Onko hyvä idea tervehtiä lenkillä vastaantulijoita treffiseuran toivossa? Mitä pitäisi ottaa huomioon? Olen juossut jo muutaman vuoden, vielä en ole seuraa saanut. Olen nelikymppinen sinkku ja mieluiten takaisin alle kolmekymppisiä tyttöjä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Lenkkeile Kaisaniemen puistossa,
porkkana lahkeessa laulaen Ich Komme.
Tervehtiminen on aina kohteliasta, etenkin Pattayan baareissa, lenkkeily. - Anonyymi
Mee juoksryhmään. Siellä niitä riittää vaikka muille jakaa.
- Anonyymi
mee tammiston kuntosalille.
Siellä kovimmat juoksijat reenaa juoksumatolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mee tammiston kuntosalille.
Siellä kovimmat juoksijat reenaa juoksumatolla.Aijai, Fit Tammisto. Suomen paras kuntosali. Hyvä sijainti autoilevalle ukolle, mutta epäilen, onko siellä ollenkaan nuoria sinkkunaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijai, Fit Tammisto. Suomen paras kuntosali. Hyvä sijainti autoilevalle ukolle, mutta epäilen, onko siellä ollenkaan nuoria sinkkunaisia.
Juu sinne. Voit jubailla 5.36/km vauhissa Akin kanssa.
- Anonyymi
Haluaisin alle kolmekymppisiä. 40+ puumat liian kokeneita.
- Anonyymi
Mäne naisten kympille.
- Anonyymi
Eetu on juokseva sinkku. Ei ole tärpännyt kaverilenkeillä neitokaisten kanssa.
- Anonyymi00013
Ei ole ilmeisesti sinkku enään, kun ei juokse naisten perässä enään.
- Anonyymi
Eetuolavi on tampereen tavoitelluin juoksusinkku.
Aki jodlaaja on varattu.- Anonyymi
Kannatti laittaa iltasanomiin seuranhakuilmoitus.
- Anonyymi
Vekkuliin tarvitaan takaajaa aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432