Puhutaan polkujuoksusta, mutta todellisuudessa ukot kävelevät 90% matkasta. Mitä peliä tämä tällainen on? E24 sentään ukkelit yrittivät juosta, mutta keskeyttivät tai hyytyivät kävelyyn. Eivät aloittaneet kävelyllä kisaa niinkuin polku-ukot.
Ultrakävelyä poluilla?
17
366
Vastaukset
- Anonyymi
Poluilla nautitaan pitkään. Jos kävelee, saa nauttia enemmän. Itkonen kertoi pitkän nauttimisen tärkeydestä.
- Anonyymi
Kuntomedia teki hyvän videon onko ultraamisessa järkeä. Poluilla kävellään, ei juosta.
- Anonyymi
Minun mielestä on hyvä, että ihmiset lähtevät haastamaan itseään pitkille matkoille, mutta sitä en ymmärrä, miksi titueerata itsensä ultrajuoksijaksi, jos kävelee valtaosan matkasta? Itse olen tehnyt sekä polku- että rataultria ja pyrkinyt juoksemaan alusta loppuun. Joskus tulee ongelmia ja pitää laittaa kävelyksi. Polkukisoissa kävelen vaikka maaliin asti, jos ongelmat ei mene ohi tai pahemmiksi, koska siinä voi katsella maisemia ja muuta. Rataultrissa kävelen ja lepään hetken ja jos ongelmat jatkuu niin keskeytän.
- Anonyymi
juostessa ei kuule voi syyä
- Anonyymi
Teneriffassa asti käyty polkujuoksukisasss, eikun kävelyähän se oli.
- Anonyymi
Ai että tarkeniko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että tarkeniko?
Kysy nollaukolta.
- Anonyymi
Snowdonia 100km polkukävely rentoa on.
- Anonyymi
Miksei voi vaan myöntää osallistuvansa polkupatikoihin? Juoksua, hah.
- Anonyymi
100km ultrajuoksu, Nuts 100. Ukot kävelee, ei juokse.
- Anonyymi
Juu. Kk83 kävelyä. Juoksua oli ehkä 30km. Rentoa? Not.
- Anonyymi
Liika kapiat polut kun mäni jonoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liika kapiat polut kun mäni jonoksi
Sallin videolla oli vallan yksinmenoa. Oliko ukko rennosti häntäpäässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallin videolla oli vallan yksinmenoa. Oliko ukko rennosti häntäpäässä?
Ukko oli 45 minuuttia ekalla huoltopaikalla. Kiirusimmat kaukana siinä vaiheessa. Sanoi kyllä tulleensa 400 juoksijan ohittamaksi polulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko oli 45 minuuttia ekalla huoltopaikalla. Kiirusimmat kaukana siinä vaiheessa. Sanoi kyllä tulleensa 400 juoksijan ohittamaksi polulla.
Ukko nauttii koko rahan edestä syömällä huoltopisteet tyhjiksi. Itkone teeppä perässä.
- Anonyymi
Takaperin kävely polulla on poikaa
- Anonyymi
Juu lopun mäet mentävä tyylikkäästi takaperin kun ei etuperin pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781