Otsikossa kerroin jo ongelman. Vk:lla juoksu on kevyttä ja rentoa, mutta pk:lla raskasta ja tahmeaa. Meno hyytyy kävelyksi. Onko tämä normaalia, olen kuitenkin lukenut intternetistä, miten aloittelijat juoksevat kävelyvauhdeilla. Itse en jaksa. Mieluummin kävelen.
En jaksa juosta pk:lla
15
178
Vastaukset
- Anonyymi
Liika vaimennetut kengät?
- Anonyymi
Kengät ovat vaimennetut, mutta en usko sen olevan ongelma. Jos juoksen hitaasti, reidet menevät jumiin enkä pysty askeltamaan rennosti. Jos taas yritän väkisin askelta rennosti, sykkeet nousevat vk:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kengät ovat vaimennetut, mutta en usko sen olevan ongelma. Jos juoksen hitaasti, reidet menevät jumiin enkä pysty askeltamaan rennosti. Jos taas yritän väkisin askelta rennosti, sykkeet nousevat vk:lle.
Kuntosi ei riitä juoksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntosi ei riitä juoksuun.
Kiitos kommentistasi. Miten voin treenata peruskuntoa, kun kävelyllä syke alle pk1 ja juoksemalla yli pk2? Kevelyn ja juoksemisen vuorottelullako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentistasi. Miten voin treenata peruskuntoa, kun kävelyllä syke alle pk1 ja juoksemalla yli pk2? Kevelyn ja juoksemisen vuorottelullako?
Peruskuntoa voi tehdä muutenkin kuinj uoksemalla. Ei se sydän tiedä mitä lajia teet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele Kari Ormoo.
Sauva kävelyy mäkisessä maastossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele Kari Ormoo.
Sauva kävelyy mäkisessä maastossaMiula kunto vaan huonontunut, kun kevensin harjoittelua, ettei kynnykset ylity.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele Kari Ormoo.
Sauva kävelyy mäkisessä maastossaOnko nää näitä jotka tienaa leipänsä pk-uskonnolla, mutta mitään näyttöjä pk-harjoittelun tehosta ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää näitä jotka tienaa leipänsä pk-uskonnolla, mutta mitään näyttöjä pk-harjoittelun tehosta ei ole.
Kari ormo valmensi jani sievistä ja antti kasviota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nää näitä jotka tienaa leipänsä pk-uskonnolla, mutta mitään näyttöjä pk-harjoittelun tehosta ei ole.
Kunto | Suomalaisten kestävyys romahti – Kari Ormo hämmentyi näkemästään: ”Mummollanikin on parempi” https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010524121.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kari ormo valmensi jani sievistä ja antti kasviota
Uimarit tekee määräintervallia, ei pk-nylkkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunto | Suomalaisten kestävyys romahti – Kari Ormo hämmentyi näkemästään: ”Mummollanikin on parempi” https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010524121.html
Ihan sontaa nämä sauvakävelykoutsit. Kunto paranee rajoja puskemalla ja palautumalla. Ei sauvakävelemällä.
- Anonyymi
Juokse sellaista juoksua mikä mukavalta tuntuu. Tee peruskuntotreeniä vaikka vaeltamalla, pyöräilemällä tms.
- Anonyymi
Komppaan sinua. Talvella voi hiihtää tai luistella
- Anonyymi
No juokse sitten vk:lla. Runtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876