tämä koskee myös vuosia soittaneita.useimmat ovat musiikkiliikkeissä kokeillet eri malleja.nykyään kuitenkin pitää koronavuosien aiheuttaman viiveen takia tilata melkein sokkona.itse tilasin ibanezin 7-kielisen,jota googlettamalla 99.9% arvioista oli täydet viisi tähteä.keppi olikin tehty muualla kuin japanissa ja täysin kuollut.huolimatta maailmanlaajuisista kehuista.kehut olivat siis huijausta
-..tubesta löytyikin sitten bmonia joilla oli sama kokemus.en tarkoita pelotella hintavammankaan kitaran ostajaa,mutta pitäkää huoli siitä,että teillä on täysi palautusoikeus.vanhempien,joilla lapsi on kiinnostunut kitarasta,tulisi tajuta,että jos soitin ei lóle laadukas,voitappaa innostuksen todella helposti.en halua maalata piruja seinille vaan kannustaa kaikkia kitaroinnista kiinnostuneita.ps:nuotteja ei ole pakko osata....soita jotain,ja jos se kuulostaa hyvältä niin se todennäköisesti on sitä.kaikkien ei tarvitse osata musiikin teoriaa eikä edes nuotteja tehdäkseen hyvää musiikkia!!!.
varoituksen sana uuden kitaran ostajalle
8
556
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, mutta ei soittamisen pitäisi vähän huonompaan alkeissoittopeliin kuolla, tai muuten on välineurheilua eikä musiikkia.
- Anonyymi
Nyt oli niin tuuheaa tajunnanvirtaa että huh huh. Varmaan omasta mielestä ainakin kova amatimies arvioimaan kitaran ominaisuuksia.
- Anonyymi
Joo, tietenkään sellaista keksintöä ei ole tehty että netistä tilattua kitaraa pääsisi kokeilemaan työntämällä kädet sisään kuvaruutuun, joten aina pitää olla takeet sen palauttamisesta vaivattomasti ja siihen pitää varautua..
- Anonyymi
30:ssä päivässä pitäisi soittimen mielekkyys selvitä, paremmin kuin liikkeessä pikaisella kokeilulla.
- Anonyymi
30 päivää soitettu on sitten jo käytetyksi luokiteltava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 päivää soitettu on sitten jo käytetyksi luokiteltava.
Palautustuotteissa on usein hyvät alennukset.
- Anonyymi
millä lailla se oli kuollut? jos se on helppo soittaa niin se on se tärkein. jos se ei soi hyvin ilman sähköä niin muutama viikko ahkeraa soittoa avaa äänen jos se on auetakseen. jos ei niin efekteillä ne saundit luodaan joka tapauksessa. jos huiluäänet ei tule tai on väärä nuotti oktaavissa niin kitarassa on vikaa. jos huiluäänet tulee helposti 3. ja 5. nauhalta niin kitara on hyvä.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat huiluäänellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305