Eilisessä valtuustossa puheenjohtaja otti ja meni kysymään käsikirjoituksesta poiketen vt. elinvoimajohtajalta yksinkertaisen kysymyksen. No hänhän meni täysin lukkoon kun olisi johonkin pitänyt vastata ilman ennakkokysymystä ja mahdollisuutta vastauksen ulkoa opetteluun.
Tämmöiselle joojoo miehelle vielä maksetaan 1000 € extraa kuukaudessa viransijaisuudesta minkä hoidosta tyypillä ei ole minkäänlaista käsitystä. Ennen sijaisuuksista on maksettu 6% lisää joka tekee muutamia satasia. Mikä tämä tonni nyt on??
Esa nielas seipään ja alkoi änkyttämään
10
452
Vastaukset
- Anonyymi
Lukekaa totuuden kirjaa 🔥
https://kansallinen.fi/tuote/keskustan-valtakunta-kertomus-rahasta-vallasta-ja-korruptiosta/- Anonyymi
Tuo kirja. Miten sanoisin? En voi ajatuksiani kuvata, niin syvästi sitä kirjaa halveksun ja sen jatkuvaa linkittämistä, ettei sanavarasto riitä kuvailemaan. Toivoisin, että ylläpito puuttuu ja estäisi spämmääjän ip-osoitteen. Se olisi vähintä!
- Anonyymi
ja sekö sua ahdistaa
- Anonyymi
tällä kyl ahdistaa,se aikaisemmin jo kirjoittanut tänne tuosta samasta 6% korotuksesta,kyllä se ihminen voi olla kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tällä kyl ahdistaa,se aikaisemmin jo kirjoittanut tänne tuosta samasta 6% korotuksesta,kyllä se ihminen voi olla kateellinen.
Kunnsn työntekijä tietää tuon 6%,
- Anonyymi
Kaikilla ei ole omaa elämää, on vain katkeruutta.
- Anonyymi
Kepu ottanut siipien suojaan. Ei huolta huomisesta.
- Anonyymi
Ei näitä tämmöiseen äkäiseen reagointiin ole valmennettu. Säikähtävät vielä paskoillensa. Hyvä että kepu ottanut äiti-teresa -roolin. Valtiollahan se ennen oli. TVH ja sittemmin Tielaitos otti ne vastavalmistuneet tiemestaritressukat jotka ei muualle päässeet puolen vuoden työsuhteeseen. Pääsivät sitten syksyllä ansiosidonnaiselle. Monelle tämä puoolen vuoden pesti jäi viimeiseksi. Satumaisella onnella tai suhteilla se saattoi jatkua.
- Anonyymi
Tonni kuukaudessa palkankorotusta änkyttämisestä eli karkeasti 10-15 %. Kyllä tuommoinen diili kannattaa.
- Anonyymi
Hänen edeltäjänsä Kankaanrranta änkytti päivät päästään ja sai silti tonnia suurempaa kuukausipalkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876