Teenköhän jotain väärin vai onko pannu vääränlainen kun se keikkuu oltuaan jonkun aikaa kuumalla sähkölevyllä? Eli pannun pohja pyöristyy tai kupristuu kuumetessaan jolloin vain pieni osa pannun pohjasta on kosketuksessa levyyn. Silloin kun pannu ja levy ovat kylmiä niin pannu on koko pohjaltaan tasaisesti levyn päällä.
Paistinpannu on kai joku teflonpannu. En ole asiantuntija keittiöasioissa ollenkaan.
Paistinpannu keikkuu
6
178
Vastaukset
- Anonyymi
Iske se kupru pajavasaralla tasaiseksi.
- Anonyymi
Pitää olla myös bajamaja missä saa hakata kupruja.Ja kannattaa tarkistaa että siinä on myös kahvat.
- Anonyymi
Et tee mitään väärin, vaan teit väärän valinnan ostaessasi kympin-kahden ohuen pannun. Niillä ei tee yhtään mitään.
- Anonyymi
Niin luulin minäkin ja ostin kalliin pannun ja se tekee ihan saman. En tiedä löytyykökään vieläkin kalliimpia. Mikä olisi varma ja taattu merkki?
- Anonyymi
Halvoissa joo taitaa olla ohut pohja. Mut halpa on 9,90 ja kallis 99,90. Eli halpoja saa kymmenen kpl kalliiseen verrattuna. Onko kallis sen 10 kertaa parempi on jo toinen juttu.
Tv TimmyH
- Anonyymi
Induktioliesi säästää pannua ja pinnoitteen, ei ole mennyt enää yhtään pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174