Arto 777
Tunnettu fyysikko Paul Davies on sanonut:
”𝐄𝐢 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐚 𝐟𝐲𝐬𝐢𝐢𝐤𝐚𝐧 𝐥𝐚𝐤𝐢𝐚, 𝐣𝐨𝐤𝐚 𝐩𝐲𝐬𝐭𝐲𝐢𝐬𝐢 𝐥𝐮𝐨𝐦𝐚𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐚𝐭𝐢𝐨𝐭𝐚 𝐭𝐲𝐡𝐣𝐚̈𝐬𝐭𝐚̈.
Elämän synty elottomista aineista sattumalta ei ole mahdollista myöskään siksi, että ei tunneta fysiikan lakia, joka pystyisi luomaan informaatiota tyhjästä.
Informaatiotutkija Werner Gitt on sanonut:
”𝐄𝐢 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐚 𝐥𝐮𝐨𝐧𝐧𝐨𝐧 𝐥𝐚𝐤𝐢𝐚, 𝐣𝐨𝐧𝐤𝐚 𝐚𝐯𝐮𝐥𝐥𝐚 𝐚𝐢𝐧𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐬𝐢 𝐬𝐲𝐧𝐧𝐲𝐭𝐭𝐚̈𝐚̈ 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐚𝐭𝐢𝐨𝐭𝐚, 𝐞𝐢 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐚 𝐦𝐢𝐭𝐚̈𝐚̈𝐧 𝐟𝐲𝐲𝐬𝐢𝐤𝐚𝐚𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐚 𝐞𝐢𝐤𝐚̈ 𝐚𝐢𝐧𝐞𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚 𝐢𝐥𝐦𝐢𝐨̈𝐭𝐚̈, 𝐣𝐨𝐤𝐚 𝐯𝐨𝐢 𝐭𝐞𝐡𝐝𝐚̈ 𝐭𝐚̈𝐦𝐚̈𝐧."
Elämä on täynnä monimutkaista informaatiota, mutta monimutkaisen informaation ei ole todettu koskaan syntyneen sattumalta, eikä se voikaan syntyä sattumalta, ei tunneta tähän tarvittavaa luonnonlakia. Todisteet kertovat juuri päinvastaista. Muun uskominen on uskoa todisteista välittämättä, kuten evoluutiomallissa täytyisi uskoa. Informaation syntymiseen tarvitaan älykkyyttä ja kaikkivaltias ja kaikkitietävä Raamatun Jumala on luonut elämän informaation. Luomismalli toisin kuin evoluutiomalli sopii yhteen tieteellisten todisteiden kanssa. Myöskään esim. lumihiutaleiden syntyyn vertaamisesta ei ole apua evoluutioon uskoville.
Ei tunneta Fysiikan lakeja
Anonyymi-ap
1
56
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Siirrä tuo uskontopalstalle, tämä ontiedeosasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089