Lain rikkomisesta seuraa Jumalan rangaistus.
Vrt. helluntaipuhujien äkkikuolemat ja sairastumiset.
Lainrikkojat ja lahkolaiset joutuvat helvettiin.
Jeesuksen viimeiset sanat:
"Minä en tunne teitä."
Minne joutuvat lain rikkojat ?
12
115
Vastaukset
- Anonyymi
Lain rikkomisesta seuraa Jumalan rangaistus.
Ensimmäinen Johanneksen kirje 3:4
Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. - Anonyymi
Ompa muuten mukavaa kun ei tarvitse tuomita ketään. Hyvää päivänjatkoa sinulle.
- Anonyymi
Jumala tuomitsee lainrikkojat ja tekopyhät.
- Anonyymi
Ei tuomitseminen ole kiellettyä.
Joh. 7:24
Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio." - Anonyymi
Pyhät tulevat maailman tuomitsemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhät tulevat maailman tuomitsemaan.
Maanpäällä ei ole kukaan pyhä ei edes tekopyhä helluntailainen yms.
Lainrikkojat eli juutalaiset.
- Anonyymi
Lainrikkojat eli vihervasemmisto, politiikot, antisemitistit, sotahullut jne.
- Anonyymi
Helluntailaisuudessa ja luterilaisuudessa on tyhmiä neitsyitä ja rikkaviljaa.
- Anonyymi
Miksi helluntaipastorit tai vanhemmiston jäsenet eivät vastaa.
MINNE JOUTUVAT LAIN RIKKOJAT ?- Anonyymi
Luterilaiset lain rikkojat joutuvat kadotukseen.
- Anonyymi
Kyllä Jumalan laista on määrätty rangasitukset. Mooses toi sellaiset lain taulut, että niiden rikkomisesta seurasi rangaistus. Jos ei viettänyt sapattia, ihminen tapettiin. Kuten fairseukset sitten tekivät Jeesukselle.
Aina kun on laki, niin sen rikkomisesta seuraa rangaistus. Miten muutoin voi edes olla lakia, jos ei ole rangaistusta. Tietenkin rangaistus tulee olla suhteessa tekoon ja tuntuu aika kohtuuttomalta että jos tekee jotain askaretta väärällä kellonlyömällä, niin tapetaan. Mutta sellainen rangaistus on määrätty siihen asti kun laki on voimassa. Kun lakia ei ole, niin häviää myös rangaistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440