Niin eikö voisi pelata shakkiakin aivopuoliskot vastakkain, toinen puolisko miettisi että mitä tuo toinen nyt tuolla siirrolla oikein...
Tai jos ominaisuutena on skitsofrenia kuin Alfred Hitchcockin elokuvassa Psycho Normsn Bates voisi pelata äitiään vastaan.
Kun ihmisellä kaksi aivopuoliskoa eli Dual Core CPU
8
263
Vastaukset
- Anonyymi
... moniaivo ja monitietokonejutuista niin, jatkaisin...
Kun oikein suurissa tietokoneissa on yhdistettynä monia tietokoneita.... jokaisen pitäisi tehdä jotain omaa tehtäväänsä, ei ne monet tietokoneet auta jos jokainen laskee samaa 1+2 =3 -laskua.
Sanotaan klusteroinniksi... niin itselläni on vain kahden tietokeen juttu, toinen voi tehdä laskuja, analyysejä, toinen smaan aikaan jotain täysin muuta ja sitten tallentaa tuloksiaan toiselle.. verkon kautta.
Tosiaan jos 12345 tietokonetta kaikki laskevat samaaa, ei tehosta, sillloin tehostuu vain tehostammlla sitä kaikista tehokkainta yhtä tietokonetta :) - Anonyymi
nyt vaihdoin tuolia, olen toisella tietokoneellani kirjoittamassa, tämä yleensä siis laitan tämän laskemaan juttuja koska siinä parempi kuin toinen, no hei tältä koneelta
- Anonyymi
nyt olen taas alkuperäisellä tietokoneellaa hahahh
- Anonyymi
Ajatuksesi on toimimaton. Moderni neurotiede, jos haluat perehtyä, tarjoaa sinulle erittäin kattavan selityksen miksi niin on. "Halkaistut aivot" ei toimi. Ne ei edes ole tietoisia toisistaan, vaikka on samaa rakennetta samassa päässä. Ja täysin eri asia kuin joku skitsofrenia ja "katkaisin" persoonasta toiseen.
- Anonyymi
Aivokurkiainen käsittääkseni yhdistää ja kannustaa yhteistyöhön... Ei lobotomioita nykyään.
- Anonyymi
Mutta unet kyllä tuntuu joskus siltä, että "toinen" aivopuolisko toimii alitajuisesti... Kauan sitten tämän sortin ääniharhoja. Jotakin järkeä tai todenperäistä joskus kuten realistisissa unissakin voi olla. Mikä lie mekanismi.
- Anonyymi
Mutta samalla olin vainoharhainen tai skeptinen omille kuuloharhoilleni... Kuten unillekin... onneksi meni ohi silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta samalla olin vainoharhainen tai skeptinen omille kuuloharhoilleni... Kuten unillekin... onneksi meni ohi silloin.
Outo tunne oli myös se kun ajatteli ettei ollut varma mitä epäselvät kuuloharhat tarkoittivat tai kuuliko nekään oikein... Tämä erittäin kauan sitten hetkellisesti. Mikälie selitys.. En halua palaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405655
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244601Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364544Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264342Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170