Luin Internetistä, että 34min on hyvä aika kympillä. Mitä se vaatii? Tuntuu mahdottoman kaukaiselta haaveelta, mutta sitä kohti alkaa nyt treeni. Ei pidä ahnehtia.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Pitää juosta.
- Anonyymi
Tavalliselta kuntojuoksijalta alle 40min on jo hyvä aika mieheltä jos ikää alle 40v tuo 34min on jo sellainen aika että kylähölkissä ollaan yleensä ihan kärkipäässä.
- Anonyymi
Vantaalaiset ukkelit juoksivat 37min. 34 minuuttiin pitää jo vähän ahnehtia.
- Anonyymi
Juu. Se on varmaa ettei pääse 34min ellei puske rajojaan eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Se on varmaa ettei pääse 34min ellei puske rajojaan eteenpäin.
Auttaako testoguuri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaako testoguuri?
Hemoglobiini nouseeko testolla ja sydänlihas vahvistuu?
- Anonyymi
37min ei ole mitään. Menee keski-ikäisiltä insinööreeiltä ja päiväkotisediltä.
- Anonyymi
Peruslenkillä menee. Anajyystö pilaa kehityksen.
- Anonyymi
Elite ryhmän juoksija jos aika 34 min. Vaatii Baltsun tasoista harjoittelua kevyellä viikolla 90-110 km ja perusviikoilla 110-135.
- Anonyymi00018UUSI
Itse sanoisin että jos pääset kalevankisoihin 10 000m kisaamaan niin olet elite juoksija suomessa, siihen ei vielä vähän alle 34 min kympillä pääse.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itse sanoisin että jos pääset kalevankisoihin 10 000m kisaamaan niin olet elite juoksija suomessa, siihen ei vielä vähän alle 34 min kympillä pääse.
Terve aki.
- Anonyymi
35min on haista paska raja.
- Anonyymi
Miula 34min vauhti maksimi kilsan vauhti. Montako vuotta vaatii että menee kymppi?
- Anonyymi
Eräs tubettaja sanoi, että hanellä kilsan maksimivauhti muuttui ensin 5k vauhiksi, sitten 10k, puokki, mara, 100K... Vain taivas on rajana. Sky is the limit.
- Anonyymi
Kyllä Jodin 41 min on jo hyvä aika.
- Anonyymi
Tuo on pappasarjalaisen aika.
- Anonyymi
Kymppitonnin klubissa hyvä aika on pari työntöä synnytyskanavaan (ehkä tuhkaluukkuunkin), ruiskaus ja tyhjä katse, sitten taas matkustamoon Turhapuro-leffaa katsomaan. Pari olutta, ja Gran Canaria odottaa panomiestämme.
- Anonyymi00017
Miula mänee 34min somessa :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861363
- 721204
- 791071
- 95889
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois264861- 30790
- 49767
- 78708
- 55693
- 44622