Tässä tämä vantaalainen hokema: kevyet kevyesti ja kovat kovaa. Ukkeli raastoi kovia vetoja areenalla hampaat irvessä maksimilla ja juoksi itsensä telakalle. Ignoorasi maratonkehitystä parhaiten stimuloivan zone3:n.
Onko muita?
Huonoimmat treenivinkit
13
254
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Kerran juoksi ukkeli alle kolmen ja on niin gurua, että.
- Anonyymi
Parhaat ilmaiset vinkit saat Itkosen ja Sallin videoilta.
Tilaa kanavat. - Anonyymi
Baltsun 21-22 youtube ohjelmasta parhaat maratonvinkit.
- Anonyymi
Itselläkin meni parhaat juoksuvuodet hukkaan, kun aloin ahnehtimaan juoksemalla all-in vetoja. Muuten olisi kyllä mennyt maraton alle kolmen. Mutta oli se vaan hienoa ravata liikuntamyllyä ympäri kaasu pohjassa.
- Anonyymi
Ei pidä ahnehtia. Kevyet kevyesti ja kovat rennosti.
- Anonyymi
Zone 3 rentoa on. Ja kaikki vauhit rentoa on. Ei piä juosta tonnin vetoja täpöllä.
- Anonyymi
Kokkolassa Mäkäräinen vetää 5:30 min/km ryhmää. Luennoi siis palautusjuomista.
- Anonyymi
Kapan ryhmä harjoittelee kehon saattamista palautuvaan tilaan. Itselle tuo vauhti on maksimia.
Kappa itse kisa-aikoina palautteli vetämällä pertsaa karvoilla.
- Anonyymi
Rentous juoksemisessa ensiarvoisen tärkeätä. Sub3 saattaa vielä mennä lahjakkaalta irvistellen, mutta sub2.45 tai sub2.30 ei.
- Anonyymi
Elkää ihmeessä uskoko Itkosen metodeja.
- Anonyymi
Ei Itkosen rento luovutusasenne vaan kilpajuoksijan rento askel.
- Anonyymi
Elä ahnehdi on huonoin
Kovaa alusta loppuun tekee enkkoja- Anonyymi
Juu. 9min/km hölkkä ei kuntoa kohota, jos kunto riittää 6min/km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693