Sykkeiden kyttääminen turhaa

Anonyymi-ap

Sykkeiden kyttääminen on turhaa. Varsinkin alakynnyksen. Mitä korkeammat sykkeet sitä nopeammin kunto paranee ja pienemmät kilometrit riittää. Peruskunto lenkit on turhaa. Pelkkää kehittävää ja palauttavaa, niin peruskuntokin paranee.

15

430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sykkeet kertoo kunnon. Hyvä renki huono isäntä.

• Anonyymi

Juu. eetu olavista mallia. Hän ei sykkeitä kyttäile.

• Anonyymi

Sykkeet pitää rennot ukot mukavuusalueella

• Anonyymi

Taas alkaa sykkeiden kyttääminen ja helteen syyttäminen kun elohopia nousee reilusti yli nollan.

• Anonyymi

En tiedä olenko jotenkin viallinen, mutta juoksu ei ole kevyttä millään sykkeellä. Hidas juoksu laiskoin askelin se vasta raskasta onkin. Ei kehitä. Juoksen pelkästään kehittävää erilaisilla vauhdeilla ja palauttavat kävelen.

• Anonyymi

Juu. Itse vauhtikestävä mutta huonokuntoinen. Pk ei kehitä. Sykkeet nousevat liikaa.

• Anonyymi

En ole koskaan ymmärtänyt, mikä järki pk lenkissä on. Kovempi juoksu kehittää paremmin. 3x reipas kymppi viikossa pääset kovempaan kuntoon kuin 70km pk hölkyttely+kynnystreeni.

• Anonyymi

Pk:lla rennompi höpötellä

• Anonyymi

Pk köpöttely on noloa. Kovat ukot juoksevat vk:ta kaikki lenkit.

• Anonyymi

kun kuntosi kasvaa, juokset pk:ta. Jalat kipeet kovista lenkeistä, pakko köpötellä seuraavana päivänä.

• Anonyymi

mut joskus voi käyvä huonosti kun harrastaa liikuntaa eli voi tulla rytmihäiriöitä ja voi pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan.

• Anonyymi

ai että.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai että.

itselleni kävi niin että liian kova liikunnan yhdistelmä ja turhan niukahko ravinto aiheutti sen että tuli hieman pumppuongelmia mutta omaa tyhmyyttään oli että siitä oltiin vihaisia mulle.

joskus ihan huippu-urheilijoille tulee pumppuongelmia sen sellaisia kuten ylikunto joka ei ole yhteyksissä pumppuongelmiin. Eräällä norjalaisella ampumahiihtäjällä tuli sydänongelmia.

Eräs täällä päin kovasti pyöräilyä ja kävelyä harrastanut kuoli kesken kävelymatkan että ilmeisesti se hänen liikunta meni liian kovaksi ja en tiedä söikö tarpeeksi ruokaa.

Mä ainakin oon toppuuttanut omaa tahtia että liikun nyt vain 10 -15 minuuttia ainoastaan enkä ees joka päivä ja kävelen tosi hitaalla etananvauhdilla kävelylenkkiä ja noin 10 minuuttia ainoastaan vain.

Veikattiin tekussa syyksi ylikuntoa muttei sitä edes tutkittu paremmin että enimmäkseen palloteltiin mua terveyskeskuksessa.

• Anonyymi

Eikös se Threse Jouhaukikin valitellut, että ylipainoiset pömppömahat painaa ohi, kun hän tekee perusreeniä. Vaan onpa kuitenkin maailman menestyneimpiä hiihtäjiä ja juoksijoita.

Älkää montuttako ittiänne.

• Anonyymi

Niin no, totta kai minä kovalla lenkillä juoksen Johaugin ohi, mutta kevyt on mulle kävelyä ja silloin Johaug lentää pömppämahani ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe