Tämä on itselle uusi löytö. Olen jo parivuotta lisännyt kasvisproteiineja ruokavaliooni ja tuttuja ovat pavut, herneet ja linssit. Mutta tämä onkin pääruoka vaikka kastikkeen kanssa. Tänään sekoitan makaroonilaatikon sekaan.
https://myllarin.fi/tuotteet/myllarin-gluteeniton-pitkajyvainen-kaura-950-g/
14% proteiinia 9,5% kuitua ja vieläpä halpaa ja hyvää
4
116
Vastaukset
Mitä helvettiä juuri luin? Pizzajauhoissa on saman verran proteiinia. Myllärin pitkäjyväisellä kauralla otetaan vaan rahat pois herkkäuskoisilta.
- Anonyymi
No kaurassa on kylläkin enempi kasviproteiinia sekä myös kasvirasvoja verraten muihin viljoihin. Että sinällään hyvä löytö.
Itse keitän kaurapuuron soijamaitoon aamulla syön junassa, tulee proteiineja. Töissä saattaa syömiset jäädä joskus vähemmällekin.- Anonyymi
Ainakin joissakin soija"maidoissa" on paljon rasvaa ja energiaa, yllätyin kun luin ravintoaineet, ei sovi jos hauaa pitää kilot kurissa. Rasvaa oli muistaakseni 5%.
- Anonyymi
Pizzajauhot on myös superfoodia 13% proteiinia ja 4,7% kuitua
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/myllyn-paras-1kg-pizzajauho?id=102622401&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIv9i8he7YiwMV5wuiAx10XQluEAQYASABEgIQyfD_BwE
Omasta mielestäni kasvis on superfoodia jos proteiini määrä lähentelee 10% ja kuitua on 5%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391579En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836