Onko hyvä idea tervehtiä lenkillä vastaantulijoita treffiseuran toivossa? Mitä pitäisi ottaa huomioon? Olen juossut jo muutaman vuoden, vielä en ole seuraa saanut. Olen nelikymppinen sinkku ja mieluiten takaisin alle kolmekymppisiä tyttöjä.
Juoksevia sinkkuja
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
Lenkkeile Kaisaniemen puistossa,
porkkana lahkeessa laulaen Ich Komme.
Tervehtiminen on aina kohteliasta, etenkin Pattayan baareissa, lenkkeily. - Anonyymi
Mee juoksryhmään. Siellä niitä riittää vaikka muille jakaa.
- Anonyymi
mee tammiston kuntosalille.
Siellä kovimmat juoksijat reenaa juoksumatolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mee tammiston kuntosalille.
Siellä kovimmat juoksijat reenaa juoksumatolla.Aijai, Fit Tammisto. Suomen paras kuntosali. Hyvä sijainti autoilevalle ukolle, mutta epäilen, onko siellä ollenkaan nuoria sinkkunaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijai, Fit Tammisto. Suomen paras kuntosali. Hyvä sijainti autoilevalle ukolle, mutta epäilen, onko siellä ollenkaan nuoria sinkkunaisia.
Juu sinne. Voit jubailla 5.36/km vauhissa Akin kanssa.
- Anonyymi
Mäne naisten kympille.
- Anonyymi
Eetu on juokseva sinkku. Ei ole tärpännyt kaverilenkeillä neitokaisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191