Kilpailumattomuus

Anonyymi-ap

Kaikki varmaan tuntevat hölkkääjiä, jotka juoksevat ihan hyviä lenkkivauhteja ja jakavat niitä somessa, mutta eivät osallistu kilpailuihin/tapahtumiin. Mistä moinen? Pelkäävätkö epäonnistumista? Juoksevat näyttävästi lenkit lähellä maksimia, ettei kilpailussa tulisikaan supertulosta?

12

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän joitain hiihtäjiä ja suunnistajia jotka ei käy koskaan juoksukisoissa,muutama juoksisi esim kympin 100% varmuudella alle 34min mutta ei vaan kiinnosta.

• Anonyymi

Myöskään Molari ei käy koskaan tapahtumissa, vaikka varmuudella pärjäisi ikäsarjoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myöskään Molari ei käy koskaan tapahtumissa, vaikka varmuudella pärjäisi ikäsarjoissa.

Ei alkuunkaan pärjäisi. Olisi ihan häntänä muiden jälkeen. Eikä hänellä ole rahaakaan kilpailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei alkuunkaan pärjäisi. Olisi ihan häntänä muiden jälkeen. Eikä hänellä ole rahaakaan kilpailla

Kyllä vain pärjäisi, jos häntä kiinnostaisi kilpaileminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain pärjäisi, jos häntä kiinnostaisi kilpaileminen.

Nyt häntä hitaammat kilpailevat innoissaan ja korjaavat potin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on reilu parikymppisiä sällejä joista yksi juoksi 3km testijuoksun 9min ja 10s joten sen perusteella arvioin.

• Anonyymi

Suomeen pitää perustaa myös juoksuun Suomen Cup kuten hiihtoonkin on jo tehty. Ihan vanhojen juoksuperinteiden vuoksi.

• Anonyymi

Miuta kilpailututtaa vaikken etes ole kunnossa.

• Anonyymi

Hölkkä on rentoa. Kilpailuissa paineita.

• Anonyymi

Ei halua nimeä ja tulosta näkyville muiden arvioitavaksi. Ihmisarvo ei määrity urheilutulosten perusteella. Harmittaa kun jotkut menee minuutti kaupalla edellä

• Anonyymi

Kaikki eivät ole kipailuhenkisiä eivätkä siten välitä kilpailla. Monet liikkuvat ainoastaan omaksi iloksi vaikka olisivat lahjakkaita ja hyviä omassa lajissaan.

• Anonyymi

Kyllä pitää osallistua runhigh tapahtumiin heti kun on aloittanut juoksemisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe