Niin eikö voisi pelata shakkiakin aivopuoliskot vastakkain, toinen puolisko miettisi että mitä tuo toinen nyt tuolla siirrolla oikein...
Tai jos ominaisuutena on skitsofrenia kuin Alfred Hitchcockin elokuvassa Psycho Normsn Bates voisi pelata äitiään vastaan.
Kun ihmisellä kaksi aivopuoliskoa eli Dual Core CPU
8
207
Vastaukset
- Anonyymi
... moniaivo ja monitietokonejutuista niin, jatkaisin...
Kun oikein suurissa tietokoneissa on yhdistettynä monia tietokoneita.... jokaisen pitäisi tehdä jotain omaa tehtäväänsä, ei ne monet tietokoneet auta jos jokainen laskee samaa 1+2 =3 -laskua.
Sanotaan klusteroinniksi... niin itselläni on vain kahden tietokeen juttu, toinen voi tehdä laskuja, analyysejä, toinen smaan aikaan jotain täysin muuta ja sitten tallentaa tuloksiaan toiselle.. verkon kautta.
Tosiaan jos 12345 tietokonetta kaikki laskevat samaaa, ei tehosta, sillloin tehostuu vain tehostammlla sitä kaikista tehokkainta yhtä tietokonetta :) - Anonyymi
nyt vaihdoin tuolia, olen toisella tietokoneellani kirjoittamassa, tämä yleensä siis laitan tämän laskemaan juttuja koska siinä parempi kuin toinen, no hei tältä koneelta
- Anonyymi
nyt olen taas alkuperäisellä tietokoneellaa hahahh
- Anonyymi
Ajatuksesi on toimimaton. Moderni neurotiede, jos haluat perehtyä, tarjoaa sinulle erittäin kattavan selityksen miksi niin on. "Halkaistut aivot" ei toimi. Ne ei edes ole tietoisia toisistaan, vaikka on samaa rakennetta samassa päässä. Ja täysin eri asia kuin joku skitsofrenia ja "katkaisin" persoonasta toiseen.
- Anonyymi
Aivokurkiainen käsittääkseni yhdistää ja kannustaa yhteistyöhön... Ei lobotomioita nykyään.
- Anonyymi
Mutta unet kyllä tuntuu joskus siltä, että "toinen" aivopuolisko toimii alitajuisesti... Kauan sitten tämän sortin ääniharhoja. Jotakin järkeä tai todenperäistä joskus kuten realistisissa unissakin voi olla. Mikä lie mekanismi.
- Anonyymi
Mutta samalla olin vainoharhainen tai skeptinen omille kuuloharhoilleni... Kuten unillekin... onneksi meni ohi silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta samalla olin vainoharhainen tai skeptinen omille kuuloharhoilleni... Kuten unillekin... onneksi meni ohi silloin.
Outo tunne oli myös se kun ajatteli ettei ollut varma mitä epäselvät kuuloharhat tarkoittivat tai kuuliko nekään oikein... Tämä erittäin kauan sitten hetkellisesti. Mikälie selitys.. En halua palaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771