On se kyllä oikeesti kumma homma.

Anonyymi-ap

Kaikkien perinteitä ja kulttuureja pitää Inarin kunnassa KUNNIOITTAA JA ARVOSTAA.
Minä olen sentään vielä 100% Suomen Petsamon suomalaisia niin HELVETTI minunko perinne ja kulttuuri on kiertää Suomea niin, kuin olisin AINA EVAKOSSA/PAKOLLINEN ja samaan aikaan Suomeen tulee muista maista evakkoon ihmisiä sekä pakolaisia joita pyritään KOTOUTTAAMAAN.

Kyllä minusta minä olen jo OIKEUTETTU räkyttämään, koska minä olen sentään Suomessa ja ei minulla ollut edes kotia vaan minä asuin isäni vanhempien autotallissa sen aikaa, että mentiin äidin kanssa isäni perässä Ruotsiin jossa isäni paiski töitä niin sai TALO RAHAT TIENATTUA ja minä pääsin ASUMAAN KOTIIN.
Onhan tuo KUNNIANLOUKKAUS palata kylään jossa on syntynyt ja toteuttaa MIEHEN UNELMA ELI RAKENTAA TALON NIIN PERHE SAA KODIN.
Olisi ollut KUNNANJOHTAJA KORHOSELLA AIHETTA ILMOITTAA JO SIINÄ VAIHEESSA, KUN TONTTIA ON HAKENUT, ETTÄ : SINÄ JA MUU PERHE OLETTE TERVETULLEITA, MUTTA VANHIMMAN TYTTÄREN JÄTÄT RUOTSIIN, KOSKA HÄNESTÄ TULEE KOKO KYLÄN JA KUNNAN ONGELMA! HÄN KYLLÄ SOPEUTUU, MUTTA ME TOISET EI SOPEUDUTA MILLÄÄN!

2

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos minä asuisin Ruotsissa tai Norjassa niin minä EN MYÖSKÄÄN LOUKKASI KENENKÄÄN KUNNIOITA VAAN MINÄ SAISIN JATKAA HEIDÄN HAUKKUMISTA VAPAASTI FACEBOOKISSA. JA MINÄ VAAN TULISIN KÄYMÄÄN LOMALLA SUOMESSA JA PALAISIN TAKAISIN RUOTSIIN/NORJAAN, KUN LOMA ON LOPPUNUT. MENISIN FACEBOOKIIN HAUKKUMAAN HEITÄ TAAS.
      Minulla oli FACEBOOKISSA tämmönen kaveri ja joku vielä alkoi haukkumaan häntä.

Kyllä hän oli Utsjoen kunnasta muuttanut Norjaan ja Karigasniemeltä. Minä vaan satuin tuntemaan hänet.
      Hän oli ollut vielä minun yhden exän kanssa samoissa häissä ja minä REVITTELIN niilläkin kuvilla ja ei hän sanonut minulle mitään.

Minä sanoin eräälle naiselle joka haukku häntä, että: KYLLÄ HÄN SAA ILMOITTAA MIELIPITEITÄ, KOSKA HÄN ON SUOMEN KANSAINVÄLINEN JA HÄNELLÄ ON ÄÄNESTYS OIKEUS VAIKKA HÄN ASUUKIN NORJASSA.
      En minä sitä laittanut, että: SUOMELLA JA NORJALLA EI OLE KESKENÄISTÄ LUOVUTUS SOPIMUSTA ELI EI HÄN SAA EDES RIKOSREKISTERIÄ JOKA HÄNTÄ HAITTAISI.
      Hän on työperusteella muuttanut Norjaan ja ei Suomen rikosrekisteri vaikuta hänen Norjassa elämiseen sekä NUHTEETTOMUUTEEN.

Ei minun kannata lähteä VAPAAEHTOISESTI Suomesta, koska minä tienaan paremmin kun minut MÄÄRÄTÄÄN JA MAKSETAAN ULOS SUOMESTA.
      He maksavat jotka alkoivat VAATIMAAN ja YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI VOI JOUTUA MAKSAMAAN, KOSKA KUNNANJOHTAJA ON KAIKISTA KUNTALAISTA VIIME KÄDESSÄ VASTUUSSA.
      6 ON SEN VERRAN ISO MÄÄRÄ, ETTÄ KUNNANJOHTAJAN KYLLÄ PITÄISI KYETÄ HOITAMAAN ASIA.
      MINÄ EN OLE EDES AINUT VAAN KYLLÄ TÄMÄ YHDENVERTAISUUSLAIN AVULLA VAIKUTTAA MYÖS POLIISEIHIN, RAJAVARTIJOIHIN, TULLIMIEHIIN.
      KOSKA MEILLÄ ON YHTEINEN KOULUTTAJA VAIKKA MINUN KOULUTTAJA OLIKIN JO ELÄKKEELLÄ, MUTTA SOTILAS ARVO ON EDELLEEN.
      EI MINULLE TÄMMÖSIÄ OLE EDES OPETETTU.
      IHAN NIIN, KUIN MINÄ KÄÄNTÄISIN JOTAIN KAMPEA.
      EN MINÄ TIEDÄ OIKEESTI NÄISTÄ HOMMISTA MITÄÄN.

• Anonyymi

Mene hyvä ihminen nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      46
      4975
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      70
      3032
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      1936
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      1780
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1689
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1276
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1239
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1182
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1157
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe