Montako tuntia torniolainen lukee Raamattua keskimäärin viikossa?
Montako tuntia Raamattua viikossa
16
256
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan liian vähän,elämme Lootin päiviä
- Anonyymi
Anokaa armolahjoja niin voitte saada ajateltavaa jo ennen heräämistä 👆
- Anonyymi
Miks?
- Anonyymi
Siks, kun Sinulla on aivot.
Olis niilläkin joskus jotain hommaa?
- Anonyymi
Olen vaihtanu koraanin lukemisen jalluun
- Anonyymi
en usko jeesukseen,se on satuolento.
- Anonyymi
Usko eli ei, niin Raamatussa koko länsimäisen sivistyksen perusta. Raamattu on hyvä tuntea.
Kävin työasioissa Venäjällä. Minulle oli yllätys, kuinka Ortodoksi kirkko elää lähellä venäläisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko eli ei, niin Raamatussa koko länsimäisen sivistyksen perusta. Raamattu on hyvä tuntea.
Kävin työasioissa Venäjällä. Minulle oli yllätys, kuinka Ortodoksi kirkko elää lähellä venäläisiä.Paaskaa. Länsimaisen sivistyksen perusta on monessakin mielessä antiikin Kreikassa.
- Anonyymi
169
- Anonyymi
169,24
- Anonyymi
Viikkoajoista en tiedä, mutta tapana pyrin pitämään, että nukkumaan mennessä jonkun jakeen luen.
- Anonyymi
Niin minäkin.
Saan niin hyvän unenkin.
Rauhoittaa mielen.
- Anonyymi
Ei tule luettu raamattua koskaan,se on satukirja satuolennosta jota ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Roomalaisessa historiankirjoituksessa on monta merkintää, jotka sopivat täysin yhteen Raamatussa kuvattuihin tapahtumiin.
- Anonyymi
raamatun varjolla on murhattu suuri määrä ihmisiä historian saatossa.kaikki uskonnot (paitsi alkuperäiset oikeat suomalaiset uskonnot) pitää siksi kieltää.
- Anonyymi
jumala,jeesus ja raamattu ovat satuolentoja.meillä uskotaan ja palvotaan vanhoja suomalaisia jumalia
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_muinaisusko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733