Hoka Clifton 10 xxl sivuilla.
Drop 8 mm
Ei enään 5 mm
Tuleeko Hokista ammattijuoksijoitten kengät kun muuttavat pohjarakennetta?
Hoka muuttuu
11
218
Vastaukset
- Anonyymi
joko on kokemusta kertynyt?
- Anonyymi
Tuo voi äkistään käydä akilleen päälle. Kannattaa ajella rauhassa sisään.
- Anonyymi
Itkonen tuskin huomasi mitään muutosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkonen tuskin huomasi mitään muutosta
kertoko mitkä kengät oli kun meni rähmälleen?
- Anonyymi
8 mm droppi on ylipainoisen kenkä. Ei noilla satkun viikossa juokseva tee mitään.
Mietaan opit villasukkajuoksusta kunniaan ja paljasjalkakengät ainakin välillä jalkaan. - Anonyymi
Hokat paskoja tohveleita. 30€ voisin maksaa parista. Hokan suosio perustuu ambassadoreihin, jotka saavat valmistuskustannuksiltaan 15€ kenkiä ilmaiseksi, kehuvat niitä kilpaa, ja myyvät 150€:llä.
- Anonyymi
Power kävelyyn Hokat hyvät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Power kävelyyn Hokat hyvät.
Hokilla juoksu tuntuu siltä kuin olisi köntsät housussa joku sanoi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hokilla juoksu tuntuu siltä kuin olisi köntsät housussa joku sanoi näin.
johtuu siitä että itkosella painaa perse. Johaug on mennyt vauhikkaasti Hokilla.
- Anonyymi
Hokat sontaa. Kärpäsetkin tykkää sonnasta.
- Anonyymi
Hokasta on tullut muotitalo.
Tässä pähee Hoka paija.
Pitäsikö hommoo vantaan maratonin jatkoja varten?
https://www.stadium.fi/urheilu/juoksu/juoksuvaatteet/401117101/hoka.m-skyrun-polo.sun-run-print
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565