Jos Maan ulkopuolinen humanoidi elämänmuoto saisi käsiinsä (/ulokkeisiinsa tms.) ihmisen tekemiä tallenteita/lähetyksiä analogisina ja digitaalisina, niin kumpiakohan hän pystyisi helpommin avaamaan ja tulkitsemaan? Oletetaan, että hänen aistinsa vastaisivat suunnilleen ihmisen aisteja.
Luulisi, että analoginen media olisi huomattavasti helpompi purkaa ja tulkita? Toki tallennus-/lähetysmenetelmästä riippuen sekin voi olla koodattua, mutta ei kuitenkaan yhtä rankasti kuin digitaalinen. Esim. LP-levyn sisällön lukeminen ei vaadi kovin monimutkaista teknologiaa, mutta CD-levyssä sisältö on vain ykkösinä ja nollina, ja käsittääkseni vielä sekoitettuna virheenkorjauksen (naarmut) parantamiseksi. Voisiko alien edes pystyä murtamaan tuollaista "salakirjoitusta"?
Analoginen vs digitaalinen media ummikolle
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Voidaan ajatella, että humanoidiväki on ehkä jakautunut tässä suhteessa kahteen porukkaan.
Toisille digitaalinen puoli avautuu paremmin ja toiset saavat paremmat värähtelyt vanhoista vinyyleistä niin, että tälläkin hetkellä jalka (tms. uloke) naputtaa kamanaa ja toinen uloke huitoo rytmikkäästi eetteriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2031345Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.801233- 181034
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku50948Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?146874Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka33866Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä70848Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi35842- 48770
- 48695