Olen toistaiseksi lomautettuna ja menen töihin toiseen firmaan määräaikasella sopparilla. Niin voinka irtisanoa uudesta firmasta kun tulee takaisinkutsu lomautukselta töihin?
Lomautettu ja takaisinkutsu töihin
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa keskustella jonkun johdon jäsenen kanssa tästä mahdollisuudesta. Sopimuksella usein pääsee eteenpäin parhaiten. Eli varautuminen tässäkin on hyvä, ettei kenellekään tule yllätyksenä. Yleensä kuukauden irtisanomisaika on tietysti kaikkien kannalta hyvä lopettaa työpaikassa ja aloittaa uudessa sitten. Ei tule kenellekään liian vaikeaa tilannetta. Voimia!
- Anonyymi
Niin mutta en aikonut irtisanoutua vanhasta firmasta koska työt jatkuvat parin kk päästä. Menin vai siks aikaa uutee työhö mut ne vaa tarjoaa määräaikasii sopparei nii mietin saanko sitä lopetettuu kun tulee takaisinkutksu töihi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta en aikonut irtisanoutua vanhasta firmasta koska työt jatkuvat parin kk päästä. Menin vai siks aikaa uutee työhö mut ne vaa tarjoaa määräaikasii sopparei nii mietin saanko sitä lopetettuu kun tulee takaisinkutksu töihi.
Teet sopparin, jolla pääset ns sijaispaikasta pois nopeasti. Esimerkiksi tyyliin, kunnes kutsutaan töihin lomautuksesta, tms selvin kääntein.
Ettei jää käsitystä, että olisit kahdessa paikkaa lopulta töissä toistaiseksi.
Ellet sovi asiasta, sinä voit menettää vähintään 2 vko palkan tästä sijaispaikasta, kun lähdet vakityöhösi takaisin. Työnantajalla on täysi oikeus kopata tilallesi hankittavasta aiheutuvat kipurahat palkastasi.
Vaadit vain sopparin jossa lukee, että kunnes lomautuksesi päättyy, olet käytettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828