13.2. Kelan vartija joka käyttäytyy oudosti ja ei anna hoitaa asioita vaan käyttää ja sanoo että mitä sinä täällä teet. No minä että hoidan kelan asioita. Käyttää kuin rikollista ja sellainen tyyli että koska ottaa niska perse tyylin ja heittää rappu käytävään. Ei tarvi olla noin virka intoinen. Tosi pelottavaa kun on kuullu miten väkivaltaisia normi vartijat voivat olla
Kelan vartija Asiaton Kemissä.
14
425
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin toimittu vartijalta. Jaksamista näiden loisien kanssa.
- Anonyymi
Uli uli
- Anonyymi
Toivottavasti saat jos saman kohtalon ja asioit kelassa
- Anonyymi
Liian moni vartija on nykyään äärettömän tyhmiä.
Osa suorastaan vainoaa kunniallisia asiakkaita kun heillä ei ole muutakaan tekemistä, tämän olen saanut omin silmin kokea kun olin lasteni kans kaupassa.
Ja täysin normaalisti käyttäydyttiin.
Seurasi kuin hai laivaa ja tuli jokaiseen hyllynpäätyyn tapittamaan käden puskassa.
Valitettiin asiasta kauppiaalle sekä vartiointiliikkeelle.
Kauppias otti asian vakavasti koska olimme olleet kanta-asiakkaana kyseisessä kaupassa vuosikausia, ja sanoi harkitsevansa vartiointiliikkeen vaihtamista. Vartiointiliike aikoi ottaa kyseisen sepän puhutteluun.- Anonyymi
Se on vähän niinku vartijan työtä seurata mitä kaupassa tapahtuu ja keskity ostoksiin eikä vartijan työskentelyyn.
- Anonyymi
Olen kokenut samaa Kemissä, muutamassa isommassa kaupassa. Vartijat seuraa turhaan ja se ei tunnu mukavalta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vähän niinku vartijan työtä seurata mitä kaupassa tapahtuu ja keskity ostoksiin eikä vartijan työskentelyyn.
Se on vartijan työtä joo, mutta vartijan kuuluu olla huomaamaton työssään. Ei siinä halua enää alkaa keskittymään ostoksien tekoon, jos vartija kyttää jokaista liikettä kaupassa ja seuraa hyllystä hyllyyn ilman mitään aihetta. Silloin jää ostokset tekemättä ja lähtee mielellään toiseen kauppaan ostoksille! Tästähän kauppiaat eivät tykkää, kun menettää maksavan asiakkaan. Ei kannata aiheuttaa siis haittaa asiakkaille noilla turhilla kyttäämisillä. Asiakasta pitää kunnioittaa ja antaa asiointirauha.
- Anonyymi
Vain epäiltyjä seurataan.
- Anonyymi
Ei mitään aihetta epäilyille, tavallisia asiakkaita siinä missä kaikki muutkin.
Ja kuten edellä kerrottiin, niin vartijan kuuluu olla työssään huomaamaton, ja ennen kaikkea hienovarainen.
Vai meinaatkos että joku varastaa jotain samalla kun häntä tapitetaan koko ajan kaukovalot päällä kädet puskassa?
Tuollainen toiminta on asiakkaiden ahdistelua kun kytätään kuin mykkä pi**ua!
Hyvä vartija on hienovarainen ja antaa asiakkaille asiointirauhan.
Eräs läski kalju silmälasipäinen "molopää" vartija on juuri tällainen eikä osaa hommaansa.
- Anonyymi
Agressiivinen käytös huokuu,ei ihme jos seurataan.
- Anonyymi
tänään kävin.siellähän tää kaljupää läski oli nurkassa istumassa.ihmettelin ei seurannut.on ollut kyylempiäkin.jos hällä hyvä pvä. ja saanut bebaan munaa.
- Anonyymi
Annoitko
- Anonyymi
Sinä annoit isällesi.
- AnonyymiUUSI
olen hetero mies kuitenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030