Mitä mun pitäis tehdä sille, katsoa muualle ja olla niin kuin ei huomaisikaan?
Onko se ihan normaalia? Muuten se on ihan kiva ja mä tykkään siitä.
T. Tyttö
Hei miehet, onko normaalia jos pojalla seisoo mun seurassa?
14
628
Vastaukset
- Anonyymi
Sano veljelles että älä mainosta.
- Anonyymi
Hmmm... miksi "muka" tyttö kysyy aikuisilta miehiltä, mitä mieltä he ovat siitä, että "tytön" veljen penis on erektiossa hänen seurassaan. Mitä mieltä muiden pitäisi tästä olla?
- Anonyymi
Minua ainakin huolestuttaa.
- Anonyymi
Keneltä se sitten kysyisi, äidiltäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä se sitten kysyisi, äidiltäkö?
No yleensä äidiltä tai isältä kummalta ny on helpompi mu jos on niin huono tuuri ettei niistä ole kummastakaan asiasta kertomaan nk tais jäädä pää vetäjän käteen jo synnäril
- Anonyymi
Miehen viesti
- Anonyymi
Kristallipallo?
- Anonyymi
Pidä katse tiukasti sen silmissä aläkä ole huomaavinasi.
- Anonyymi
No taitaa olla mahdotonta tajuatko itsekään kuinka niin
- Anonyymi
Poika on täysin normaali, mutta oletko sinä?
- Anonyymi
Kun huomaat sen erektion kuuluu sun tarttua kiinni sen pip pelistä.
- Anonyymi
Olen kuullut että miehillä se elin elää omaa elämäänsä. Katso muualle. Mutta jatkossa kysy vaikka vanhemmiltasi.
Täällä palstalta saat vain vittuilua ja vinoilua ja trollailua osaksesi.
terveisin nainen- Anonyymi
Useimmilla johtunee kontrollin puutteesta mu ei välttis ole todellakaan mikään helppo tehtävä opetella hallitsemaan
- Anonyymi
Epänormaalia on se, ettet tee asialle mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561498
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu661474Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1621343Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661207Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041141Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2661074Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58977- 57976
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin86923Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56913