Voiko perustaa järjestön Viimeisen Kerran?
Ennen kuolemaa, ihminen kun tietää, että ei ole enää mahdollista harjoittaa seksuaalista kanssakäymistä, mutta viimeinen toive olisi vielä kokea sellaista, niin järjestön tehtävä olisi ollut auttaa löytämään ja täyttämään viimeinen toive viimeisestä kerrasta seksiä.
Vanhuuteen kuoleva tai sairauteen jopa, mutta haluaa seksiä edelleen ja ei yksinkertaisesti löydä enää ketään, koska yhteiskunta loppuu lyhyeen terveissäkin nuorissa suhteissa ja ylipäänsä ihmiset saattavat elää hyvinkin ilman seksiä koko elämänsä, joka harvenee entisestään eläkeiässä ja katoaa loppua kohden täysin.
Ainutlaatuinen järjestö olisi siis avulias näkemään humaanisen olemassaolon puolen kaikessa ja tekemään elämästä sen avoisen kaikenlaisille ihmisille, jotta elämä ei rajoitu vain lyhyeen.
On edistetty invojen seksiä, seuraavaksi voi edistää kuolevien seksiä.
Viimeisen kerran ennen kuolemaa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031355Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801233- 181034
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50948Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146884Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka33866Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70848Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35842- 48780
- 48705