Eikö ihmisillä ole enää tapoja?

Olin tänään mieheni kanssa Ylläksen laskettelukeskuksesta ja päätimme käydä hiukan lämmittelemässä kaffilassa. Otin PIENEN kahvin ja munkin. Kun näin hinnan melkein pyörryin. Kahvi ja munkki maksoivat törkyhinnan nimittäin 8€. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ kassatätsykkä sanoi että ”Karenille” ei korvauksia jaella. Kaikenlisäksi hän uhkasi poistaa minut vartioiden kera siinä vaiheessa kun nousin tuolille ja julistin että paikka laittaisin paikan konkurssiin. VOITTEKO USKOA!! Vartiat ottivat minun HISSILIPPUNI pois?? Onko muilla samaa kokemusta? Pitäisikö minun tehdä valitus tai haastaa oikeuteen?

9

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppo uskoa, pilaantunut jauheliha ja tenttu aiheuttaa tenttumammalle hallusinaatioita!"

• Anonyymi

Miksi perskärpästelet minua joka paikkaan? Oletko huomannut muuten jännän piirteen kommunikoinnissasi? Matkit minua. Pikkulapset matkivat auktoriteettina pitämiään ihmisiä.

Olet kuin uhmaikäinen pikkulapsi, joka jankuttaa vastaan aikuiselle. Aikuisen matkiminen kertoo sen, että aikuinen on oikeassa ja lapsi kunnioittaa sitä, mutta itsenäistymisprosessi vaatii vastaan jankuttamista vaikka tietääkin olevansa väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi perskärpästelet minua joka paikkaan? Oletko huomannut muuten jännän piirteen kommunikoinnissasi? Matkit minua. Pikkulapset matkivat auktoriteettina pitämiään ihmisiä.

Olet kuin uhmaikäinen pikkulapsi, joka jankuttaa vastaan aikuiselle. Aikuisen matkiminen kertoo sen, että aikuinen on oikeassa ja lapsi kunnioittaa sitä, mutta itsenäistymisprosessi vaatii vastaan jankuttamista vaikka tietääkin olevansa väärässä.

Vanhudenhöperöydestäkö harhasi siis johtuukin, eiköhän tenttu ja muut huonot elintavat kuitenkin ole pahentaneet tilaasi merkittävästi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhudenhöperöydestäkö harhasi siis johtuukin, eiköhän tenttu ja muut huonot elintavat kuitenkin ole pahentaneet tilaasi merkittävästi :D

En ole avaaja. Sinä näet deluusioissa tenttumammaa joka paikassa. Tenttu on tainut viedä järjen ja näkökyvyn sinulta ja säntäilet sekopäisenä pitkin palstaa kuvitteellisten mammojen perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole avaaja. Sinä näet deluusioissa tenttumammaa joka paikassa. Tenttu on tainut viedä järjen ja näkökyvyn sinulta ja säntäilet sekopäisenä pitkin palstaa kuvitteellisten mammojen perässä.

Kyllä nuo avautumisesi harhoistasi tunnistaa, tekaisit jälleen uuden nimimerkin :D

• Anonyymi

Saman maksaa kaikki muutkin eikä mitään poikkeuksia tehdä. Kyllä, tuo on törkykallis, mutta olisit taatusti nähnyt hinnat hinnastosta ja jälkikäteen valittaminen on typerää. Ja tuota hintaa pyydetään kaikissa vastaavissa paikoissa ja lentokentällä hinnat ovat tuotakin korkeammat. Noin paljon vain kahvi ja munkki nykyään maksavat monissa paikoissa.

Ja turha yrittää pyydellä alennuksia kassalta, hänellä ei ole oikeutta antaa mitään alennuksia kenellekään. Jos olet tilannut jotain niin sen myös maksat. Ja jos et maksa niin sitten saat porttikiellon.

• Anonyymi

Toki voi hieman valittaa, että hinnat ovat korkeita, mutta siitä suuren numeron tekeminen paikalla on aivotonta typeryyttä. Eikä kassa päätä hintoja, hän on vain työntekijä. Ja jos joku alkaa metelöimään kahvilassa niin hänet poistetaan ravintolasta ja koko laskettelukeskuksesta. Ja tähän on täysi oikeus yrityksellä.

• Anonyymi

Lisään vielä... Ylipäätään jos ei halua maksaa tuollaisia hintoja niin sitten ei vain osta noita asioita. Jos kukaan ei kalliita tuotteita osta niin sitten heidän on pakko laskea hintojaan. Ei metelöinnillä saa mitään muuta aikaan kuin hankaluuksia itselle. Ainoa tehokas keino on se, että ei yksinkertaisesti osta mitään.

• Anonyymi

Laita oma kahvila.myy halvalla.ota työntekijöitä. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2266
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      236
      2055
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1217
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1107
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      973
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe