliin ja otin häntä kaulasta kiinni ja annoin pusun poskelle sekä sanoin niin, kuin toinen mummo pyytänyt sanomaan myös hänelle. Minä sanoin Ivalon mummolle, että: Sinä olet PEHMEÄ MUMMO ja RUOTSIN MUMMO ON KOVA MUMMO ja minä olen sanonut jo hänelle ja hän pyysi kertomaan sinulle!
        Ivalon mummo alko nauramaan ja sanoi minulle, että: Perkeleen penikka ja ei sinulle voi edes suuttua.
        Minä sanoin, että: Ruotsin mummo sano noin kanssa.
        Ivalon mummo kertoi minulle, että toinen mummo oli kuollut. Minä olin helpottunut, koska minä tiesin että hänellä oli syöpä ja hän oli välillä kipeä.
        Totta kai minä NAUROIN, koska sama mummo oli sanonut, että: Kaikista KUOLLEISTA jotka minä tunnen tulee minun SUOJELUSENKELEITÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä menen exän kanssa PERHETERAPIAAN vaikka hän oli ilmoittanut, että hän ei tule.
        Minä sanoin ovella, että: Mitähän vittua sinä täällä norkoilet, koska minä ilmoitin että menen yksin ja minä olen vaihtanut sen ajan niin minä voin keskustella omista asioista.
        Minä VAIN HALUSIN TIETÄÄ, ETTÄ MIKÄ VIKA MINUSSA ON KOSKA AINA TULEE LASTEN ISIEN KANSSA RIITAA, KUN SYNTYY LAPSI JA PERHE HELVETTI ALKAA. MINÄ OLEN ERONNUT AINA, KUN LAPSI ON OLLUT NOIN 2 VUOTIAS.
        Minä olen eronnut, koska me ei olla muuta tehty kun RIIDELTY. Minä olin ensin sitä mieltä, että KYLLÄ MINÄ LAPSEN VUOKSI VOIN KÄRSIÄ.
        Minä aloin ensimmäisessä avioliitossa pikku hiljaa miettimään sekä katsomaan suhdetta toisella tavalla ja minä sanoin joka aamu hiljaa mielessäni, että " MINÄ EN KYLLÄ TÄHÄN PASKAAN JÄÄ!"
        Minä sain turpaan, kun miehen serkku oli kysynyt häneltä, kun oli lähtenyt ruokatunnilta kotoa : JOKO VAIMOS ON HERÄNNYT?
        Olin kuulemma herännyt ja miehen serkku kävi kysymässä minulta, että voisko hänen tyttö meille leikkimään meidän lapsen kanssa.
        Mies tuli illalla päissään kotia ja minä sain kuulla, että minulla oli suhde hänen serkkunsa kanssa ja minä yritin sanoa, että hän toi lapsen meille leikkimään. Sen jälkeen kävi joku kysymässä häntä kotoa, koska hänen piti joku kone/kuorma-auto kuntoon ja hän haki miestä ja minä sanoin, että hän on varmaan Xxxxx jossain.
        Minä sain taas kuulla, että minulla oli suhde ja TURPAAN TULI vaikka minä sanoin, että: EI OLE VAAN HÄN HAKI SINUA NIIN SAA KONEEN/AUTONSA KUNTOON NIIN PÄÄSEE AAMULLA TÖIHIN.
        Hänen työnantaja ei TEHNYT ILLALLA TÖITÄ JA KYLLÄ KUKA VAAN TUOSSA TILANTEESSA HAKEE KÄSIINSÄ SELLAISEN JOKA OSAA VAIHTAA OSAN NIIN HÄN PÄÄSEE AAMULLA TÖIHIN. Hän oli joutunut jo odottamaan sitä osaa ja oli tullut illalla.
        Minä sain TURPAAN JA PÄÄTIN, että MINÄ EN OTA AUTO/KONEMIESTEN TAKIA ENÄÄN TURPAAN, KOSKA EI HE MINUA ELÄTÄ EIVÄTKÄ MAKSA MINULLE MITÄÄN.
        Minä kävin töissä ja en minä ollut RIIPPUVAINEN MIEHENI TILEISTÄ. Meillä oli omat rahat molemmilla ja he maksoivat MIEHELLE JA MINÄ SAIN KIITOKSENA VAIMONA TURPAAN JA EI MIEHELLÄ OLIS OLLUT VARAA EDES MAKSAA MINULLE KORVAUKSIA.
        HÄN ALOITTI TUON ROVANIEMELLÄ JA MINÄ JOUDUIN MENEMÄÄN POLIISIEN KANSSA KOTIA, KOSKA HÄN OLI SITONUT OVET KIINNI NIIN MINÄ EN PÄÄSSYT SISÄLLE.
        Poliisit kysyvät, että: Pitäskö mies viedä putkaan?
        Minä sanoin, että: Ei tarvi koska hän on sammunut ja ei hän tee mitään.
        Poliisit lähti ja minä menin nukkumaan niin mies heräs ja minä sain TURPAAN KUNNOLLA.
        Hän pyysi anteeksi selvinpäin, mutta hänellä oli RASKAANKALUSTON ASENTAJA ja hän teki silloinkin PITKÄÄ PÄIVÄÄ.
        En minä ollut töissä vaan mies antoi minulle rahaa jos tarvin, mutta minun isäni puolen mummo oli kysellyt mitä minä teen Rovaniemellä.
        Hän oli sanonut, että: Sano, että menee työvoimatoimistoon niin pääsee töihin.
        Minä kävin mummolle kertomassa itse, että: Minä olen Rovaniemen kaupungilla toimisto apulaisen.
        Ei hän kertonut minulle, että hän sairastaa syöpää ja hän ei elää pitkään enään. Minä olin saanut vahingossa kuulla, että toisella mummolla oli syöpä ja minä sanoin hänelle, että: Ei se minua haittaa, koska olet minun mummo.
        Äitini puolen mummo oli mummo jonka kanssa minä halailin ja istuin hänen sylissä vielä 12vuotiaanakin ja sanoin, että: KYLLÄ SINÄ JAKSAT PITÄÄ MINUA SYLISSÄ.
        Minä annoin hänelle pusuja ja sanoin, että: Olet niin KOVA MUMMO ja IVALON MUMMO ON PEHMEÄ MUMMO.
        Mummoni alkoi nauramaan ja sanoi minulle, että minun pitää mennä Ivalon mummon syliin ja sanoa hänelle myös samalla tavalla.
        Äitini puolen mummo sanoi minulle aina,että; Saaterin natiainen sinulle ei voi edes suuttua.
        Ivalon mummo sanoi minulle, kun minä sanoin hänelle: Mummo minä tulen sinun syliin istumaan.
        Hän sanoi, että; Et sinä mahdu, koska oot niin iso tyttö.
        Minä sanoin, että: Kyllä minä mahdun joten älä yritä huijata minua.
        Minä menin mummon syliin ja otin häntä kaulasta kiinni ja annoin pusun poskelle sekä sanoin niin, kuin toinen mummo pyytänyt sanomaan myös hänelle. Minä sanoin Ivalon mummolle, että: Sinä olet PEHMEÄ MUMMO ja RUOTSIN MUMMO ON KOVA MUMMO ja minä olen sanonut jo hänelle ja hän pyysi kertomaan sinulle!
        Ivalon mummo alko nauramaan ja sanoi minulle, että: Perkeleen penikka ja ei sinulle voi edes suuttua.
        Minä sanoin, että: Ruotsin mummo sano noin kanssa.
        Ivalon mummo kertoi minulle, että toinen mummo oli kuollut. Minä olin helpottunut, koska minä tiesin että hänellä oli syöpä ja hän oli välillä kipeä.
        Totta kai minä NAUROIN, koska sama mummo oli sanonut, että: Kaikista KUOLLEISTA jotka minä tunnen tulee minun SUOJELUSENKELEITÄ.

Minä lähdin Ivalon mummon siunaustilaisuudesta kesken kaiken itkun kanssa pois. Ortodoksi hautajissa piti käydä hyvästelemässä mummo toiseen kertaan eli kiertää arkku joka oli auki.
        Minä olin, että minä näin hänet ja käännyin jonosta sekä painelin kesken tilaisuuden kirkosta ulos. Minä en pystynyt muuta tekemään, kuin itkemään ja minä sain itkuni itkettää niin toiset tuli perästä ja lähdettiin hautausmaalle ja AUTOSSA POLTETTIIN SAATTUEESSA MUMMON KUNNIAKSI TUPAKKAA.
        Minä menin tuon jälkeen käymään mummolassa niin isäni puolen vaari tuli eteiseen ja hän haukkui minut sanomalla : KEHTASITKIN VIELÄ TULLA MUMMON HAUTAJAISIIN TIINENÄ!
        Minä en ollut raskaana, mutta asuin kyllä avoliitossa ja oltiin menty kihloihin. Minä olin kotona vanhempieni luona, kun mummo tuli käymään meillä ja hän sanoi, että: Minä kuulin, että olet mennyt kihloihin.
        Sain tietenkin RAHAA sen kahviastiaston lisäksi joka jäi maailmalle, mutta SOPIMUS OLI, että EN HAJOTA SITÄ MUNAA JONKA MUMMO ANTOI MINULLE JA HÄN SANOI, ETTÄ: ET SINÄ TÄTÄ TARVI ETKÄ TEE TÄLLÄ MITÄÄN!
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: MINÄ HALUAN SEN KUITENKIN JA EN MINÄ SITÄ RIKO!
        Minä olisin ihan varmasti saanut PALJON HIENOMMANKIN MUNAN, koska mummolla oli niitä HIENOJA TSAARIN AIKAISIA MUNIA MYÖS KIRJAHYLLYSSÄ.
        SUVUN MUNAROSVOT OVAT KYLLÄ NUO MUMMON MUNAT VIENEET!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lähdin Ivalon mummon siunaustilaisuudesta kesken kaiken itkun kanssa pois. Ortodoksi hautajissa piti käydä hyvästelemässä mummo toiseen kertaan eli kiertää arkku joka oli auki.
        Minä olin, että minä näin hänet ja käännyin jonosta sekä painelin kesken tilaisuuden kirkosta ulos. Minä en pystynyt muuta tekemään, kuin itkemään ja minä sain itkuni itkettää niin toiset tuli perästä ja lähdettiin hautausmaalle ja AUTOSSA POLTETTIIN SAATTUEESSA MUMMON KUNNIAKSI TUPAKKAA.
        Minä menin tuon jälkeen käymään mummolassa niin isäni puolen vaari tuli eteiseen ja hän haukkui minut sanomalla : KEHTASITKIN VIELÄ TULLA MUMMON HAUTAJAISIIN TIINENÄ!
        Minä en ollut raskaana, mutta asuin kyllä avoliitossa ja oltiin menty kihloihin. Minä olin kotona vanhempieni luona, kun mummo tuli käymään meillä ja hän sanoi, että: Minä kuulin, että olet mennyt kihloihin.
        Sain tietenkin RAHAA sen kahviastiaston lisäksi joka jäi maailmalle, mutta SOPIMUS OLI, että EN HAJOTA SITÄ MUNAA JONKA MUMMO ANTOI MINULLE JA HÄN SANOI, ETTÄ: ET SINÄ TÄTÄ TARVI ETKÄ TEE TÄLLÄ MITÄÄN!
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: MINÄ HALUAN SEN KUITENKIN JA EN MINÄ SITÄ RIKO!
        Minä olisin ihan varmasti saanut PALJON HIENOMMANKIN MUNAN, koska mummolla oli niitä HIENOJA TSAARIN AIKAISIA MUNIA MYÖS KIRJAHYLLYSSÄ.
        SUVUN MUNAROSVOT OVAT KYLLÄ NUO MUMMON MUNAT VIENEET!

Mikä se semmonen FENIX-LINTU on joka SUOMESSA HAUTOO VENÄJÄ MUNIA?
        Mummo sentään ANTOI MINULLE AIDON SUOMESSA TEHDYN SINI VALKOISEN MUNAN.
        En ainakaan minä ole LÖYTÄNYT VIELÄ TOISTA SAMANLAISTA MUNAA!
        Enkä muutakaan mikä KUULUU SAMAAN SARJAAN.
        On sen verran TAITEELLINEN MUNA, että KOKO SARJA ON PIILOSSA.
        Minä sain sen verran selville, että kyseessä oli SYÖPÄYHDISTYKSELLE LUOTU MUNA JOITA ON ILMEISESTI OLLUT USEAMPI, koska minä möin mummon arpoja ja sanoin aina: Jos voitat niin minä HALUAN TUON MUNAN!
        Kuka noin hyvälle ARPA MYYJÄLLE VOI SUUTTUA!
        Mummo on varmaan joutunut itse ostamaan ne loput arvat, koska hänen olisi pitänyt sanoa toiselle, että: Jos voitat sen munan niin annat sen minun pojan tytölle joka asuu Ruotsissa ja hän tulee lomalla käymään.
        Mummo nauro aina minulle ja sanoi, että: Perkeleen penikka ei sulle voi edes suuttua vaikka mitä teet, koska et sinä ole tehnyt mitään.
        Minä sanoin aina mummolle, kun hän lähti kauppaan ja kysy; Mitä sinä haluat kaupasta niin minä tuon?
        Minä sanoin, että: Tuo viiliä.
        Toi ja minä söin viiliä, koska toiset EI TYKÄNNEET SIITÄ.
        Minä sain syödä sokeria sen viilin kanssa.
        Minä söin kerroksen kerrallaan ja jos joku kävi sekottamassa sokerit viilin sekaan niin minä sanoin: EN SYÖ KOSKA VIILI ON PILALLA.
        En minä vieläkään syö viiliä niin, että SEKOITAN SEN VIILIN PURKISSA.
        Minä SYÖN KERMAT ENSIN JA SEN JÄLKEEN VASTA LISÄÄN MAKUJA JOS SE VIILI EI OLE SEMMOISENAAN HYVÄÄ.

Minun isäni teki Ruotsissa minulle viiliä ja minä kävin KATSOMASSA ONKO VIILIT valmiit.
        Äitini sanoi, että; Sillä on TERÄVÄ KATSE, että VIILEISTÄ KATSOAA KERMAT PÄÄLTÄ, kun TUO PERKELEEN PENIKKA KÄY KATSOMASSA.
        Isä sanoi aina : EI HAITTAA KOSKA MINÄ KYLLÄ VOIN SYÖDÄ!
        Minä tein RAPU ATERIAN ja sain KERRANKIN SYÖDÄ YKSIN RAPUJA ja sanoin vielä, että: OLET NIIN SYÖTÄVÄN SULOINEN, ETTÄ MINÄ KYLLÄ SYÖN SINUT MIELUUMMIN KUIN HEITÄN ROSKIIN!

Sen jälkeen kävin ostamassa meriahvenia ja sanoin kotona, että: On niin KAUNIITA KALOJA, että MINÄ VOISIN VAIKKA PUSSATA NÄIDEN KANSSA.
        Minulle sanottiin, että: LEIKKAA NE PÄÄT POIS ENNEN, KUIN LAITAT NE SAVUSTUMAAN!
        Minä tein ja sanoin, että: Minusta hyvin IKÄVÄÄ, kun PITÄÄ PÄÄ POISTAA KALOILTA JOTKA KATSOO KAUNIISTI SILMIIN SEKÄ SANOVAT SYÖ MINUT JA MINÄ OLEN SYÖTÄVÄN SULOINEN SEKÄ SUUSSA SULAVA JA MINÄ SUORASTAAN HIMOAN PÄÄSTÄ SINUN SISÄLLE, mutta PARASTA ON SE, KUN SYÖT MINUA BRUTAALISTI SORMILLA....

• Anonyymi

Ai ihanko undulaatin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8827
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3479
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2680
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2060
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1757
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe