Se on valmis tuo mun proffiili :=)))
Sitä kun on laiska, niin osaa teettää kavereilla ajatustyön. Ei tarvinnut omia aivoja rasittaa :=))))
Mutta kiitos teille, jotka osallistuitte tähän tehtävään. Minulla ei ollut juuri mitään lisättävää.
Kyllä te typyn tunnette :=))))
Yes!!
16
829
Vastaukset
- Työn orja
...jäi kuule sopimatta, kun otit runoni kaupalliseen käyttöön. Se tekee sitten tasan yhden punkkupullon (halvalla menee, mutta menkööt nyt kaverille), kitooooooooooos ;DDD
PS Olipa ovela temppu teettää työt muilla :)))- yksitypy
juttu mainitsematta. Se laiskuus. :=))))
Punkkupullon voin ostaa. Hmm... Niitäkin on kyllä monen hintaista, että enpäs nuolasekaan ennenkuin tipahtaa :=))) - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
juttu mainitsematta. Se laiskuus. :=))))
Punkkupullon voin ostaa. Hmm... Niitäkin on kyllä monen hintaista, että enpäs nuolasekaan ennenkuin tipahtaa :=)))...tuollainen peruspunkku on ihan riittävä vaikkapa espanialainen El Toro :)) Mikäs sinun mielimerkkisi on?
- yksitypy
Työn orja kirjoitti:
...tuollainen peruspunkku on ihan riittävä vaikkapa espanialainen El Toro :)) Mikäs sinun mielimerkkisi on?
on hyvä punaviini. Usein ostanut sitä :=)))
Ei minulla sen kummenpia mielimerkkejä ole. Niitä on tullut nautittua niin monen merkkistä, ettei merkkejä muista. Vaihtelu virkistää :=))) Mutta nykyään olen ihastunut Chileläisiin punkkuihin. Niissä on mielestäni hinta-laatusuhde kohdallaan :=))))
Että käviskö Chileläinen?
Hyviä öitä Työn Orja, nyt menee nukkumaan tää typy sorja :=))) - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
on hyvä punaviini. Usein ostanut sitä :=)))
Ei minulla sen kummenpia mielimerkkejä ole. Niitä on tullut nautittua niin monen merkkistä, ettei merkkejä muista. Vaihtelu virkistää :=))) Mutta nykyään olen ihastunut Chileläisiin punkkuihin. Niissä on mielestäni hinta-laatusuhde kohdallaan :=))))
Että käviskö Chileläinen?
Hyviä öitä Työn Orja, nyt menee nukkumaan tää typy sorja :=)))...mainiosti. Poikkeankin hakemaan sen heti, kuin sattuu asiaa sinne sinun tundranreunatuppukylääsi ;DD Öitä hyviä typy norja, petiin lähtee myös Työn orja :))
- Dr.Swan
Ja totta puhuen itsekin käytän usein kolleegoitteni aivoja työssäni ja ihan jopa vapaa-ajalla!Ei siinä mitään ...jatkakaa samaan malliin!
Proffiili kuvaus oli varmasti ihan osuva!
Kahvia ja välitauko!
P.S
Pulla taikina on kohoamassa!Minä,Dr Swan aion leipo itse ja oma kätisesti kohta korvapuusteja!!!
"Eka kerta" Yes!
Tunnelmia täällä voisi kuvata muutamalla lauseella:"Tunnen itseni aikuiseksi kun leivon itse pullaa,enkä tiedä onko se hyvä tai huono asia..."
Teidän
oma lääkäri
Dr.Swan- yksitypy
leiposin vähän useammin pullaa, mutta olen niin perso varsinkin korvapuusteille, että ei sovi paljon leipoa. Täytyy yrittää pitää linjat kunnossa :=))))
Mutta mitäs sille sun mieskamraatille kuuluu?
Oliko se nyt joku Dr.Tolonen vai mikä se nyt oli.
Vie terveisiä. Voin tulla joku päivä hänen vastaanotolleen :=)))
Ja tulla kahvinjuonnilla kyllä tulee Dr.Swan sulle vatsahaava :=)) - sir-nylkynen
tänään minkä huomennakin voi jättää teekemättä
- Dr.Swan
yksitypy kirjoitti:
leiposin vähän useammin pullaa, mutta olen niin perso varsinkin korvapuusteille, että ei sovi paljon leipoa. Täytyy yrittää pitää linjat kunnossa :=))))
Mutta mitäs sille sun mieskamraatille kuuluu?
Oliko se nyt joku Dr.Tolonen vai mikä se nyt oli.
Vie terveisiä. Voin tulla joku päivä hänen vastaanotolleen :=)))
Ja tulla kahvinjuonnilla kyllä tulee Dr.Swan sulle vatsahaava :=))...sitä tässä itsekkin ihmettelen kun ei kolleega Molosta ole näkynyt...Jos sen tekee että jättää minut yksin hoitamaan koko Huuhaan väkeä niin en ole vielä päättänyt mitä sitten teen...
Ehkäpä täytynee ihan huudella Moloa tuolla julkisesti...
Kertokaa minulta terveiset jos tapaatte!
- valerian.s
myös edelliset nikkisi ovat muistissa;))Ei Doe ole kuollut,vaikka monet niin luulevatkin:DD
- yksitypy
Valerian nukkumaan. Ja oo hiljaa, että typy saa nukuttua ja jaksaa huomenna töihin. Hyvää yötä Doe.. eikun Valerian :=))))))))
- kippari1
kippari käydä tsiikaamassa millainen se profiili oli et olit jaksanut pikkusen sinne kirjoitella niikuin mulla ei liikoja siellä ole:=)))
uudelle profiilille - ja vanhalle (???!!) Typylle.
>Ei tarvinnut omia aivoja rasittaa :=))))<
- Huuhaallahan on kaikilla aivot narikassa - ainakin minulla, jos sitä tarkoitit..........?
Terveisin, MM.- yksitypy evk
Typy on erittäin nuori vielä MM :=)))
Jos ei muuten, niin ainakin ajatuksiltaan.
Eikä varmaan tule edes vanhenemaan, sillä lastenmielistenhän on myös taivasten valtakunta :=)))) yksitypy evk kirjoitti:
Typy on erittäin nuori vielä MM :=)))
Jos ei muuten, niin ainakin ajatuksiltaan.
Eikä varmaan tule edes vanhenemaan, sillä lastenmielistenhän on myös taivasten valtakunta :=))))>Typy on erittäin nuori vielä MM :=)))<
Niin olet - ja naiset yleensäkin (miehistä en ole ihan satavarma), mutta silti kaiken varalta siteeraan edesmennyttä sanoittajaidoliani, verbaalivirtuoosi Juha Vainiota - hänen yhtä lauluaan (jonka nimeä en tähän laita, jotten tulisi väärinymmärretyksi!):
"Nuoruus on lahja, mutta vanheneminen on taidetta......"
Terveisin, MM.- yksitypy evk
Man-of-Mystery kirjoitti:
>Typy on erittäin nuori vielä MM :=)))<
Niin olet - ja naiset yleensäkin (miehistä en ole ihan satavarma), mutta silti kaiken varalta siteeraan edesmennyttä sanoittajaidoliani, verbaalivirtuoosi Juha Vainiota - hänen yhtä lauluaan (jonka nimeä en tähän laita, jotten tulisi väärinymmärretyksi!):
"Nuoruus on lahja, mutta vanheneminen on taidetta......"
Terveisin, MM.jos tässä ryhdistäytyis vähän ja kävis siellä Kaamasen mutkassakin vielä ajelemassa, ja tarkistas mitä ainetta sieltä lähteestä löytyis, kun Masakin siitä kauhasta oikein joi :=))))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723