Tämä on itselle uusi löytö. Olen jo parivuotta lisännyt kasvisproteiineja ruokavaliooni ja tuttuja ovat pavut, herneet ja linssit. Mutta tämä onkin pääruoka vaikka kastikkeen kanssa. Tänään sekoitan makaroonilaatikon sekaan.
https://myllarin.fi/tuotteet/myllarin-gluteeniton-pitkajyvainen-kaura-950-g/
14% proteiinia 9,5% kuitua ja vieläpä halpaa ja hyvää
4
170
Vastaukset
Mitä helvettiä juuri luin? Pizzajauhoissa on saman verran proteiinia. Myllärin pitkäjyväisellä kauralla otetaan vaan rahat pois herkkäuskoisilta.
- Anonyymi
No kaurassa on kylläkin enempi kasviproteiinia sekä myös kasvirasvoja verraten muihin viljoihin. Että sinällään hyvä löytö.
Itse keitän kaurapuuron soijamaitoon aamulla syön junassa, tulee proteiineja. Töissä saattaa syömiset jäädä joskus vähemmällekin.- Anonyymi
Ainakin joissakin soija"maidoissa" on paljon rasvaa ja energiaa, yllätyin kun luin ravintoaineet, ei sovi jos hauaa pitää kilot kurissa. Rasvaa oli muistaakseni 5%.
- Anonyymi
Pizzajauhot on myös superfoodia 13% proteiinia ja 4,7% kuitua
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/myllyn-paras-1kg-pizzajauho?id=102622401&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIv9i8he7YiwMV5wuiAx10XQluEAQYASABEgIQyfD_BwE
Omasta mielestäni kasvis on superfoodia jos proteiini määrä lähentelee 10% ja kuitua on 5%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1476999
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255086
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444637Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673198
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553130Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252842- 452410
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313